Motorsykkel logg, «dypen» …

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

Eller så kan du evt. kjøpe plastidip spray på biltema. Lett og legge på og lett å fjerne. Har gjort dette på vindskjermen på min Rocket. Har holdt i to år. Tåler mye juling.

Men plastidip tåler ikke bensin og kjemikalier. Det er nemlig slik du fjerner plastidip igjen :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Ja plastdip spray klarer jeg å legge på selv men foliere må jeg få noen til å gjøre, da er plastdip det enkleste billigste men kanskje dårligste av lakk, foliere og plastdip. Takker for tips :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Ketil skrev: 11 jul 2024, 19:15 Har disse jeg også. Er veldig fornøyd. Bedre komfort både sittende og stående😊
Bedre stående er også bra, noe jeg benytter meg av når det blir mange timer i salen for å avlaste baken :D
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

dypen skrev: 26 jul 2024, 22:21 Ja plastdip spray klarer jeg å legge på selv men foliere må jeg få noen til å gjøre, da er plastdip det enkleste billigste men kanskje dårligste av lakk, foliere og plastdip. Takker for tips :thumleft
Plastidip er jo superenkelt samt lett og fjerne. Det er mer robust enn man tror. Men selvsagt er lakk det beste om man skal ha noe permanent. Jeg har som nevnt hatt plastidip på min vindskjerm i to år nå. Den vindskermen blir bombadert med innsekter og alskens vær, men plastdip sitter som bare det. Jeg har også brukt avfetting samt vasket med sterke såper.

Men som nevnt, løsemidler som bensin tåler den ikke, så ikke noe god ide å ha den på tanken. :)

ErikW
Innlegg: 883
Registrert: 17 des 2019, 13:19
Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Bosted: Skien

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av ErikW »

Er det ikke lurt med en Hugger / innerskrem bak. Tar av mye sprut opp i mc n bak

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

ErikW skrev: 26 jul 2024, 23:26 Er det ikke lurt med en Hugger / innerskrem bak. Tar av mye sprut opp i mc n bak
Her er det noe jeg ikke har fått med meg … Har du bilde ?
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

lazyboy
Innlegg: 362
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2024

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av lazyboy »

Hugger på gsa hjelper ikke all verden. Noe mindre søle blir det, men skal du ha noe som virker så gå for innfill panel fra fex puig. Da blir det langt mindre sprut ut på buksa til passasjer og fører.. Har hatt hugger på 2 av tre og kan ikke si jeg merker vesentlig forskjell med eller uten.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Det er denne jeg har montert for å skjerme bedre støtdemper bak …
IMG_6965.jpeg
Hadde jeg kjøpt denne gjør kanskje den samme jobben men også hindrer sølesprut rundt bakre del av sykkel …
IMG_6964.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

lazyboy
Innlegg: 362
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2024

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av lazyboy »

Jeg har hatt den du viser til på bilde 2 på 2 av mine, noe mindre sprut blir det. Når jeg satt på innfill panels i mellomrommet i ramma så ble buksene til både fører og passasjer langt mindre møkkete.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

@lazyboy ser du får kjøpt deksler til å ha i mellomrommet i ramma :thumleft

Fargen på tankbeskytter var ikke matchende med «Triple Black» sin GS slik jeg så for meg men det ser ut som den sitter bra og gjør sikkert jobben.
IMG_6978.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

Jeg ville kjøpt TechSpec tank grips. Disse er mye tykkere og er av høyere kvalitet enn de du har der. Texh spec sine tank grips er skikkelig gummi og gir godt grep i tillegg.

TechSpec selger slike til de aller fleste sykler. :)

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Tipper den er 1,5 - 2 mm tykk, ett 3M produkt.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 39833
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Bosted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 29 jul 2024, 10:13 Fargen på tankbeskytter var ikke matchende med «Triple Black» sin GS slik jeg så for meg men det ser ut som den sitter bra og gjør sikkert jobben.

