Kant'1ns kjøreblogg- Reisen til veiens ende

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
hakhap
Innlegg: 2598
Registrert: 14 sep 2012, 14:39
Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Sted: Buskerud

Re: Kant'1ns kjøreblogg- Reisen til veiens ende

Legg inn av hakhap »

Blir en jevla jobb å følge alle disse rosa bloggerne nå Snikkeren, Kant1, Flanker osv. Er for å samle i det minste en feed eller alle disse fortellingerne et sted, hvis de lar en hente RSS fra alle disse er det en smal sak å sette opp, men selvfølig bedre hvis alle var på samme sted :-k

Likevel artig å lese :thumleft
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Kant'1ns kjøreblogg- Reisen til veiens ende

Legg inn av Snikkeren »

hakhap skrev:Blir en jevla jobb å følge alle disse rosa bloggerne nå Snikkeren, Kant1, Flanker osv. Er for å samle i det minste en feed eller alle disse fortellingerne et sted, hvis de lar en hente RSS fra alle disse er det en smal sak å sette opp, men selvfølig bedre hvis alle var på samme sted :-k

Likevel artig å lese :thumleft
Siden min er enkel å følge med på. Man kan følge meg på Facebook, Twitter, og RSS-feed, eller man kan abbonere på siden via e-post. Det er også enkelt å logge seg inn på siden min hvis man vil kommentere noen av artiklene. Man kan logge seg inn med Facebook, Twitter, Instagram, Google+ og YouTube kontoen sin. Eller man kan lage en egen profil på siden.

Jeg har jo ikke sluttet å bruke MCsiden, men de lengste innleggene mine blir nok lagt på siden min. Jeg kommer til å oppdatere i bloggen min her med en liten beskrivelse av innleggene, samt link, så kan folk velge om de vil trykke seg inn og lese eller ikke.

Om man kommenterer inne på siden min så svarer jeg der, og hvis man kommenterer i bloggen min her, så svarer jeg her. :vs
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Svar