KennethV's "blogg"

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Onsløv »

Vel, om du venter til slutten av sesongen, kan du gjøre noen riktig gode kupp. Venter du til sesongstart, så kan ting bli kunstig dyrt.
Men det spørs jo om du har lagringsplass og slikt da.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av ArcticTiger »

Lappen er du jo på god tur til å få, det er bare spørsmål om forholdsvis kort tid høres det ut til. Tida kan kjennes seeeiiiiggg ut i din situasjon nå, men tida går fort, og plutselig står du der med lappen i handa :D :thumleft !
Da hadde det vært kjekkt å ha Sykkern stående klar med skilt på, så du får med deg mest mulig av denne sesongen! Hvis du har finansene i orden nå, og finner en sykkel du liker, så er det vel bare å klemme til :-k
Ække no grunn til å vente med å kjøpe sykkel når lappen er like om hjørnet :knegg !
Vente til neste år :oh :[-( !

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Jada, veit det er fyfy med å utsette kjøp av sykkel.
Men pga alle utgiftene som kjem når sesongen slutter, så kan eg ikkje tillate meg sjølv med det viss det kun blir snakk om maks 2 månader med køyring i år.
Forsikringen er skammeleg dyr, må ha den på skikkeleg vinterlagring for eg har ikkje plass eller moglegheit sjølv, service ved sesongbegynnelse, nye dekk og sikkert ein del andre ting som blir bestilt iløpet av vinteren :P

Så fornuften seirer viss eg ikkje får lappen før i august. Men håper sjølvsagt ikkje på det da ;)
Og har merka at prisen har sunket ganske kraftig iløpet av den siste månaden. Så eg har lagt merke til at prisen er kunstig høg i mars/april og synker når mai er igang.


Blir det kun å lime på kvitteringen på medlemskortet eg fekk i posten saman med giroen då?

Har ikkje finansen i orden før om 10 dager ca. Skal kjøpe utan å måtte bruke lån.
Og det er noko av grunnen til at eg ikkje har kjøpt endå. Men og for at eg vil ha gleden av å køyre den heim, istaden for at den skal stå og vere lei seg på ein hengar.

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Det blei eit litt rotete innlegg det forrige, sidan eg begynte å svare på det nyaste innlegget utan å måtte starte nytt ;) Latskap lenge leve :P

Men håper å ha lappen iløpet av juni, og skal spør køyrelæraren om me ikkje kan få satt opp ein dato for oppkøyring. Må ha noke å sjå fram til kjenner eg :P
Det kribler i heile kroppen og merker eg er nesten litt trafikkfarleg når eg køyre bil. For kvar gang eg ser ein motorsykkel så snur eg meg og følger den kanskje hakket for lenge enn det som er sikkert. Men det endrer seg nok når eg kjem meg over på to hjul sjølv :D

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Dexter »

KennethV skrev: Blir det kun å lime på kvitteringen på medlemskortet eg fekk i posten saman med giroen då?
Jepp!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av ArcticTiger »

Yess :bananas , da har du 10 dager på deg til å finne en bra sykkel :thumleft !
Klemm tell,ikke nøl lenger nå, legg alle "fornuftige" tanker tilside, du kommer garantert ikke til å angre :knegg :knegg

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Har to stk i sikte, og har hatt dei i sikte ganske lenge og faktisk.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28234758
Den blei først lagt ut med ein pris på 80 høvdinger, så blei den satt ned til 75 og no har den landa på 72 høvdinger og har vore på det i over 1 veke.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28744449
Den har vore ute litt kortare enn den over, og var først lagt ut til 72, men blei satt ned til 70 for eit par-tre dagar sidan.

Og desse er nok dei mest aktuelle kandidatane til å bli med meg heim for å sei det sånn.

http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28509988
Har hatt eit lite auge på denne og, men sidan eg ikkje er heilt fan av høgtmontert eksospotte så er ikkje den førstevalget. Den var først ute med ein pris på 80, men ser no at den er satt ned til 75.

Av dei 3 så er den første min favoritt. Den er mest strøken (ihvertfall som er opplyst), den er så og sei original. Utan effektanlegg, nye blinklys osv.
Så ser for meg at den er behandla fint og ikkje blitt fikla med så mykje.

Men kom gjerne med innspel og kommentarer til dei. Sidan eg ikkje har noke særleg med erfaring når det kjem til sykkel.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av ArcticTiger »

:yeyeye Ja se der ja, 3 Gode Kandidater! Det ser ut til å være flotte velholdte sykkler med forholdsvis lav km du har plukket ut, tenker du blir fornøyd uansett hvilken du tar :D Du får kontakte de, ta en titt og gi dem et bud :thumleft
Tipper det er ikke lenge før du står der og gliser :knegg :thumleft

Svein2
Innlegg: 1923
Registrert: 02 aug 2010, 13:05
Motorsykkelen din: MC
Sted: Elverum

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Svein2 »

Ikke noe er bedre enn å ha flere favoritter man har lyst på, når man skal begynne å prute.
Ser bra ut disse, lykke til. :prf

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av RuneMC »

Oppkjøring: DU kan bestille oppkjøring. Ring trafikkstasjonen og hør hva som er ledig og gå for en dato du tror du er klar. Når du har datoen i hånd så sjekker du med kjørelæreren om det er realistisk og praktisk mulig - og så pleier man å legge løpet fram mot oppkjøring. Det går gjerne med litt mer framdrift når begge parter har en dato å strekke seg etter. "Worst case" er det jo mulig å avbestille/endre timen du har fått på trafikkstasjonen.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Globe »

Sjekk også oppkjøringsmuligheten i nabokommuner: Kjenner flere som har dratt mang en mil for å komme til en trafikkstasjon med kapasitet inne rimelig tid!!

Lykke til!! :thumleft

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Alltid greit å ha fleire sykler ein har lyst på, gjer det enklare når ein skal begynne å diskutere pris.
Og skal ikkje benekte at det blir vanskeleg å styre seg når eg får finansane i orden :-J
Og synes ikkje at mellom 20-30k km på 7-8 år er noke særleg, og ser eigentleg på det som litt over innkøyrd :)

Satser på at eg blir å finne på vegane iløpet av juni månad. Viss ikkje så blir eg litt deprimert.

Ang. oppkøyring så skal eg ta det opp på tysdag med køyrelæraren og sjå ka me kjem fram til.

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Då har eg dessverre ein meget dårleg nyheit å komme med..
Eg blir nok ikkje å finne på to hjul i år.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Dexter »

KennethV skrev:Då har eg dessverre ein meget dårleg nyheit å komme med..
Eg blir nok ikkje å finne på to hjul i år.
Hva har skjedd?
Det er det samme for skylda hvem som har den...

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Var i ei bilulykke i dag.
I ei rundkøyring. Så enten blir det mi skyld eller delt skyld.. Uansett så må eg legge ut penger for enten å fikse bilen, eller betale ut lånet på den, selge den i deler og kjøpe meg ny bil.

Svar