Og her er kassa til Gammelgutt :Gammelgutt skrev:Lettvekter`n var rimelig lettkjørt så flere ganger holdt jeg følge med eller kjørte fra større sykler på svingete veier. Daelimen var litt av et syn med Givi sidekufferter og en 80 liters aluminiumskasse på langs bak.
Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Det der er siste utgave av GoldWing, GW 1800. Det er en vesentlig meir stabil og smidigere mc enn forgjengerne. Jeg ville ikke gjort det der, for som du sier, farta er meget høy. Jeg tør påstå at både GW 1200 og GW 1500 ikke ville klart sånne nedlegg i det hele tatt. Vanvittig kjøring, men det viser at GW 1800 også duger til en smule inspirert kjøring, om man ser bort fra kostnader ved å bytte et herpa eksosanlegg, div. kåpedeler, midtstøtte osv. osv. Frarådes....
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- hansraymond
- Innlegg: 628
- Registrert: 04 nov 2008, 09:29
- Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s
- Sted: Skedsmokorset
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Hey Nordlendingen! Grattis med ny sykkel!! den kommer du til å få mange timers glede av,
trygg sykkel er den også, sjeldent tull med dem..
Ang. Wing: ja jeg ville aldri kjørt sånn nei, og de delene som måtte skiftes ut etter noe slikt er svinedyre!!
trygg sykkel er den også, sjeldent tull med dem..
Ang. Wing: ja jeg ville aldri kjørt sånn nei, og de delene som måtte skiftes ut etter noe slikt er svinedyre!!
Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!
Live to Ride Ride to Live!
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Nordlendingen skrev:Det ble faktisk til at jeg kjøpte en BMW K100Rs. Jeg har nettopp returnert undreskrevet salgskontrakt til selger, og betalt 1/3 av salgssummen. Jeg har ikke sett den, men i dette tilfellet, stoler jeg på selger som hevder at den er meget godt holdt og i orden. Det er jo en betryggelse at den kommer rett fra verksted, og bør være gjennomgått og sjekka. Vi har avtalt at den overleveres på Gardermoen når veiene har blitt bare.
mvh Nordlendingen
Nå Nordlendingen...nærmer det seg henting snart??
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
NÅ nærmer det seg henting snart...Snøbygene har stort sett gitt seg, og nattetemperaturen er for det meste over zero. Men man veit aldri...
Uansett, så snart formalitetene er i orden, tar jeg turen sørover, for nå er abstinensen nokså påtakelig. Særlig etter at jeg så en anna K100Rs litt lenger ned i gata som sto vårklar og vakker..
mvh. Nordlendingen
Uansett, så snart formalitetene er i orden, tar jeg turen sørover, for nå er abstinensen nokså påtakelig. Særlig etter at jeg så en anna K100Rs litt lenger ned i gata som sto vårklar og vakker..
mvh. Nordlendingen
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Intruder
- Innlegg: 8271
- Registrert: 08 des 2008, 10:44
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
- Sted: Brumunddal
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Lykke til nordlenningen
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
DA er K100Rs'en henta og står p.t. og sturer under regntrekket sitt utafor huset vårt her i Bodø. Regnet bøtter ned, og 8 grader utetemp. ( ja, plussgrader! ) frister ikke til mc-kjøring. Da blir det Caravelle, med Webasto dieselvarmer! Men når fjorden ligger blikkstille, kveldssola skinner i Børvasstindan og Saltstraumen gliser rett i mot ut stuevinduet, DA kribler det etter å kjøre disse flotte kveldsturene. Stoppe her og der. Ta noen bilder..
Torsdag den 3. heiv jeg meg på et Norwegian-fly retning Gardermoen. Der møtte jeg en trivelig fyr, visstnok opprinnelig fra Asker, men bosatt i Grimstad - og fikk overlevert en meget godt holdt og nyserva K100Rs. Etter en kjapp papir-runde og noen råd, tips og vink ang. mc'en, sto jeg der som nybakt eier av en BMW. For å si det enkelt; etter noen få meter, trivdes jeg! Rs'en føltes veldig bra, stødig og råsterk som den er. Jeg tok det pent langs E6 retning Hamar, og ble forbikjørt av...ALT. Jeg fikk inntrykk av at samtlige bilførere kjørte som om de hadde stjålet både bil og førerkort! Jeg la meg rolig i 90 lengst mulig til høyre, inntil det var på tide å ta av i retning Rena, hvor eldstedattera vår befinner seg. Et par korte regnskurer seinere, ankom jeg Rena. Da begynte Rs'en "å sitte" i kroppen, så jeg tillot meg noen nedlegg, S-svinger og sånt. Den lå "som på skinner" og dro som et lokomotiv!! Dette virka veldig bra!
