LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av hakhap »

Kos deg hvor du må velge å deltake videre. Ses på veien forhåpentligvis
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Tommas »

Synd å se, liker postene dine veldig godt!

Synes grunnen for å slutte her er syltynn, er dere skjøre persilleblader hele gjengen? :redface

Lykke til, håper vi treffes på veien!

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Tommas »

Elolz skrev:@Tommas: Vi har vært medlem her i en del år mer enn deg, og vi sett mye rart, så det er ikke kun pga jhn, men denne latterlige utkastelsen på syltynt grunnlag fikk begeret til å renne over.
Jada, skjønner at det har rent godt med vann under brua tidligere.

Men synes fortsatt det er rart at folk ikke klarer å unngå å bli kastet ut av et forum hvor reglene er såpass løse? Er ikke akkurat noe rakettforskning å skjønne at folk som bruker fritiden sin på moderasjon og drifting av et forum ikke orker å bruke time etter time på kverulering og krangel når man egentlig har lyst til å lese og skrive om verdens beste hobby :thumleft

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Olav K »

:blae
Da blir definitivt MCsiden et kjedeligere sted :sorry
ser ikke bort ifra at det er flere som trekker seg ut herfra etterhvert...
Selv fikk jeg med meg noen modereringer i forrige runde av spetakkel her inne, som fikk håret til å reise seg, og fikk meg til å lure på om dette er et MCforum i LilleNorge.... eller jeg holdt på med noe som var overvåket av NSA eller Mossad :scratch
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av ojda »

Olav K skrev::blae
Da blir definitivt MCsiden et kjedeligere sted :sorry
ser ikke bort ifra at det er flere som trekker seg ut herfra etterhvert...
Selv fikk jeg med meg noen modereringer i forrige runde av spetakkel her inne, som fikk håret til å reise seg, og fikk meg til å lure på om dette er et MCforum i LilleNorge.... eller jeg holdt på med noe som var overvåket av NSA eller Mossad :scratch
Jeg har også full forståelse for reaksjonen, selv om jeg tidligere har kommet til en litt annen slutning for egen del :sk?

Værdien av forumet oppveier i min værden reaksjonsmønsteret til ledelsen, og jeg har valgt å moderere
innleggene mine før jeg trykker på "send-knappen".
Det betyr ikke at jeg ikke reagerer, men at jeg bevisst har valgt selvsensur for å unngå utkastelse.

Jeg vil med dette få lov til å takke deg Thomas, for utrolig mye bra lesing (og fotomateriale) på forumet.
Og ikke minst en uforglemmelig sommer. Vi kjørte godt på lag der ;-)

Kontakten blir nok ikke helt å miste, selvom den nok blir noe mer tungrodd foreløbig.

P.S. Dette innlegget er også kraftig selv-moderert :evil
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
929rr
Innlegg: 321
Registrert: 18 aug 2014, 21:05
Motorsykkelen din: CBR 929rr-00, cbr1000rr, 08 og 09

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av 929rr »

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
Står det og lese i signaturen din, hmm bare bløff altså :-)
Det var kjedlig at du pakker sekken, har vært mange leserverdige innlegg fra deg.

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av freddy123 »

husk det er ingen skam å snu :P :p :lol

men hvor er det turaportene kommer nå fremover da :scratch lager du en egen blogg det går an å følge med på eller skal du gi deg helt :-k

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

Bare så det er sagt, jeg blir å kikke innom her av og til. Følge med på pm og svare på de. Jeg vil følge med i noen tråder som jeg fortsatt har interesse for. Som Prehøst turen og andre tur annonseringer.

Jeg vil ikke ta del eller bidra til å øke trivselen på et forum jeg selv mener blir kjørt i grusen av ledelsen.
Jeg har ingen ting personlig imot ledelsen, men føler at eneste makten jeg har som enkeltmenneske er å ta avstand med å slutte å by fra meg selv når jeg er uenig. Jeg forventer ikke noe som helst av andre.

Jeg driver for tiden å jobber med flere prosjekter. Det er godt mulig det dukker opp andre alternativer til mcsiden. Eller kanskje det kommer en hjemmeside/logg hvor jeg dokumenterer mitt liv på sykkel. Vi får se, men det vil bli annonsert etterhvert.

Det var overhodet ikke ment å lage noe drama, jeg har fått en del støtte erklæringer og noen meldinger om å bli voksen på pm og sms! Jeg følte fra mitt ståsted at med all respekt til mine følgere og lesere av bloggen skulle forstå hvorfor jeg forsvant. hvorfor aktiviteten blir fraværende og at ikke det skulle halge noe ufortjent kritikk til ledelsen.

Jeg takker for alle lykke ønskninger på min vei. Å treffes vi på veien, så blir jeg å ta kontakt uansett farge.
Har noen lyst å kjøre på tur med meg, eller ta kontakt med meg på andre måter er jeg lett å nå på pm eller telefon.

Nok en gang, takk for meg!

Ps. Noen vil nok se at jeg logger meg på av og til, dette er for at jeg gjerne vil kopiere en del av bloggen min, samt turrapportene jeg har delt her inne.

