VindR - Super sommer på Super'n

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: VindR - Super sommer på Super'n

Legg inn av rolf-arne »

Når man synes det er kjølig i rygge i hengekøye så er det en mye bedre løsning å ha med seg under-kvilt = underpose.. varmt og godt, er på tur nå og tok med sovepose, men til helga blir den bytta ut med pledd. Må testes om ikke det også blir varmt nok. Undersøkende kosta 300 tror jeg og er enkel å feste to klips ferdig BildeBilde

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - Super sommer på Super'n

Legg inn av VindR »

AJ skrev: 01 jul 2021, 17:57 Kanskje det står en 1290 SA S eller R og lurer i kulissene her... :crazy: ?
Det er "fælt" å si det, men jeg har faktisk vært på Finn og kikket på SA et par ganger den siste tiden :knegg Men som vanlig så klarer ikke jeg å holde fingrene unna sykkelen min, så jeg har allerede kostet på en del modifikasjoner siden jeg kjøpte den. Surt å kvitte seg med den allerede nå da :lol Samtidig, så ser jeg at prisen på sykler har økt ganske mye siden jeg kjøpte sykkelen min, så jeg kan faktisk tjene på å bytte også...

Skal gå litt i tenkeboksen, men jeg er veldig fornøyd med sykkelen jeg har nå. Klarer fint å kjøre dagsetapper på 60-70+ mil om dagen med den, så jeg mistrives jo ikke på den akkurat. Det jeg har merket meg mest på tur, er størrelsen på tanken. Super'n er ikke av de billigste syklene å kjøre, og med en tank på 18 liter så sier det selv at det kanskje blir noen unødvendige stopp for å fylle. Og det frister ikke å kun hoppe fra SD R til SD GT. Jeg skal innrømme at en "traktor" er mer praktisk hvis en skal kjøre en del lengre turer :knegg
rolf-arne skrev: 01 jul 2021, 21:20 Når man synes det er kjølig i rygge i hengekøye så er det en mye bedre løsning å ha med seg under-kvilt = underpose.. varmt og godt, er på tur nå og tok med sovepose, men til helga blir den bytta ut med pledd. Må testes om ikke det også blir varmt nok. Undersøkende kosta 300 tror jeg og er enkel å feste to klips ferdig
Jeg har faktisk bestilt underquilt og et par andre køye-ting som skal komme en av de første dagene. Gleder meg til å prøve det! Jeg var litt i tvil på om jeg skulle velge liggeunderlag eller underquilt, men etter å ha lest litt på nettet så havnet valget ganske kjapt på underquilt :thumleft
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Brukeravatar
VindR
Innlegg: 256
Registrert: 05 aug 2019, 17:32
Motorsykkelen din: 2018 KTM 1290 Super Duke R
Sted: Gjøvik

Re: VindR - Super sommer på Super'n

Legg inn av VindR »

Søren også at det ble prat på adventure her da... Tar meg selv i å sitte og kikke på KTM Super Adventure, Ducati Multistrada 1200S og BMW S1000XR :redface Ca 2016-2018 modeller... Men det er lov å kikke vel :lol
Bilde
KTM 1290 Super Duke R
Instagram: @vindriste
YouTube: VindR

Svar