Rena leir huser bl.a. Telemarksbataljonen. Eldstedattera vår er skytter på en LeoII, og dagen etter, fikk jeg være med på en test-tur. Alvorlig stor diesel, noenogfemti tonn stål og svært dyktig personell, imponerte meg stort. Det er noe heilt eget å stå i tårnet på noe sånt, i 60 km./t...ute i skauen!! Se på denne:
Her er Leo'en nyvaska etter over en times høvelig røff kjøring i løypenettet. Legg merke til besetningsmedlemmet MED mc-støvler! Mulig den verste skjelvinga i knærne hadde gitt seg på det tidspunktet..
Så bar det nordover. Jeg har aldri kjørt Østerdalen før, så her var det mye ny geografi å titte på. Flere ganger ble jeg innhenta og passert av 5 - 6 tyskere i følge på nyere Beem'ers, både ørkendyr og andre, mest boxere. Ikke var de særlig høflige heller, kun en person tok seg umaken i å hilse idet de dro forbi..uvante greier! Fartsgrenser eksisterte visst ikke for disse folkene. Men jeg skulle jo kose meg, lære Rs'en bedre å kjenne og sånt, så jeg tok det rolig. Av og til dro jeg på litt for å kjenne fartvinden fjerne tyngda fra armene, og noen ganger dro jeg på gjennom lange, slake svinger. Rs'en er heilt stabil. Jeg leita opp spor i asfalten, spor som ville fått GW'en til å lee godt på seg - ingen reaksjon. Fjellstødig. Du legger den ned og der ligger'n! Sånt liker jeg!! Ok, den er litt tung i S-svinger, men dette er jo ingen Fireblade heller!
Etter en kort stopp og en kaffekopp i alvdal, er det på'n igjen. Jeg planla å stoppe på fjellovergangenmellom Østerdalen og Trøndelag, men der var det så surt og kaldt at jeg fortsatte. Etter en spisepause på ei veikro i Berkåk, dro jeg til Steinkjærfor å overnatte hos et søskenbarn og familien hans. Det er virkelig godt med ei kald pils og en dusj etter en slik kjøretur! Såpass godt at det ble nok tre pils før jeg fant køya, og mye hyggelig prat! Dagen derpå og etter en litt sein frokost, måtte husverten ta en prøvetur på Rs'en før jeg dro ut på E6 igjen. Neste stopp ble utenfor Namskogan dyrepark. Her møtte jeg et trivelig polsk par på en R 1200 GS Adventure. De var overlykkelige fordi den dagen var den første regnfrie dagen de hadde hatt på sin 10 døgns tur opp Sverige og Finland til Nordkapp og sørover Norge igjen! Ikke rart de var blide, og enda blidere ble de da jeg kunne fortelle at etter Steinkjær, ville de få noen flere plussgrader og sol. Men jeg skulle altså motsatt vei, og etter Mosjøen, begynte det å bli grått...OG kaldt! Jeg måtte frem med ullskjorta og ullsokker, buff i halsen og varmeholkene på trinn 1. Etter en pølsestopp i Mo i Rana, bar det opp Saltfjellet, og ved Polarcirkelsenteret møtte jeg sludd- og snøbygene...og vind. Fysjom, så det blåste.Og akkurat tvers av kjøreretninga. Jeg måtte legge Rs'en godt til venstre, opp mot vinden, og heldigvis kom det ikke så mye snø at det la seg i veibanen. Men da jeg stoppa på Saltdal Turistsenter, viste temperaturmåleren bare tre små plussgrader.
Derfra og heim, tar halvannen time. Trafikken var rolig og Rs'en fikk strekke litt på beina ned Saltdalen. Den relativt lille kåpa, skjerma godt for både sludd og regnbyger. Det var faktisk bare støvlene som fikk vann på seg...og de er lekk, begge to!
