Altså, det blir ikke forumtreff bak på sykkelen din. Hver og en skal overnatte i egen seng samt ta med egen bagasje.

Altså, det blir ikke forumtreff bak på sykkelen din. Hver og en skal overnatte i egen seng samt ta med egen bagasje.
Du kan jo f eks bruke en setebag, de lages av flere produsenter.
Hvis det blir Nordnorgeytreff i Harstad til sommeren kan jeg ta med bagen min som jeg uansett ikke bruker lengre, svinge innom deg på turen og så pakker du det du trenger og så kjører vi i lag til Harstad.Domino skrev: ↑22 des 2020, 20:47Ja, jeg så på den. Problemet er at når man har pakket sovepose, telt og liggeunderlag så er det ikke mye plass til overs. Men det er absolutt verdt å tenke på.
Jeg solgte tomannsteltet mitt for å kjøpe et tremanns... Jaja, kanskje jeg setter en slik bag på den interne ønskelista. Jeg har jo ei lita tankveske også. Jeg får se hvor mye rom det er i budsjettet når jeg har fått sykkelen på veien. Og ikke minst hvordan kjørestillingen funker for en gammel kropp når det går noen timer. Funker det dårlig har jeg enda et argument for å realisere drømmen om en FJ1200!
Jeg må jo si at etter å ha lest (b)loggen din blir jeg litt fristet til å lage en sjøl også. Men jeg føler at det blir litt som å hoppe etter en annen Altaværing...
Fornuftig avgjørelse, etter min mening.Jompa skrev: ↑14 jan 2021, 22:06Jeg har fundert ei stund på å bytte til originale eksospotter.
Selv om de jeg har er godkjent er lydnivået litt i overkant, særlig merkbart på lengre turer.
Så når jula og nyttårshelga ikke endte i økonomisk ruin fant jeg det for godt og sende forespørsel på et par som har vært annonsert på Finn ei stund.
Det ble handel og pottene gikk i posten i dag.
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester