Geso's skriblerier

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Benny
Innlegg: 125
Registrert: 29 apr 2010, 19:24
Motorsykkelen din: HD Sportster 883 2004
Sted: Rælingen

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Benny »

Takk for alle hyggelige hilsener :D Jeg har det helt topp og gleder meg til å kjøre sykkel igjen :=D> Sykkelen hadde ikke så mye skader men det blir fort dyrt allikevel. Styrekrona var skeiv, potta ødelagt, bakbremsen bøyd, tanken oppskrapet og bulket også lakk den noe kjøleveske. Jeg håper jo selvfølgelig at den blir reparert for det er jo det letteste kanskje.....Nå hadde ikke verkstedet ledig tid før i slutten av august så da er det jo ikke mye igjen av sesongen :ills

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Globe »

Virkelig godt å lese at det gikk bra med deg Benny...synd med sykkelen og det du mister av sesongen...men tross alt...tross alt :thumleft

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37839
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av AJ »

Benny skrev:Takk for alle hyggelige hilsener :D Jeg har det helt topp og gleder meg til å kjøre sykkel igjen :=D>
Godt å høre! Og godt det ikke gikk verre med deg når først uhellet skjedde... :-)å
Vil gjerne treffe deg enda en gang på Vormsund i løpet av sesongen, vet du ;-);)
Håper ting årnær seg kjapt slik at du nettopp kan ta en ny tur dit :thumleft
Vi sees, sant?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Pollti »

Styrekrona skjev ? Det lukter Hot Work og sveising :scratch Ikke fordet jeg vet ikke noe om retting av skeive styrekroner. Potter er det i bøtter og spann hos Frode. Bakbremsen skjev, er det staget ? Høres greit ut å fikse. Radiator og tank finner du helt sikkert på eBay. de i løpet av vinteren. Det tror jeg ikke Frode har men du kan jo spørre.

Pollti

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Pollti »

Eksosanlegg : http://cgi.ebay.de/Auspuff-Honda-Shadow ... 4cf0c90c4d" onclick="window.open(this.href);return false;


Her mysser det av radatorer og til litt greie priser :

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories" onclick="window.open(this.href);return false;


Og besintanker, noen av de er ferdig moset ser jeg mens andre ser strøkne ut ?


http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=honda+ ... m270.l1311" onclick="window.open(this.href);return false;

Og enda mere eksosanlegg

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=honda+ ... m270.l1311" onclick="window.open(this.href);return false;

Godtvoksen

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Godtvoksen »

Benny skrev:Takk for alle hyggelige hilsener :D Jeg har det helt topp og gleder meg til å kjøre sykkel igjen :=D> Sykkelen hadde ikke så mye skader men det blir fort dyrt allikevel. Styrekrona var skeiv, potta ødelagt, bakbremsen bøyd, tanken oppskrapet og bulket også lakk den noe kjøleveske. Jeg håper jo selvfølgelig at den blir reparert for det er jo det letteste kanskje.....Nå hadde ikke verkstedet ledig tid før i slutten av august så da er det jo ikke mye igjen av sesongen :ills
Godt lese at du starter med friskt mot igjen....men er du mopedfører eller MC-fører? Jfr... ;e :knegg
Pollti skrev: Det er en dyr løsning egentlig litt avhengig av hvor sterkt kjærlighetsforholdet Benny har til mopeden. Rammebytte er dyrt men er forholdet mellom eier og moped der. Hvorfor ikke ?

Pollti

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Pollti »

Godtvoksen,alt fra 100 til 1200 er moped. Alt over 1200 er buss. Bortsett fra Kawasaki Voyager og Goldwing, det er turbuss. Turbuss med tilhenger er Gjuvsebuss. R sykkeler betegnes også som Vinkelslipere. Mye greiere inndeling syntes jeg for meg som er medlem i Korttidsminne Foreningen :notlistening

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Geso's tur til Lysebotn, der Benny havner på sjukehuset.

Legg inn av Intruder »

Pollti skrev:Godtvoksen,alt fra 100 til 1200 er moped. Alt over 1200 er buss. Bortsett fra Kawasaki Voyager og Goldwing, det er turbuss. Turbuss med tilhenger er Gjuvsebuss. R sykkeler betegnes også som Vinkelslipere. Mye greiere inndeling syntes jeg for meg som er medlem i Korttidsminne Foreningen :notlistening
Der i korttidsminneforeninga er jeg medlem også,er ingen betalende medlemmer der,de
glemmer å betale....Men hva så ? :mk :-J
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Geso's skriblerier

Legg inn av ejs »

:thumleft
Tror jeg også er medlem,
er ikke sikker,husker dårlig. :scratch :scratch
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Geso's skriblerier

Legg inn av Geso »

Jeg er også medlem i omtalte forening.
Nå ble jeg imidlertid påmint at jeg ser meg nødt til å huske å oppdatere denne bloggen.
Håper jeg husker det før jeg glemmer det.


God kveld
:-) Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Svar