LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av AJ »

LordShaft skrev:Jeg har ikke hatt full tilgang til hele bloggen min, det som er poenget mitt.
Og jeg står fast ved at du har hatt alle tilganger som alle andre brukere her inne.
Jeg har verken tid eller interesse av å dele opp tilgangen til enkelte brukere. Allel registrerte brukere her inne har samme tilganger.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

Flere folk med alle rettigheter ser vi på som sunt og godt for miljøet. Hos oss er det stort sett brukerne som styrer skuta, med små eller beskjedne modereringer om tonen skulle bli for krass.

Jeg kunne godt slettet brukeren din, samt alle postene dine, men det er igrunn helt greit at det ligger der som en påminner. At du faktisk er verre enn de fleste av oss når det kommer til de tingene du modererer mest på.

Dette er et flott forum med masse gode brukere, de fleste har funnet veien inn til et litt hyggeligere sted. Tallene snakker for seg. Å gjøre narr av din største konkurrent, kan straffe seg AJ.

Uansett så er du igjen, hjertelig velkommen over til oss. Forstår at det kan være litt ubehagelig siden mange av de brukerne du kastet ut herfra er å finne der inne også. Men hos oss kan du være en bruker. Ikke bare en fra ledelsen. Det har sin verdi det også :thumleft

Note4

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av AJ »

Snikkeren skrev: Du ønsker å bli slettet fra et forum, sammen med alle postene dine, men vil ikke gjøre det samme her inne? Da jeg var moderator her var politikken at vi ikke slettet hverken brukere eller postene...

Og da er vi tilbake til hvorfor låse poster? Hvis en bruker skal kunne slette seg helt, da er jo poenget med å låse poster borte...
Det er for å gi brukerne en angrerett. Det har hendt at noen har bedt om å få gjenåpnet brukerkontoen sin og kanskje også til og med satt pris på at den var intakt slik de forlot den.

Jeg har av bestemte grunner, ingen interesse av å gjenoppta noen form for aktivitet på det "hyggelige" forumet, og ber derfor om å bli slettet som bruker sammen med postene jeg har skrevet der inne.
Om forumledelsen velger å ikke slette meg fra forumet, kommer ikke jeg til å lage noe mer styr ut av det. Jeg kommer bare ikke til å bruke forumet. Enkelt og greit.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Bjerknez »

Nå er det faen døtte meg like før jeg får tarmslyng...

Det ble "søkt" om tilgang og tilgang ble så vidt jeg vet innvilget. Hold nå for faen meg fred alle sammen. Hvordan dette forumet driftes er og blir AJ sin sak.

Jeg klarer og være medlem på begge forumene uten å komme med så mye som en eneste surt oppstøt, tross i diskusjonene som har vert her inne. Kan det virkelig være så inn i helvetes vanskelig?

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Snikkeren »

AJ skrev:
Snikkeren skrev: Du ønsker å bli slettet fra et forum, sammen med alle postene dine, men vil ikke gjøre det samme her inne? Da jeg var moderator her var politikken at vi ikke slettet hverken brukere eller postene...

Og da er vi tilbake til hvorfor låse poster? Hvis en bruker skal kunne slette seg helt, da er jo poenget med å låse poster borte...
Det er for å gi brukerne en angrerett. Det har hendt at noen har bedt om å få gjenåpnet brukerkontoen sin og kanskje også til og med satt pris på at den var intakt slik de forlot den.

Jeg har av bestemte grunner, ingen interesse av å gjenoppta noen form for aktivitet på det "hyggelige" forumet, og ber derfor om å bli slettet som bruker sammen med postene jeg har skrevet der inne.
Om forumledelsen velger å ikke slette meg fra forumet, kommer ikke jeg til å lage noe mer styr ut av det. Jeg kommer bare ikke til å bruke forumet. Enkelt og greit.
Nåja. Det er vel like mye for å holde på forumhistorikken som du selv har sagt (på internforumet). Hvis en bruker ber om å få slettet hele brukeren med alle postene, så er ikke det noe du velvillig gjør. Og det er også derfor du har låst noen innlegg. Fordi du er redd for at andre skal gjøre som du har gjort. Nemlig å slette innleggene sine.

Men hvis du mener at det går helt fint å få slettet seg herfra, hvorfor låser du da innlegg? Hvor er logikken i det?

Og hvis en bruker kommer på noe mer å tilføye i et av de låste innleggene, så er det altså ikke mulig fordi det er låst.