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av RuneMC »

Tenk heller på majoriteten som liker det du tilfører forumet av turrapporter, foto og diskusjon. :thumleft


"Tenn heller et lys enn å klage over mørket" :janikk (Hvis du ikke er i nærheten av en gassinstallasjon da... :lol )
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Barbarozza
Innlegg: 560
Registrert: 21 apr 2011, 15:57
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Barbarozza »

Trist Thomas

Vi sees på veien :vs
Memento mori

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Bjerknez »

Vet ikke helt om du er blandt oss lenger Tommas, men jeg tror du bør ta en titt på denne testen:
http://www.tv2.no/v/961778" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Riber
Innlegg: 4
Registrert: 13 sep 2015, 15:13
Motorsykkelen din: Yamaha - XV1100 - `93

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Riber »

Meget trist å lese at du gir deg her. Jeg har akkurat funnet tilbake til mc verden, så har ikke helt fått med meg bakgrunnen til alt dette oppstyret, men håper du blir å finne veien tilbake her.


Legger ved et bilde av nostalgisk betydning for meg fra 2011 der jeg beundrer Ducatien din etter en fantastisk tur over ulvik fjellet.


[img]http://i844.photobucket.com/albums/ab9/ ... o27bla.jpg[/img]


Lykke til videre, gi oss gjerne en lyd om hvor du ender opp.

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Olav K »

Riber skrev:Meget trist å lese at du gir deg her. Jeg har akkurat funnet tilbake til mc verden, så har ikke helt fått med meg bakgrunnen til alt dette oppstyret, men håper du blir å finne veien tilbake her.


Legger ved et bilde av nostalgisk betydning for meg fra 2011 der jeg beundrer Ducatien din etter en fantastisk tur over ulvik fjellet.





Lykke til videre, gi oss gjerne en lyd om hvor du ender opp.
Jeg er ganske sikker på at Lord'n dukker opp i nye format innen nokså kort tid.
Til glede for mange, og (forhåpentligvis) til irritasjon for noen få. :knegg
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev:
Riber skrev:Meget trist å lese at du gir deg her. Jeg har akkurat funnet tilbake til mc verden, så har ikke helt fått med meg bakgrunnen til alt dette oppstyret, men håper du blir å finne veien tilbake her.


Legger ved et bilde av nostalgisk betydning for meg fra 2011 der jeg beundrer Ducatien din etter en fantastisk tur over ulvik fjellet.





Lykke til videre, gi oss gjerne en lyd om hvor du ender opp.
Jeg er ganske sikker på at Lord'n dukker opp i nye format innen nokså kort tid.
Til glede for mange, og (forhåpentligvis) til irritasjon for noen få. :knegg
Han irriterer ikke meg vertfall. Verken som moderator eller privatpersjon. Har aldri hatt noe uoppgjort med Lordy jeg vertfall. Det tror jeg ingen andre her inne har heller. Vertfall ikke av moderatorene.

Så Lordy er velkommen tilbake når som helst :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Legg inn av LordShaft »

Jeg har ikke noe usnakket med noen, hverken her eller andre steder (tror jeg selv hvertfall :-k )

Uansett, jeg har utrykket misnøye med måten ledelsen har styrt denne skuta så til de grader på grunn (i mine øyner) Det er ikke så mange igjen i ledelsen, sikkert av forskjellige grunner. Men jeg kommer ikke unna følelsen av å bli oversett. Som en veldig aktiv bruker her inne sitter jeg med følelsen av at min dugnad her inne blir tatt for gitt, mens det i andre enden blir skrevet fra ledelsen om hvor utrolig mye jobb, arbeid osv som blir lagt ned for at vi skal ha en plass å komme til. Ikke koster det oss noe osv. Å de som ikke finner seg i AJ sine kjørelinjer får beskjed om å ta aktiviteten sin andre steder.

Å akkurat dette har jeg gjort. Jeg har tatt aktiviteten min et annet sted. Jeg nekter å trekke flere lesere eller brukere til et forum som ikke tar bedre vare på medlemmene sine. Jeg fikk en liten oppfordring fra høyeste hold, samt at det var ønskelig med konkurranse til dette forumet. Å selv har jeg lang erfaring i ledelse på forum, å det er faktisk ikke så mye jobb. Den største jobben er dere medlemmer som gjør :thumleft

Så det er satt igang et skikkelig opprydningsarbeid på http://www.mc-forumet.no" onclick="window.open(this.href);return false; Dette var lenge norges desidert største og beste mcforum. Jeg skal være forsiktig med å reklamere for mye, da dette blir nok sett på som uønsket av ledelsen.

Det har vært preget av mye rot, samt gammel software, ekstremt lang nedetid osv. Nå blir det oppdatert med alt som følger med. Jeg har fått hjelp fra uventet hold, å det er kjekt å se at flere ønsker seg konkurranse i det som kan sees på som et monopol på forumbiten.

Det er godt mulig dette er alt for sent, men satser på at med litt aktivitet så kan mc-forumet igjen skinne og være en samlingsplass eller møteplass for de som holder til her og på andre siden :thumleft

Jeg driver også å jobber litt med tanken på å lage egen nettside. Jobber litt med domene navn, layout osv. Hva som blir av disse planene avhenger litt av framtiden. Det er jo litt tidkrevende å holde egen hjemmeside med spennende lesestoff.

Vi går heldigvis inn i en kaldere periode. Å det gir rom for å jobbe langt mere med tekniske ting.

God helg :vs

PS! dette er ikke en oppfordring om å stenge kontoen min. Jeg ønsker fortsatt å være medlem her inne. Takk :D :D

Svar