Det kommer vel litt an på hvilke tall du legger til grunn for regnskapet her tror jeg. Det ser ikke ut til at du har noen konkrete tall. Bare ca. tall. en eller to liter fra og til spiller en ganske stor rolle på regnestykket.
Det hadde vært hyggelig! Avtalen er kl 18.
Ja, jeg har både lest og opplevd av den spruten der ikke er helt finesse. På denne tanken har det vært mye bykjøring og bajaskjøring. Men jeg syns det er for ille at reservetanklampa begynner på 20 mil. I tillegg viser de strekene at tanken egentlig er tom når det er over 2L igjen.
I underkant av 22 mil på 15,7 L. Det blir 0,72L på mila.Bjerknez skrev: ↑26 jun 2017, 22:40Du skriver 22-24 mil ut av en tank. Kjører du den da HELT tom eller til lampa lyser? Når lampaa lyser har du vel noen liter igjen? Evt. hvor mange?
Hvis tanken er på 16 liter og du regner 24 mil så får jeg 0.66 liter pr.mil, hvis du kjører den til den stopper.
EDIT:
Så du skrev 18 liter så da stemmer regnestykket ditt. Hvis du da kjørte den HELT tom?
Uansett så høres dette ganske normalt ut spør du meg. Med tanke på det jeg skrev en post over.Dansekris skrev: ↑26 jun 2017, 22:44I underkant av 22 mil på 15,7 L. Det blir 0,72L på mila.Bjerknez skrev: ↑26 jun 2017, 22:40Du skriver 22-24 mil ut av en tank. Kjører du den da HELT tom eller til lampa lyser? Når lampaa lyser har du vel noen liter igjen? Evt. hvor mange?
Hvis tanken er på 16 liter og du regner 24 mil så får jeg 0.66 liter pr.mil, hvis du kjører den til den stopper.
EDIT:
Så du skrev 18 liter så da stemmer regnestykket ditt. Hvis du da kjørte den HELT tom?
Ute å kjører? Hvir møtes dere? Jeg er nær Lillestrøm denne uka, og lett flyttbar
Jeg må dra rett til Pitlane kl 18, men kan være med på en softis etterpå! Må ta det rolig med kliss nye dekk
Brukere i dette forumet: Greenone og 2 gjester