Og du har ikke drevet med dette tidligere. Dette gjorde du etter den siste stormen, i frykt for at innlegg du mente var bra skulle forsvinne....
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

AJ skrev:
LordShaft skrev:Jeg har ikke hatt full tilgang til hele bloggen min, det som er poenget mitt.
Og jeg står fast ved at du har hatt alle tilganger som alle andre brukere her inne.
Jeg har verken tid eller interesse av å dele opp tilgangen til enkelte brukere. Allel registrerte brukere her inne har samme tilganger.
Jeg har tilgang til bloggen min å kan skrive, det var kanskje klumsete formulert av meg. Men du har låst noen av tur referatene mine i min blogg. Så jeg ikke har muligheten til å gå inn å redigere eller slette innhold.

Jeg vet veldig godt hvordan dette gjøres, da jeg selv sitter med alle rettigheter i et admin panel.

Sender du meg en pm eller mail, så skal vi se om vi ikke kan få løst den floken angående dine innlegg på mc-forumet :thumleft
DrGreve skrev:Siden jeg ikke har tilgang til min logg og tråden jeg startet om Honda VF-modellene, kan du jo spørre AJ i åpent forum om han kunne være så vennlig å slette både loggen og verkstedtråden om VF-modellene.. Han påstår jo at det må være mulig. Vil han ha en bekreftelse fra meg, så har han sikkert min mailadresse.

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=16&t= ... r%C3%A5den" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t= ... 60s+b+logg" onclick="window.open(this.href);return false;
Et lite ønske fra en tidligere bruker.

Bjerknez skrev:Nå er det faen døtte meg like før jeg får tarmslyng...

Det ble "søkt" om tilgang og tilgang ble så vidt jeg vet innvilget. Hold nå for faen meg fred alle sammen. Hvordan dette forumet driftes er og blir AJ sin sak.

Jeg klarer og være medlem på begge forumene uten å komme med så mye som en eneste surt oppstøt, tross i diskusjonene som har vert her inne. Kan det virkelig være så inn i helvetes vanskelig?
Det er ikke noe å spøke med, tarmslyng kan være en veldig alvorlig tilstand. :lol

Joda, tilgang ble innvilget, men det kom aldri noe svar på hvorfor innholdet ble låst, det lille som kom av svar ga rom for veldig mange ny spørsmål. Igjen forbanna klumsete svar fra dere som ledelse til brukerne. Du kan vel som alle andre forstå at dette er ting som vi brukere ønsker svar på? :eh
Hva er det du definerer som sure oppgulp? kom gjerne med konkrete tilfeller?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

Det hele begynte med at jeg fikk noen innlegg i min blogg, som inneholdt turreferat og masse bilder stengt for redigering. Jeg ble fratatt muligheten til å redigere eget innhold i egen blogg.

Så kom det er spørsmål fra bamsefar:
ojda skrev:
Hvilken praksis har mod når det gjelder adgang til å stenge medlemmers mulighet
til å forandre/modifisere egne innlegg.
Da det ikke er "vanlig", heller ikke her. hva skal til for at slike tiltak igangsettes?
Det burde vel være allment interessant.
AJ svarer:
AJ skrev:Dette kan jeg svare på når jeg har ekstra ledig tid. Men akkurat nå og en stund framover gis det ikke høy prioritet.
Det jeg kort kan si er at låsing av poster sjelden forekommer, kun unntaksvis og av spesielle grunner.
Litt senere kommer enda et innlegg av AJ
AJ skrev:Snedig forsøk på å dra saken ut av proposjoner.
Du har hatt full tilgang til bloggen din og hele resten av forumet på lik linje med alle andre brukere hele tiden.
Det du ikke har hatt muligheten til er å endre på innholdet, dvs. redigere, i et par av postene.
En mail eller PM hadde løst den saken helt udramatisk.
Men måten du gjør det på kan oppfattes som et forsøk på å framstille administreringen av MCsiden som verre enn hva den er.
Det blir helt naturlig for de fleste å stille spm til slik. At du driter i det Ove, eller kanskje ikke bryr deg like mye om slikt er helt greit. Jeg finner meg ikke i det.

Jeg mener at en diskusjon og en ærlig tilbakemelding på hvorfor noen poster blir låst, samtidig som det blir sagt i neste setning at folk må gjerne slette alle sine poster. :-k

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:
AJ skrev:
LordShaft skrev:Jeg har ikke hatt full tilgang til hele bloggen min, det som er poenget mitt.
Og jeg står fast ved at du har hatt alle tilganger som alle andre brukere her inne.
Jeg har verken tid eller interesse av å dele opp tilgangen til enkelte brukere. Allel registrerte brukere her inne har samme tilganger.
Jeg har tilgang til bloggen min å kan skrive, det var kanskje klumsete formulert av meg. Men du har låst noen av tur referatene mine i min blogg. Så jeg ikke har muligheten til å gå inn å redigere eller slette innhold.

Jeg vet veldig godt hvordan dette gjøres, da jeg selv sitter med alle rettigheter i et admin panel.

Sender du meg en pm eller mail, så skal vi se om vi ikke kan få løst den floken angående dine innlegg på mc-forumet :thumleft
DrGreve skrev:Siden jeg ikke har tilgang til min logg og tråden jeg startet om Honda VF-modellene, kan du jo spørre AJ i åpent forum om han kunne være så vennlig å slette både loggen og verkstedtråden om VF-modellene.. Han påstår jo at det må være mulig. Vil han ha en bekreftelse fra meg, så har han sikkert min mailadresse.

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=16&t= ... r%C3%A5den" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t= ... 60s+b+logg" onclick="window.open(this.href);return false;
Et lite ønske fra en tidligere bruker.

Bjerknez skrev:Nå er det faen døtte meg like før jeg får tarmslyng...

Det ble "søkt" om tilgang og tilgang ble så vidt jeg vet innvilget. Hold nå for faen meg fred alle sammen. Hvordan dette forumet driftes er og blir AJ sin sak.

Jeg klarer og være medlem på begge forumene uten å komme med så mye som en eneste surt oppstøt, tross i diskusjonene som har vert her inne. Kan det virkelig være så inn i helvetes vanskelig?
Det er ikke noe å spøke med, tarmslyng kan være en veldig alvorlig tilstand. :lol

Joda, tilgang ble innvilget, men det kom aldri noe svar på hvorfor innholdet ble låst, det lille som kom av svar ga rom for veldig mange ny spørsmål. Igjen forbanna klumsete svar fra dere som ledelse til brukerne. Du kan vel som alle andre forstå at dette er ting som vi brukere ønsker svar på? :eh
Hva er det du definerer som sure oppgulp? kom gjerne med konkrete tilfeller?
Hvis du legger godviljen til så ser du AJ har sagt han kommer tilbake til dette spørsmålet lenger opp. Hansier også at han inrømmer å ha gjort ting på det andre forumet han ikke er så stolt av.

men noen ganger så sitter vel godviljen jævlig langt inne hos enkelte.
Å ja, tarmslyng skal man jaggu ikke spøke med...

Ikke ønsker du lenger å være del av dette forumet og den ene gangen du dukker opp for å få rettet opp i noe og du får viljen din, så klarer du jaggu meg å starte flere oppgulp. Er det virkelig så vanskelig å innrette seg?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

Nei, der finnes ikke godvilje igjen i meg når det kommer til dette forumet, dessverre.

At du prøver å bagatellisere det som helt klart kan tyde på er normal praksis, det er heller ikke bra. Så om du ikke vil bade i samme suppeskål som AJ, foreslår jeg at du holder deg utenfor diskusjonen.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av AJ »

Snikkeren skrev: Nåja. Det er vel like mye for å holde på forumhistorikken som du selv har sagt (på internforumet). Hvis en bruker ber om å få slettet hele brukeren med alle postene, så er ikke det noe du velvillig gjør. Og det er også derfor du har låst noen innlegg.
Helt riktig.
Sletter ingen velvillig, som du påpeker. Ber gjerne folk tenke seg om både en og to ganger.
Forumhistorikkken har jeg helt riktig ment det er viktig å ivareta.
Men den siste tiden har jeg endret syn på dette.
Tror verken MCsiden eller tilsvarende forum har så forferdelig mye å bidra med som er viktig å ta vare på for ettertiden. Men som sosial møteplass for en del har de i kortere eller lengre tid verdi som det i seg selv. Deling av erfaringer og kunnskap har selvfølgelig også en verdi, men likevel ikke på et nivå som gjør at verden lider et stort tap om mye av det blir borte.
Dette tror jeg det bare er å innse først som sist.

Men det er klart, det er best om alle slike forum har forumhistorikken mest mulig intakt.
At noen og enhver av oss ikke har bidratt til det som følge av dumme valg, er noe vi får leve videre med. Jeg har aldri påstått at jeg er noe bedre enn andre. Det hindrer meg likevel ikke å forsøke å legge opp til å følge noen retningslinjer som jeg håper de fleste synes å greie å forholde seg til.

