skrotmekk-utgått/avsluttet

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: skrotmekk.

Legg inn av Onsløv »

Kjøre scooter kanskje...
Da snakker jeg ikke om scooter med hjul, men med ski og belte.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Hadde jeg bodd i finnmark og hatt rein så... de blir rimlig hysteriske her på østlandet hvis en gasser snøscooter. :-
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

innimellom blir jeg rimelig oppgitt over artikler på nettet...
slik som denne: http://www.dinside.no/834343/taaler-ikke-kulda" onclick="window.open(this.href);return false; eller:
den siden har forresten så mye idiotiske artikler at den stiller i klassen til han tullingen som ble kastet ut av tvstudioet her om dagen..
Hvem ved sine fulle fem greier å lire fra seg at et batteri på 62ah holder kortere under last enn et på 85ah og dermed påstå at 62ah batteriet er et dårlig batteri?
skal en sammenligne batterier må jo batteriene være av samme størrelse..ellers blir det som å si at en polo er dårligere enn en scandia pga lasteevne..
litt kan de muligens unnskyldes av at det var en svensk test..... men man kan vel ikke helt ukritisk legge ut en test uten å se litt på tallene...kvalitetssikring er noe som ikke står høyt der....
må le litt av klimapanelet også ang bresmeltingen de fikk pepper for:de hadde brukt en avisartikkel i en russisk avis fra en "ikke navngitt" person som grunnlag for prognosene...stiller meg mer og mer tvilende til seriøsiteten i dette panelet og lurer på om dette egentlig har et økonomisk aspekt når alt kommer til alt...... :-k
http://www.dagbladet.no/2010/02/02/nyhe ... /10208883/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist redigert av AJ den 02 feb 2010, 22:12, redigert 1 gang totalt.
Begrunnelse: Bare et lite tips: husk MELLOMROM etter punktum, kolon osv. før linkadr. Hvis ikke vil ikke linken bli klikkbar. AJ
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bimma
Innlegg: 713
Registrert: 03 nov 2008, 15:11
Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
Sted: Drammen
Kontakt:

Re: skrotmekk.

Legg inn av Bimma »

Vi får se fram våren mekkern. Da er alle vinterlige problemer glemt...! :bananas
Livet består av øyeblikk - nyt dem !

Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km

BLOGGEN MIN: mc-tourer.com

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

ja det er helt klart...i år skal det kjøres... stopper gammelen så kaster jeg den og kjøper ny..helt klart. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Ikke la ditt ungdommelige tenkesett ta overhand ! Du har vel kost så mye med den allerede i vinter at den høyst sannsynlig vil tjene deg bra i år også, :notworthy:

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Nja..fylte tanken og satte den på midtstøtta...har vurdert å toppe batteriet nå.....mulig den blir glad for å se meg da... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Gadd ikke å prøve å sette Kim Il på senterstøtta engang jeg. Sikkert fordi den ikke har noen senterstøtte. :knegg Batteriet var nesten tomt for 1 måned siden men i morgen må jeg skru plast. Kan hende jeg setter på batteriladeren. Ikke no slår Kabul Karet vedlikehold mener jeg. :lol

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

bedre enn hysterisk vedlikehold og bekymringer...uansett går det an å fikse..akkurat som spacere til hjulaksler på lettfurtne italienere.. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

He he. Løser seg nok det og i løpet av et par måneder tenker jeg. Har nok vært ikke særlig lurt å skli rundt med Donnaen i saltlake.

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Re: skrotmekk.

Legg inn av Misha »

Tøff avatar, mekkern! :thumleft
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

takk...beskytte hodet vettu.. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

appropo beskytte hodet...

Bilde
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: skrotmekk.

Legg inn av Gammelgutt »

Misforstått kondombruk?.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: skrotmekk.

Legg inn av Globe »

Hmmmm...om du ser dette som en kondom Gammelgutt....da er jeg redd noen har lurt deg GRUNDIG tidligere i livet :-)

Svar