Vel heime, etter nærmere 140 mil på to dager, var jeg nok litt støl. Mest p.g.a. ei litt uvant kjørestilling, og manglende mil på mc de siste to sesongene, men det går seg til! Rs'en er en mc etter min smak. Den har nok i seg til at det holder for meg! Det blir nok flere turer denne sesongen, både korte kveldsturer og litt lengere sveip! Se her, er'n ikke vakker???
Mvh. Nordlendingen.
Torsdag den 3. heiv jeg meg på et Norwegian-fly retning Gardermoen. Der møtte jeg en trivelig fyr, visstnok opprinnelig fra Asker, men bosatt i Grimstad - og fikk overlevert en meget godt holdt og nyserva K100Rs. Etter en kjapp papir-runde og noen råd, tips og vink ang. mc'en, sto jeg der som nybakt eier av en BMW. For å si det enkelt; etter noen få meter, trivdes jeg! Rs'en føltes veldig bra, stødig og råsterk som den er. Jeg tok det pent langs E6 retning Hamar, og ble forbikjørt av...ALT. Jeg fikk inntrykk av at samtlige bilførere kjørte som om de hadde stjålet både bil og førerkort! Jeg la meg rolig i 90 lengst mulig til høyre, inntil det var på tide å ta av i retning Rena, hvor eldstedattera vår befinner seg. Et par korte regnskurer seinere, ankom jeg Rena. Da begynte Rs'en "å sitte" i kroppen, så jeg tillot meg noen nedlegg, S-svinger og sånt. Den lå "som på skinner" og dro som et lokomotiv!! Dette virka veldig bra!
Rena leir huser bl.a. Telemarksbataljonen. Eldstedattera vår er skytter på en LeoII, og dagen etter, fikk jeg være med på en test-tur. Alvorlig stor diesel, noenogfemti tonn stål og svært dyktig personell, imponerte meg stort. Det er noe heilt eget å stå i tårnet på noe sånt, i 60 km./t...ute i skauen!! Se på denne:
Her er Leo'en nyvaska etter over en times høvelig røff kjøring i løypenettet. Legg merke til besetningsmedlemmet MED mc-støvler! Mulig den verste skjelvinga i knærne hadde gitt seg på det tidspunktet..
Så bar det nordover. Jeg har aldri kjørt Østerdalen før, så her var det mye ny geografi å titte på. Flere ganger ble jeg innhenta og passert av 5 - 6 tyskere i følge på nyere Beem'ers, både ørkendyr og andre, mest boxere. Ikke var de særlig høflige heller, kun en person tok seg umaken i å hilse idet de dro forbi..uvante greier! Fartsgrenser eksisterte visst ikke for disse folkene. Men jeg skulle jo kose meg, lære Rs'en bedre å kjenne og sånt, så jeg tok det rolig. Av og til dro jeg på litt for å kjenne fartvinden fjerne tyngda fra armene, og noen ganger dro jeg på gjennom lange, slake svinger. Rs'en er heilt stabil. Jeg leita opp spor i asfalten, spor som ville fått GW'en til å lee godt på seg - ingen reaksjon. Fjellstødig. Du legger den ned og der ligger'n! Sånt liker jeg!! Ok, den er litt tung i S-svinger, men dette er jo ingen Fireblade heller!
Etter en kort stopp og en kaffekopp i alvdal, er det på'n igjen. Jeg planla å stoppe på fjellovergangenmellom Østerdalen og Trøndelag, men der var det så surt og kaldt at jeg fortsatte. Etter en spisepause på ei veikro i Berkåk, dro jeg til Steinkjærfor å overnatte hos et søskenbarn og familien hans. Det er virkelig godt med ei kald pils og en dusj etter en slik kjøretur! Såpass godt at det ble nok tre pils før jeg fant køya, og mye hyggelig prat! Dagen derpå og etter en litt sein frokost, måtte husverten ta en prøvetur på Rs'en før jeg dro ut på E6 igjen. Neste stopp ble utenfor Namskogan dyrepark. Her møtte jeg et trivelig polsk par på en R 1200 GS Adventure. De var overlykkelige fordi den dagen var den første regnfrie dagen de hadde hatt på sin 10 døgns tur opp Sverige og Finland til Nordkapp og sørover Norge igjen! Ikke rart de var blide, og enda blidere ble de da jeg kunne fortelle at etter Steinkjær, ville de få noen flere plussgrader og sol. Men jeg skulle altså motsatt vei, og etter Mosjøen, begynte det å bli grått...OG kaldt! Jeg måtte frem med ullskjorta og ullsokker, buff i halsen og varmeholkene på trinn 1. Etter en pølsestopp i Mo i Rana, bar det opp Saltfjellet, og ved Polarcirkelsenteret møtte jeg sludd- og snøbygene...og vind. Fysjom, så det blåste.Og akkurat tvers av kjøreretninga. Jeg måtte legge Rs'en godt til venstre, opp mot vinden, og heldigvis kom det ikke så mye snø at det la seg i veibanen. Men da jeg stoppa på Saltdal Turistsenter, viste temperaturmåleren bare tre små plussgrader.