Kan for øvrig nevne at MCsiden.no for en stund siden fikk en henvendelse fra slettmeg.no, hvor vi uten problemer etterkom ønsket fra brukeren formidlet gjennom en ansatt i slettmeg.no. I etterkant fikk vi tilbakemelding på en god og effektiv behandling av brukerens ønske om sletting av en del info vedkommende hadde lat ut på MCsiden.no. Men ingen krav om sletting av brukerkonto eller poster for øvrig. Antakelig fordi brukeren gjerne vil ha muligheten til å komme tilbake.
Det er lov å håpe at de fleste ønsker å ha det slik.
Men jeg skal likevel ikke stå i veien for de som ønsker seg slettet fra MCsiden.
Det gjelder også de som få all den plassen de ønsker for å komme med all den kritikk de ønsker om hvordan MCsiden drives.
For egen del står jeg fast ved at jeg ikke lenger har noen interesse av å ha noen aktivitet gående på andre norske MC-forum enn MCsiden.no så lenge dette forumet er oppe og går.
Derfor kan altså brukerkontoen på MC-forumet slettes. Men blir den ikke det så kommer jeg altså ikke til å henvende meg til slettmeg.no for å få det gjort. Så om og gjøre er det da slett ikke.

Så litt om låste innlegg:
Låser noen for å hindre at enkelte kommer med påstander som er uriktige, men som bekreftes av poster de har skrevet.
Det har vist seg å være nyttig ved noen tilfeller. Det hender ikke så sjelden at bordet fanger.

Men slike poster kan fint lagres på andre måter også. Så låsing av innlegg eller ikke, spiller forsåvidt ingen rolle annet enn at låsing for redigering funksjonen er den mest praktiske.

De som oppdager at noen av sine innlegg er låst for redigering og som synes dette er en inngripen de ikke liker må gjerne sende en mail til admin adressen, så skal jeg endre status på innlegget når jeg har ledig tid. Ingen prioritert oppgave, men endringen vil skje.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Snikkeren »

Blir litt motsigende dette AJ.

Hvilke påstander er det som kan debatteres og endres fra en turrapport?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Snikkeren »

Blir litt motsigende dette AJ.

Hvilke påstander er det som kan debatteres og endres fra en turrapport?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av AJ »

Snikkeren skrev:Blir litt motsigende dette AJ.

Hvilke påstander er det som kan debatteres og endres fra en turrapport?
Kan være så enkelt som at jeg synes turrapporten var så bra at jeg synes den skulle være som var.
Ikke mer "konspiratorisk" enn det.

Igjen det samme som tidligere. Om noen ønsket å redigere en slik post og oppdaget at den var låst for redigering så ville dette lett latt seg løse ved å sende en PM eller mail.

Men en helt annen ting;
har noen av dere som er så forferdelig opptatt av disse tingene, vært ute og kjørt MC i dag?
Det har jeg! Herlig tur! Blir ny tur i morra! Har faktisk fått jobbet litt i dag også selv om jeg må holde et halvt øye med folk som er i overkant opptatt av MCsiden...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av AJ »

LordShaft skrev:
DrGreve skrev:Siden jeg ikke har tilgang til min logg og tråden jeg startet om Honda VF-modellene, kan du jo spørre AJ i åpent forum om han kunne være så vennlig å slette både loggen og verkstedtråden om VF-modellene.. Han påstår jo at det må være mulig. Vil han ha en bekreftelse fra meg, så har han sikkert min mailadresse.

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=16&t= ... r%C3%A5den" onclick="window.open(this.href);return false;

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t= ... 60s+b+logg" onclick="window.open(this.href);return false;
Et lite ønske fra en tidligere bruker.
Det var da så lite.
Utført...

For evt. nye brukere:
DrGreve ba selv om at kontoen ble stengt. Altså ikke utestengt pga. regelbrudd eller andre årsaker. Ikke utenkelig at det kan komme påstander om dette... :roll
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

AJ skrev: Kan være så enkelt som at jeg synes turrapporten var så bra at jeg synes den skulle være som var.
Ikke mer "konspiratorisk" enn det.
Takk :thumleft

Men det er med all respekt å melde, noe alvorlig i veien med virkelighetsoppfatningen din. Hvis du syns denne rapporten var så bra, eller ønsket at den skulle framstå som den var. Ja så kunne du ta kontakt med eieren av posten, berømme jobben som er gjort, å ytre ønske om at denne får være som den er. Ikke hindre redigeringsmulighetene bak ryggen på folk å håpe ingen merker det.

Svar