KennethV's "blogg"

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Får vel ta og lage til ein liten "blogg" da.

Hadde årets første køyretime i dag, og var årets første som køyrte tung mc hjå køyreskulen. Så dette lover jo bra for resten av sesongen.
Dessverre så har vinteren hatt ein effekt, og eg var pinnestiv i begynnelsen. På bremseøvelsen så var det ikkje mykje som var laust og ledigt.
Det kom seg litt etter litt, men som alltid så når ein blir varm i trøya, så var det påtide å vende tilbake til køyreskulen.
Oppturen var vel det at han var fornøgd med krypkøyringa mi så langt. Men må sei at venstre hånda var nesten heilt øydelagt etter så mykje bruk av clutch. Så er vel begynne å trene den litt.
Ellers så er han fornøgd med trafikkflyten mens eg køyrer. Så når eg behersker det køyretekniske så skal det nok gå fort unna fram til eg står med lappen i hånda.
:D

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6967
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Jompa »

KennethV skrev:Får vel ta og lage til ein liten "blogg" da.

Hadde årets første køyretime i dag, og var årets første som køyrte tung mc hjå køyreskulen. Så dette lover jo bra for resten av sesongen.
Dessverre så har vinteren hatt ein effekt, og eg var pinnestiv i begynnelsen. På bremseøvelsen så var det ikkje mykje som var laust og ledigt.
Det kom seg litt etter litt, men som alltid så når ein blir varm i trøya, så var det påtide å vende tilbake til køyreskulen.
Oppturen var vel det at han var fornøgd med krypkøyringa mi så langt. Men må sei at venstre hånda var nesten heilt øydelagt etter så mykje bruk av clutch. Så er vel begynne å trene den litt.
Ellers så er han fornøgd med trafikkflyten mens eg køyrer. Så når eg behersker det køyretekniske så skal det nok gå fort unna fram til eg står med lappen i hånda.
:D
hvis det gikk godt med krypekjøringa, er du godt igang. Stå på og husk: blikket langt frem ! :D
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Crinos »

Jompa skrev:
KennethV skrev:Får vel ta og lage til ein liten "blogg" da.

Hadde årets første køyretime i dag, og var årets første som køyrte tung mc hjå køyreskulen. Så dette lover jo bra for resten av sesongen.
Dessverre så har vinteren hatt ein effekt, og eg var pinnestiv i begynnelsen. På bremseøvelsen så var det ikkje mykje som var laust og ledigt.
Det kom seg litt etter litt, men som alltid så når ein blir varm i trøya, så var det påtide å vende tilbake til køyreskulen.
Oppturen var vel det at han var fornøgd med krypkøyringa mi så langt. Men må sei at venstre hånda var nesten heilt øydelagt etter så mykje bruk av clutch. Så er vel begynne å trene den litt.
Ellers så er han fornøgd med trafikkflyten mens eg køyrer. Så når eg behersker det køyretekniske så skal det nok gå fort unna fram til eg står med lappen i hånda.
:D
hvis det gikk godt med krypekjøringa, er du godt igang. Stå på og husk: blikket langt frem ! :D
Kjempe topp!!!
Krypkjøringa er jo det vanskeligste i kjøregården, synes jeg i alle fall. Så her får du virkelig en :thumleft fra meg!
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
HeleneFS
Innlegg: 81
Registrert: 22 nov 2009, 02:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600
Sted: Oslo/Akershus

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av HeleneFS »

Så kjekt å høre at det gikk så bra :thumleft

ønsker deg masse lykke til med lappen og jeg håper du oppdaterer oss underveis ;) Husk å ta teorien så fort som mulig sånn at du får kjapt oppkjøring, det gjorde jeg og var ferdig med lappen på litt over en måned :)

Har du tenkt på noe sykkel du skal få?
Mvh Helene

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av ZZR-Tom »

KennethV skrev:Dessverre så har vinteren hatt ein effekt, og eg var pinnestiv i begynnelsen. På bremseøvelsen så var det ikkje mykje som var laust og ledigt.

Men må sei at venstre hånda var nesten heilt øydelagt etter så mykje bruk av clutch. Så er vel begynne å trene den litt.
Ellers så er han fornøgd med trafikkflyten mens eg køyrer. Så når eg behersker det køyretekniske så skal det nok gå fort unna fram til eg står med lappen i hånda.
:D
Merker godt vinterstivheten på sesongens første tur eg og, trur gjerne dei fleste merker det, det løsner seg fort opp og neste tur så går det nok bedre.
Det med clutchen er vel normalt på den/dei første timane, sitter gjerne litt anspent og stivt og så er det gjerne en uvandt bevegelse i litt lenger tid.