Derfra og heim, tar halvannen time. Trafikken var rolig og Rs'en fikk strekke litt på beina ned Saltdalen. Den relativt lille kåpa, skjerma godt for både sludd og regnbyger. Det var faktisk bare støvlene som fikk vann på seg...og de er lekk, begge to!
Vel heime, etter nærmere 140 mil på to dager, var jeg nok litt støl. Mest p.g.a. ei litt uvant kjørestilling, og manglende mil på mc de siste to sesongene, men det går seg til! Rs'en er en mc etter min smak. Den har nok i seg til at det holder for meg! Det blir nok flere turer denne sesongen, både korte kveldsturer og litt lengere sveip! Se her, er'n ikke vakker???
Mvh. Nordlendingen.
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Takk for turen Nordlendingen Du skriver godt og beskriver godt. Har lest innlegget et par tre ganger og fikk nå lyst til å finne meg en ny MC, 140 mil unna, for så å reise og hente den hjem.
Å fryd for en tur du har hatt, og for en følelse det må ha vært når du etterhvert kjenner at du og nyervervelsen "snakker" sammen
Å ja...den er vakker :=D>
Å fryd for en tur du har hatt, og for en følelse det må ha vært når du etterhvert kjenner at du og nyervervelsen "snakker" sammen
Å ja...den er vakker :=D>
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Takk for det, Globe! Joda, det var en flott tur. Det er skøy når alt funker så bra på en 1992-mod. som tross alt har gått 84000 km. Men på den andre siden, er det ingenting for en K100Rs, i følge f.eks. Svein Berli, som en av de mange som har kjørt sånne maaange flere mil enn som så. Men den distansen jeg kjørte, var jo bare halve Norge og knapt nok det! Fauske er jo geografisk midtpunkt på E6, og det er mye vakker og fantastisk natur, og mange flotte mc-veier videre nordover!
Håper det blir værmessig mulig å få tatt noen bilder av Rs'en i midnattsolskinn! Sånt gjør seg! Jeg har planer om en helgetur langs Kystriksveien ( Bodø - Brønnøysund ), og en svipptur til Tromsø. Lofoten er også obligatorisk, men det er meir som heimlige trakter for meg, jeg er jo lofotværing! Men først må jeg nok feriere litt pr. bil med familien. Vi har ikke lagt opp til noen syden-ferie i år, men blir været for jævlig, er det mulig vi revurderer saken! Det er greit å ha opparbeidd noen pluss-poeng til seinere mc-turer og rypejakta!
mvh. Nordlendingen
Håper det blir værmessig mulig å få tatt noen bilder av Rs'en i midnattsolskinn! Sånt gjør seg! Jeg har planer om en helgetur langs Kystriksveien ( Bodø - Brønnøysund ), og en svipptur til Tromsø. Lofoten er også obligatorisk, men det er meir som heimlige trakter for meg, jeg er jo lofotværing! Men først må jeg nok feriere litt pr. bil med familien. Vi har ikke lagt opp til noen syden-ferie i år, men blir været for jævlig, er det mulig vi revurderer saken! Det er greit å ha opparbeidd noen pluss-poeng til seinere mc-turer og rypejakta!
mvh. Nordlendingen
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Fikk MC-siden's skjorte i dag, og etter nesten to ukers mc-tørke pga biltur til Ofoten ( 13-åringstøtta på rideleir ), Tromsø og deretter Lofoten, blei det en ettermiddagstur på K100Rs'en iført nyskjorta under mc-jakka. Og sjøl om det regna litt, føltes det skikkelig bra. Heilt topp, faktisk. Men kameraet lå desverre heime.... Jeg fikk også merke hvor sleip nylagt asfalt kan være i regnvær, men bare ved at abs'en plutselig sa fra at forhjulet ikke lenger hadde optimalt grep. Lett å glemme sånt. Kjør vakkert, alle sammen der ute!
