Hapzen's MC liv

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Globe »

Ja......hapzen...Skjer'a...det ble da VELDIG stille fra deg...du har ikke gitt oss opp vel??

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Snill Vaffel »

Nå kan jeg bare snakke for meg selv men det er ikke så lett å følge med her når man er helt grønn...... :sk?
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Globe »

Hmmmm...det er et signal som må tas, og gjøres noe med....Forslår en egen tråd som kan beskrive det noe mer?

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Intruder »

Ja,la oss for Guds skyld få enda flere tråder....... :oh :notlistening
Synes de spretter opp som kaniner fra hullene sine om dagen jeg.... :bananas :terge
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Globe »

Vitner om aktivitet det da ! :-)

Men, hvordan går det med jakten på MC hapzen?...det var vel utgangspunktet i denne delen av tråden Hapzens Blogg ;e

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Snill Vaffel »

Globe skrev:Hmmmm...det er et signal som må tas, og gjøres noe med....Forslår en egen tråd som kan beskrive det noe mer?

Kan ta det opp i min blogg er ikke akuratt blitt blogget så mye der i det siste...
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av AJ »

Snill Vaffel skrev:Nå kan jeg bare snakke for meg selv men det er ikke så lett å følge med her når man er helt grønn...... :sk?
Globe skrev:Hmmmm...det er et signal som må tas, og gjøres noe med....Forslår en egen tråd som kan beskrive det noe mer?
Greier ikke helt å følge med alltid jeg heller, men det er for så vist ikke noe mål for meg å følge nøye med på alle tråder her inne.
Alle emner og problemstillinger som tas opp er ikke like interessant for meg rent personlig å følge med på. Dermed ikke sagt at det som tas er uinteressant. Slett ikke! Mange andre brukere vil være interessert og vil helt sikkert har bruk for mange gode svar som kommer i mange poster i trådene her på Forumet. Det er jeg ganske sikker på!

Sånn jeg ser det er nettopp dette et forum handler om; å finne sine ting å snakke om og å spørre om.

Og jeg håper da for all del at folk ikke vegrer seg for å spørre om ting de lurer på!

I tillegg til å være et hyggelig sted hvor vi kan spøke og le og gi utløp for humoren vår så er det også en god egenskap om Forumet kan bli en kunnskapsbase til nytte for mange.

Ingen spørsmål er dumme og ingen skal behøve å heve seg over andre fordi de vet mer om enkelte ting.

Å kunne diskutere ting man er uenig om bør det selvfølgelig også være god takhøyde for.

Det er brukerne av slike forum som bestemmer hvordan Forumet skal være og hvordan det skal utvikle seg. Hovedoppgaven til oss som står bak og driver forum som dette skal legge forholdene best mulig til rette, være lydhøre for brukernes ønsker.

Og så må vi tåle hverandre forskjellighet - på godt og vondt - så lenge det ikke går over en tålegrense i forhold til den enkelte bruker eller hva som er generelt akseptabelt når det gjelder både humor, språkbruk og temaer som kan være følelsesladet og for enkelte, tabubelagt.

Vet ikke om det jeg har skrevet her gir noen mening, men tror det kanskje er på sin plass å nevne det.

Det er ikke meningen å gjøre dette veldig alvorlig, men om det er ting man reagerer på her på Forumet vil det være bra om vi får vite om det - enten som en post i egen blogg, ny tråd eller PM til en man har tillit, være seg en annen bruker eller en av oss som er Admin/moderatorer.

Bedre det enn å ikke si noenting og trekke seg stilltiende tilbake og bite i seg det man egentlig burde ha luftet ut.

Ble langt og kanskje litt for alvorlig dette :eh Kanskje en real skivebom også? Men det får så være...
Nå er det nevnt og jeg håper ingen er blitt skræmt... ;e

Ooops!!!
Ble det villblogging så det holder, dette :eh

Evt. videre diskusjon om disse tingene får bli i egen tråd. Skal vi si det sånn :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av HeleneFS »

*slettet*
Sist redigert av HeleneFS den 31 jul 2017, 10:38, redigert 1 gang totalt.
Mvh Helene

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Globe »

Hei :hallo Der var Hapzen ja :thumleft

Så du har ligget litt i dvale du da? ;e

Her i Trøndelagen laver snøen fortsatt ned ](*,) men kalenderen sier at det skal bli snart nå.

Lykke til med jobbsituasjonen, du får holde oss oppdatert.

Det er noe sånt du drømmer om du da:
Bilde

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av HeleneFS »

*slettet*
Sist redigert av HeleneFS den 31 jul 2017, 10:38, redigert 1 gang totalt.
Mvh Helene

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av HeleneFS »

*slettet*
Sist redigert av HeleneFS den 31 jul 2017, 10:38, redigert 1 gang totalt.
Mvh Helene

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Globe »

Hmmm..."30K eller bud" står det.....ring ham/henne....by 23K...vær klar til å betale 25K....men da selvfølgelig under forutsetning at du tar de nødvendige forbehold ved slikt bruktkjøp (se på sykkelen, ta de nødvendige kontrollene av sykkelen (dra, slite, dytte, presse, dunke, lukte, føle, kjenne), sjekk heftelser, servicer tatt, dekk, bulker og skader, ramme.. o.l.) og av kast et blikk på eieren...snakker han/hun om sykkelen og dens egenskaper og sitt forhold til sykkelen, er det en entusiast som bryr seg om det han skal selge og den han skal selge til....eller er han litt for ivrig med å bli kvitt den...slikt aner man i en slik salg/kjøps-setting...betyr endel...synes jeg da ;e

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Snill Vaffel »

Hapzen skrev:http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=21302064

Jeg sikler litt over denne og... zr-7 har jeg alltid likt... og denne er rett nedi høgget, desverre har jeg ikke alle pengene som skal til... vurderer sterkt å ta et pittelite forbrukslån da, hehe

Solgt ja... Kan jeg gratulere??
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av HeleneFS »

*slettet*
Sist redigert av HeleneFS den 31 jul 2017, 10:38, redigert 1 gang totalt.
Mvh Helene

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Hapzens blogg =)

Legg inn av Snill Vaffel »

What!!!! Uff stakkars deg det er sykt stress vill jeg tro, vill anta at du fikk litt hetta da ja...
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Svar