Tvi tvi og bryt et bein(ikkje bokstavligt :knegg )

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Det blir nok bra til slutt :)
Teorien var unnagjort i fjor sommar, så einaste som mangler er køyretimane så er eg klar.
Har gitt beskjed om at eg bli ferdig så fort som mogleg, så håper at det ikkje tar stort meir enn 2 månader.

Sleit med krypkøyring med sving. Men kan vere pga trøyttheit i hånda, så får sjå korleis det går neste køyretime.

Ang. kjøp av sykkel så har eg sett meg ut ein Yamaha R6, helst mellom 2003-2005. Så får sjå kva som dukker opp på markedet i juni.
Ellers så er backup enten R6 men den eldre modellen, eller viss eg finner ein Honda CBR 600 RR til rett pris. Kawasaki ZX6R er eit alternativ det og, men helst frå 2005 trur eg det var, og då er det liten sjanse for at budsjettet strekker til. Og vil ikkje bruke for mykje på første sykkelen. Sidan det ikkje skal bli den siste :)

Og ja, merka at eg sleit veldig med å stole på at eg var godt nok forankra i sykkelen, så det blei mykje vekt på armane når eg bremsa hardt og situasjoner der eg var litt stressa. Men som med alt anna, så til fleire timar ein bruker på det, til betre og meir komfortabel blir ein.
Einaste eg skulle ønske eg hadde var noken som eg kunne ha lærekøyrd med, slik at eg fekk øvd litt meir på køyreteknikk osv.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Globe »

Ny blogg her på forumet og snart ny MC-ist!! :thumleft Nice :=D> :=D>

Blir spennende å følge deg, både hva gjelder "klasse A" og sykkelkjøp!

Keep us posted :[-o<

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Snart ny køyretime, og kjenner eg gleder meg til å kunne sitte på sykkelen igjen.
Dagane kan ikkje gå fort nok, hadde eg kunna så hadde eg satt opp køyretime kvar dag.

Når det kjem til sykkel, så lurte eg på kva folk meiner om ein sykkel med innsprøytning og ein med forgasser.
Som tidlegare skrevet så er eigentleg modellen eg skal ha allerede bestemt. Men sidan yamaha bytta ut forgasser til fordel for innsprøytning på 2003 modellen så er eg litt usikker på kva eg skal velge. Så her kan folket kommet med sine meininger.

Og eg håper jo på å skaffe meg litt prutningsmonn med det at eg betaler full sum til selger. Meiner da at eg ikkje bruker lån for å finansiere sykkelen.
Tips til andre ting som eg eventuelt kan bruke som prutningsmonn mottas med takk :)

Ønsker alle ein god start på MC-sesongen 2011.

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Då var dagens køyretime over.
Var fantastisk heldig med været i dag :)
Køyretimen i dag var satt opp av gjennomgang og gjennomkøyring av alle dei tekniske øvelsane me skal mestre.

Unnamanøver - den gjekk greit i 40 km/t men når eg kom til 50 km/t så sleit eg med å komme på rett plass etter unnamanøveren

Sving - Den kom seg kraftig på slutten og er kun finpuss som skal til.

Brems i sving - Fekk denne godkjent, men skal øve litt meir på den.

Krypkøyring - Har teknikken inne, men sliter med å halde blikket på rett plass. Så med trening så kjem dette seg.

Nødbrems - Tok ein liten test av denne på slutten av timen, og følte den satt ganske bra.

Så håper at alt er i rute til å få lappen i boks så fort som mogleg. Det er kun dette køyretekniske som tar tid, resten er kun store ting som er raskt å få unnagjort.

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6967
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Jompa »

Forgassere eller innsprøyting ?
Hvis sykkelen er i god stand og hvis du ikke har tenkt å trimme den hjemme i garasjen er det ett fett.
Begge deler er driftsikkert, men får du feil på innsprøytinga koster det flesk.
Forgassere blir det nesten aldri feil på, hvis man ikke skrur dem ihjel.
Mulig at insprøytingsmotorer trenger mindre varmkjøring før de går rent (?)
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av RuneMC »

Innsprøytning er jo det mest moderne og vedlikeholdsfrie.
Innsprøytning har fordeler i forhold til å kunne justere bensinmengde/luft nøyaktig via motorstyring - og dermed gi best valuta for bensinen i form av hestekrefter, men er heller ikke bedre enn motorstyringen -> dvs kan risikere rykkete gange på lave turtall eller av/på gass-respons hvis motorstyringen ikke er optimal.