Mvh. nordlendingen
Mvh. nordlendingen
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Globe
- Innlegg: 4957
- Registrert: 22 aug 2009, 10:14
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Tenker det var deilig å lufte seg litt igjen ja!
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Det blei jo et forrykende godvær her nordpå i dag, så jeg fikk lufta Rs'en et par timer i dag også. Tok noen mil nedover kystriksveien. Det er litt blanda veidekke, kjempeflott asfalt på den nye Saltstraumveien og noe meir normalt humpete og sporete asfalt forøvrig. Det blåste nokså frisk østavind, så bl.a. passering av Saltstraumbrua måtte skje med godt motlegg opp mot vinden. Det er herrrrlig å gå inn i kurvene med passe pådrag og bare ause på ut av svingene! Kjenne Rs'en "sette" seg og ligge fjellstøtt gjennom...jeg liker'n bedre og bedre!! Corbinsalen er LITT for høy, så nå har jeg montert på originalsalen igjen. Liker faktisk den bedre!
Jeg bare må ha en skikkelig helgetur gjennom Lofoten og Vesterålen snart....DA blir det bilder!!
Mvh. Nordlendingen
Jeg bare må ha en skikkelig helgetur gjennom Lofoten og Vesterålen snart....DA blir det bilder!!
Mvh. Nordlendingen
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
En skikkelig fin liten svipptur til Misvær i går ettermiddag. Flott mc-vei, men smal, smal....og her og der kan det være både sauer og elg. Nå er dette en veistubb som ikke frister til de store fartsmessige utskeielsene, derimot er både natur og utsikt alldeles i toppklasse, og en aldri så liten stopp på Kafe Kjelen i Saltstraumen, er et must! For de som måte komme E6 nordover Saltdalen og skal til Bodø, kan det anbefales å ta av like før Rognan og kjøre via Misvær - Saltstraumen. Da unngår man den drittkjedelige veibiten Rognan - Bodø, og får sett en vakker bit bygde-Norge.
Jeg stakk innom noen kjenninger som har en perle av et landsted like ved Misvær, og fikk meg en kopp svartkjelkaffe. Bare det var verd turen! I dag er det SW kuling og NOK nedbør, så Rs'en får stå under regntrekket..
Mvh. nordlendingen.
Jeg stakk innom noen kjenninger som har en perle av et landsted like ved Misvær, og fikk meg en kopp svartkjelkaffe. Bare det var verd turen! I dag er det SW kuling og NOK nedbør, så Rs'en får stå under regntrekket..
Mvh. nordlendingen.
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- Nordlendingen
- Innlegg: 150
- Registrert: 05 nov 2009, 17:45
- Motorsykkelen din: BMW K100Rs, 1992.
- Sted: Bodø
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Tja, nå har sola vist seg igjen, dagene blir merkbart lysere og det nærmer seg vårslepp!! Må bare få avvikle vinterferie og påske først...
Trur jeg må ta meg en tur til Arctic båt-& mc en av de nærmeste dagene, og titte på K100Rs'en, klappe litt på'n og kviskre at jeg fortsatt er her...den står nemlig vinterlagra der!!
Noen andre som merker at kjøretrangen melder seg??
mvh. Nordlendingen
Trur jeg må ta meg en tur til Arctic båt-& mc en av de nærmeste dagene, og titte på K100Rs'en, klappe litt på'n og kviskre at jeg fortsatt er her...den står nemlig vinterlagra der!!
Noen andre som merker at kjøretrangen melder seg??
mvh. Nordlendingen
mvh. Nordlendingen
"ingen over, ingen ved siden.."
"ingen over, ingen ved siden.."
- MaxTron
- Innlegg: 2543
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Sted: Nordmøre
- Kontakt:
Re: Blogg Nordlenningen! *oppdager MC-forumet...*
Har merka det ei stund no, ser med lengsel på de lokale favorittsvingene gjennom bilruta stadig vekk
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!