Bilde
Til sammenligning, sånn for moro skyld... :crazy:
ktmtankpad2.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
BildeBilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Bedre farge mach der @AJ :thumleft Det som var viktig for min del var å beskytte lakken i nedre området mot sete der jakka kommer.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Sidestøtte (større plate) sammen med liten sort vinskjerm i hus, vindskjermen blir nok ikke montert med det første.

Overaskende hvordan fargen på Tankbeskytteren endrer seg i dagslys vs garasjelys.
IMG_6981.jpeg
IMG_6982.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

lazyboy
Innlegg: 362
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2024

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av lazyboy »

Nå har du vel fått deg noen km på bysykkelen. Hva er dommen vs tidligere kjøretøy.?
Hva liker du oh hva savner du i forhold til 1290 eller gt1600

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

@lazyboy ja det kommer senere da jeg har kjørt sykkel’n veldig lite de tre siste ukene men det jeg skulle putte på av dilldall et på plass.

1250’n og 1290’n har veldig lik sittestilling, 1250 GSA er mer bamse med bokser og 30 liters tank. K1600’n og 1290’n har begge fantastiske turtallsvillige motorer med god lyd og K1600’n har veldig god beskyttelse mot regn og kaldt vær som gjør mye for de som er mye på langtur.

Har nevnt det før, du får en sykt grom sykkel ved å kjøpe en gammel K1600. Hvis jeg må si noe negativt om K1600’n må det være knevinkel, kunne godt vært litt mer avstand mellom sete og fothvilere.

Skal kose meg på 1250’n resten av sesongen og det vil rulle på mange mil forhåpentlig da jeg koser meg på den :thumleft
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

lazyboy
Innlegg: 362
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2024

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av lazyboy »

Helt på linje med deg ang knevinkel, og det bli værre hvert år😄. Fornøyd med moment ved daglig kjøring?

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

lazyboy skrev: 31 jul 2024, 20:00 Helt på linje med deg ang knevinkel, og det bli værre hvert år😄. Fornøyd med moment ved daglig kjøring?
Det er bra moment i 1250’n, fin å kjøre med høyreist sittestilling god vindbeskyttelse og god rekkevidde på en bensintank :D
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

En vakker dag må jeg jo omsider få prøvekjørt en GSA. Det er den sykkelen jeg har slengt mest kommentarer om som jeg ikke engang har prøvesittet :lol

Dog er det kun utseendet som plager meg når det kommer til slike sykler, spesielt med sidevesker og toppboks. At dem er gode ellers har jeg aldri sagt noe om. Jeg har som nevnt aldri kjørt en ;)

Men med 150ish NM og 150 ish hester så kan den neppe være noen sinke?

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

GSA’n 1254 cc 143 NM 136 HK 0-100 kmh 3.3 s
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

dypen skrev: 31 jul 2024, 21:58 GSA’n 1254 cc 143 NM 136 HK 0-100 kmh 3.3 s
Hvor mye veier en GSA med sidevesker og full tank egentlig?

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

BMW R 1250 GS ADVENTURE Unladen weight, road ready, fully fueled 591 lbs (Det vil da bli 268 kg)
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24629
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av Bjerknez »

dypen skrev: 31 jul 2024, 23:00 BMW R 1250 GS ADVENTURE Unladen weight, road ready, fully fueled 591 lbs (Det vil da bli 268 kg)
Okay. Er dette med sidevesker og toppboks?

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 7118
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: R1250GSA
Bosted: Lillestrøm

Re: Motorsykkel logg, «dypen» …

Legg inn av dypen »

Infoen er fra fra BMW sin nettsider og det står ingen ting om kofferter … Fant en side hver koffert og toppkoffert ligger på ca 5 kg hver, koffert med utsparring for eksos er under 5 kg de to andre litt over. Det er kanskje noen som har dette nøyaktig, men la oss si mine tre kofferter veier ca 15 kg om det er inkl eller tillegg vet jeg ikke.
IMG_1509.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "MC Logg"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1

Svar