Forgassere er enklere å evt fikse/skru på selv, men ikke like gode mhp forbruk etc -> dvs motoren kan gå mykere på bekostning av mer fuel. Forgassere må også tenkes på om du lagrer sykkelen i minusgrader om vinteren.

Ser ut som om R6 hadde innsprøytning fra 2003 http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6
Bedre forgafler og bremser fra 2005
Ny generasjon FI, motor, etc fra 2006

Krypkjøring og trafikk i samme time :scratch - da bør det jo gå bra, jeg slapp ikke ut i trafikk før jeg mestret alt i kjøregården, men hadde jo heller ikke forutgående trening på MC, og trafikken var Oslo sentrum :D Det jeg kom til å tenke på etter første kjøretime i trafikken, og spesielt bakkene i Gamlebyen var at jeg ikke hadde trent noe på bakkestart - så det passet jeg på å øve på før neste time 8) To metoder der, bruke bakbrems eller et par fingre på forbrems. Foretrekker den siste for da kan man se når styret begynner å dykke når man clutcher ut -> riktig punkt for å slippe forbrems og kjøre avgårde.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Takk for informasjonen :)
Det virker som det blir opp til kva som er på markedet når eg får lappen. Er ikkje så kresen sidan det er første sykkelen.
Satser på å finne ein R6 mellom 2002-2004 sidan det passer budsjettet best, Men helst ein etter 2003 sidan vekta og setehøgden er lågare på den.

Har nesten køyrt i trafikk sidan eg begynte med køyretimar.
Var litt spesielt å bli satt på sykkelen på den første køyretimen i år, og så rett ut i trafikken.
Og i dag var det første gangen eg fekk køyre på motorvegen. Fint å køyre i 90, men kjedeleg med rett strekning over lengre tid.
Har vore gjennom bakkestart, og alt med start stopp i busslommer etc.

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Onsløv »

RuneMC skrev:Krypkjøring og trafikk i samme time :scratch - da bør det jo gå bra, jeg slapp ikke ut i trafikk før jeg mestret alt i kjøregården, men hadde jo heller ikke forutgående trening på MC, og trafikken var Oslo sentrum :D
Hmm, jeg fikk beskjed om å sette meg foran med engang. Fra før hadde jeg kun kjørt 10 minutter med moppe. :scratch

Men gikk veldig greit. Kjøregården var vanskeligere i første omgang, men jeg klarte jo den og :D
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av ZZR-Tom »

KennethV skrev:Takk for informasjonen :)
Det virker som det blir opp til kva som er på markedet når eg får lappen. Er ikkje så kresen sidan det er første sykkelen.
Satser på å finne ein R6 mellom 2002-2004 sidan det passer budsjettet best, Men helst ein etter 2003 sidan vekta og setehøgden er lågare på den
Når det gjelder vekta så må du ikkje bli opphengt i talla, 20kg+- er ikkje sikkert at du merker sååå veldigt stor forskjell på, Ikkje hør på ka posørane på bike hyler om, berre sjå 2003+ kjem til å bli slakta om ikkje so lenge på grunn av den er så "svin tong" når en ny R6 kjem. Slikt kan vel kallest hysteri :-k
Uten å ha altfor go peiling på 600rrrrrrrr :mk rrrrrrrrrr så er det vel slik at til nyare dei er til mindre,trangare og "meir belastandes" sittestilling er det på dei.
Og så noke som blir gjentatt i det uendelige, hør på forsikring, lite kjekt å betale 20 000kr for en sykkel som ikkje er verdt meir en 40-60 000kr.

Min første kjøretime så fikk eg spørsmål om eg hadde kjørt før, svart ja moped for 10-12 år siden. Ok svarte han, då begynner vi med at du kjører ned gata her og tar til høgr i enden og så i rundkjøringa tar du til høgre :scratch

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Sant så sant, tall er for entusiastane og folk som vil skryte.
Tingen er det at eg er ikkje akkurat så veldig høg (ca 173 cm), så at den har lågare setehøgde vil nok hjelpe litt.
Men følger markedet tett for tida, og tar det meste opp til vurdering.

Og sittestillingen blir jo meir og meir ekstrem på visse modeller, så er vel best å ta det mens ein er ung og klarer å halde ut i sånne stillingar ;)
Det med forsikring er eit meget godt poeng, heldigvis så har eg sjekka opp prisane på det og får meg ikkje noko sjokk på den fronten.
Hadde eg vore veldig fornuftig så hadde eg kjøpt meg ein sykkel for sommaren, som er billig å forsikre og heller vente det halve året til eg blir 24.
Men har råd til å ha sykkelen, så kvifor utsette det endå lengre.

Svar