Faller begynner sin reise inn i MC-verden

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Faller
Innlegg: 13
Registrert: 29 mar 2014, 11:35
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Faller begynner sin reise inn i MC-verden

Legg inn av Faller »

Lenge siden jeg har skrevet noe her gitt. Hadde oppkjøringen tidlig august, og sto med glans. Noen småting her og der, men generelt god tilbakemelding.

Endte også med å kjøpe meg en blå Honda VFR 800 2002 modell som min første sykkel i starten av September. Den hadde tilleggspakken som bl. a inkluderer ABS. Jeg tenkte at det ikke skulle være noen grunn til at jeg kjøper en sykkel uten ABS ettersom jeg aldri har kjørt en sykkel uten. Kjørte par måneder på slutten av året i fjor, og har kjørt en liten uke i slutten av februar. Nå håper jeg dog at den kan bli stående ute resten av en forhåpentligvis lang sesong.

Sykkelen overrasker meg fortsatt med hvor kapabel den kjennes ut, og at den er generelt sett ganske god å kjøre på tross av noe alder. Dog skal det bemerkes at den kun har passert 31k kilometer (jo mindre han jeg kjøpte den av har gjort noe med den), så det var jo et pluss.

Var akkurat ute å kjørte en tur med en kompis mot Asker og ut mot Hurumlandet. Kom aldri helt så langt fordi kompisen min hadde kledd seg feil. Men allikevel deilig å komme seg utpå!

Svar