Voodoodoo's 2hjulsverdag

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen

Legg inn av Voodoodoo »

Jompa skrev:Hva skal du med vakum i veivhuset ???
Veitdafaen, mulig det var overtrykk det skulle være, får koble på en reversbryter på støvsuger'n og teste hva som funker best.

Blir en tur eller ti i garasjen iløpet av helga, skal vistnok ikke passe til min haya dissa røra men det ska vi bli to om :scratch
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

ZZR-Erling

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen

Legg inn av ZZR-Erling »

Vær veeeldig forsiktig når du borrer ut splinta som holder db-killern! Lett å gli med borret der, og raspe carbonen. I tillegg kan splinten faktisk være offset av hullet inn til den, (bak gummiproppa), ellers er det jo bra finish på mine vaffal..dog har jeg raspa carnbonen litt, men fiksa det sådær med litt "windowssealer"...(tok det jeg fant).

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen

Legg inn av ZZR-Tom »

ZZR-Erling skrev:
Jompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.
:-) enig!
Stygge og svindyre. Blir bolta fast etter det eg har forstått og tar litt tid for å ta av/på.
Må pakke fra toppen og ned, smalt i bunn og ikkje plass til så mykje som en skulle tru.

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen

Legg inn av Busa Trond »

Jompa skrev:De koffertan va fæle. Ser ut som nån har hengt to klosettskåla på sykkeln.
Smør på flesk med klosett over potta :knegg

De yoshi potten er tøffe :thumleft . Vurderte dem selv i fjor da jeg hadde Hayabusa. Lykke til med monteringa, dette blir bra :prf

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - full rulle i garasjen

Legg inn av Voodoodoo »

ZZR-Erling skrev:Vær veeeldig forsiktig når du borrer ut splinta som holder db-killern! Lett å gli med borret der, og raspe carbonen. I tillegg kan splinten faktisk være offset av hullet inn til den, (bak gummiproppa), ellers er det jo bra finish på mine vaffal..dog har jeg raspa carnbonen litt, men fiksa det sådær med litt "windowssealer"...(tok det jeg fant).
Borre splinter ut av dbkiller'n ?

Mine ligger i hver sin pose og der skal de ligge med mindre en kar med bil merket Polizei står å hyler som en nå avdød diktator om at de må i pronto!!

Det er vel heller klaring til kåper og bunnpanne som blir greia for å få d til, skal ut i garasjen så fort det blir arbeidstemp der så får vi se om det lar seg gjøre.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av Voodoodoo »

Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.

Dæven røske detta blir bra..

da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen. :lol
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av LordShaft »

Det hørtes faen ikke feil ut i det hele tatt :prop:

Høres ut som en kjempe tur :-) Utrolig sugen på å få meg en tur på ringen selv. Vet ikke om det blir i år, grunnet alt mulig annet av planer :scratch
Vet du om det er noe støykrav på Ringen?
Vet ikke hvordan det er i tyskland generelt, men vet at England er jævlig strickt på lydkravene. :[-(

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av ZZR-Tom »

Kor bestillte du pottene fra?
og fekk du skreve ned verdien? :-J

ZZR-Erling

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av ZZR-Erling »

Voodoodoo skrev:Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.

Dæven røske detta blir bra..

da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen. :lol
Husk..behold grepet.

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av Voodoodoo »

ZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
og fekk du skreve ned verdien? :-J
Bestiller alltid fra Morepowerracing.com
Fikk ikke skrevet ned verdien.... :ills
Denne gangen skulle de ha dokumentasjon på betaling men samtlige ganger jeg har handla fra morepower tidligere har jeg fått en helt grei tollverdi :thumleft
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av Voodoodoo »

ZZR-Erling skrev:
Voodoodoo skrev:Da var "vårens vakreste eventyr" bestillt. Dvs. den årlige turen til Nürburgring. Blir Kielferga Torsdag 25/4 med retur 2/5.
Kommer ned Fredag ettermiddag, lørdagen tilbringes i Pflansgarten med Øl og grillmat mens vi ser VLN løp. Så er det noen runder på Søndag for å sjekke grepet. Er kjøring hver dag tom Onsdag 01.05 før kursen settes hjem på Torsdag 2/5.

Dæven røske detta blir bra..

da er det bare å be :[-o< til værgudene om fint vårvær samt at en kommer hjem med både sykkel og kropp i god stand etter turen. :lol
Husk..behold grepet.
Jadda Erling, nå har jeg endel hundre runder rundt sløyfa og kun en kondemnering så jeg synes statistikken min er ganske bra...
Det er jo VLN løp på lørdagen så det blir kun sightseeing på banen søndag, regner med jævlig mye gummi og drit på banen samt masse folk.
Tenker nok at mandag tirsdag og onsdag blir fine. Liker egentlig best når det bare er 2 timer åpning på kvelden. Da er det som regel moderat trafikk og en rekker å kjøre 6-8 runder...
Da er iallefall jeg såpass sliten i huet at det er greit å gi seg og tusle ned i Adenau og sette seg i baren å juge..
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av ZZR-Tom »

Voodoodoo skrev:
ZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
og fekk du skreve ned verdien? :-J
Bestiller alltid fra Morepowerracing.com
Fikk ikke skrevet ned verdien.... :ills
Denne gangen skulle de ha dokumentasjon på betaling men samtlige ganger jeg har handla fra morepower tidligere har jeg fått en helt grei tollverdi :thumleft
Er morpowerracing er har sett på og, er nok ikkje bedre tilbud å få.

Har en 06 ZZR og en manifolid til en 09 liggandes som er planen å sette på, katten er røska ut og den har nesten dobelte diameter like før den splitest til 2. Har du noke formeining om det kan svekke effekten?

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av Voodoodoo »

ZZR-Tom skrev:
Voodoodoo skrev:
ZZR-Tom skrev:Kor bestillte du pottene fra?
og fekk du skreve ned verdien? :-J
Bestiller alltid fra Morepowerracing.com
Fikk ikke skrevet ned verdien.... :ills
Denne gangen skulle de ha dokumentasjon på betaling men samtlige ganger jeg har handla fra morepower tidligere har jeg fått en helt grei tollverdi :thumleft
Er morpowerracing er har sett på og, er nok ikkje bedre tilbud å få.

Har en 06 ZZR og en manifolid til en 09 liggandes som er planen å sette på, katten er røska ut og den har nesten dobelte diameter like før den splitest til 2. Har du noke formeining om det kan svekke effekten?
Nå er ikke jeg noen mekaniker så det må du nesten spørre en "motorguru" om. Hvis du har en 06 modell regner jeg med at du har fjerna spjella på subthrotlene samt montert en PC el. En ZZR 06 med disse i går som en dau 600 under 5-6000 rpm.
Om du legger inn spørsmål under teknisk på Ikkebike så får du nok gode svar. På bike.no var det iallefall en med profilnavnet dynoman som hadde peil på tuning av ZZR.
Her er dynoen av sykkær'n hans med og uten spjell:
Bilde
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av ZZR-Tom »

Spjelda er borte vekk ja ;e
PC5 montert og skal ned til Oddgeir Havnen i vår for å mappen den skikelig.

183HK og 166NM :oh
Må vere heilanlegg der vel?

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Voodoodoo's 2hjulshverdag - Nordschleife 2013 i boks

Legg inn av Voodoodoo »

Akra helanlegg ja.
Blir nok ZZR på meg igjen også om noen år.. 12' modellen er&ser bare helt sjuk ut, :yeyeye
Litt dyr enda bare :redface
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Svar