Kanskje ikke så dumt Tross alt er det bremser det snakkes om!!Dansekris skrev: ↑08 aug 2018, 13:37Hjulet sitter bom fast. Får snurret med makt.Epylypzon skrev: ↑08 aug 2018, 11:01Sett den på midtstøtta, om du ikke har noen som kan presse den ned bak kan du sette en trepinne eller lignende under motorbeskyttelse så du får frigjort framhjul. Snurr rundt. Ikke unormalt at det subber litt når man snurrer rundt, men der skal ikke gå tungt rundt.Dansekris skrev:Jeg syns det er viktig å dele når ting ikke går helt veien også!
Det ordner seg alltid, og det gjorde det i dag også. Ble sittende på huk i gata mi mens det pissregna i dag også. Jeg fant frem hammeren og en liten torx-trekker og fikk til slutt låsepinnen inn på begge kalipperne. Fant en bitteliten spiker som jeg dytta inn og låste av der jeg mangla splint.
Men, etter å ha kjørt 3-4 km til jobb etter jeg fikk klossene på plass kjente jeg at skivene var glovarme. Brant meg på den høyre.
Er dette normalt fordi klossene ikke har forma seg etter skiva ennå, eller er stemplene for treige? Kjente ikke på en sånn varme før jeg bytta.
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Hva er fremgangsmåte da? Av med klossene, ut med stemplene og full rengjøring?
Bremser og styring skal man ikke tulle med
Kanskje stemplene ikke glir så lett som de skal ...