Flankers rare turer og fjas! - Stenger sjappa :-/

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Flankers rare turer og fjas! - Høsttur 2015 (video s.34)

Legg inn av Flanker »

@LordShaft:Lemper den over dit når en turrapport og flere bilder er klar :thumleft

@mortenolb: Mute fra 15:24. Skru lyden på igjen 18:14, når bildet av skiltet kommer. Så slipper du møkka :P :p

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Flankers rare turer og fjas! - Høsttur 2015 (video s.34)

Legg inn av Flanker »

Long time, no log... Hvorfor? En ting er at sykkelen har vært lite brukt de siste ukene, en annen at min aktivitet på forumet er dalende.

Jeg har over ganske lang tid vært svært aktiv her inne, men ikke nå lengre. Det er flere årsaker til det, og de som angår forumet tenkte jeg å skrive litt om her...

For det første mener jeg at nivået på tråder her inne har vært synkende, særlig det siste drøye halvåret. Det blir mer og mer gjentakende emner og smått infantile poster. Retningen jeg mener å se vekker ikke mitt engasjement. Et hederlig unntak har vært en økende andel turrapporter som er svært lesverdige. Dessverre er det kun en ørliten andel av brukerne som står for disse, og nå har flere av disse valgt å takke av. LordShaft, DrGreve og Jompa kan nevnes her. Av de som regelmessig poster bra turrapporter er det vel snart bare kant1 igjen. Fryktelig synd, synes jeg!

Når i tillegg AJ signaliserer at det vil være takk og adjø for forumet i fremtiden, ja da begynner jeg virkelig å telle på knappene. Jeg kommer fortsatt til å være innom, og vil helt sikkert også delta der jeg finner det interessant. Men ikke noe mer enn det. Ikke finner dere meg på "det andre forumet", som jeg mener er søppel i forhold - både hva gjelder innhold og platform. På Facebook er jeg, men å diskutere MC der er håpløst. Motorsyklistenes Facebookside, eller hva den nå heter, er helt på bærtur og Facebook er ikke en egnet platform for nisjediskusjoner som MC er.

Jeg har tidligere forsvart ledelsen her på forumet flere ganger. En del utkastelser har jeg hatt stor forståelse for. Den siste her mener jeg er over streken, og en alt for sterk reaksjon. Problemet ledelsen bør bekymre seg for er ikke utkastelsen i seg selv, men ringvirkningene av den som gjør dette forumet til et dårligere sted å være.

Jeg skulle ønske meg dette forumet tilbake på det "faglige" nivået det hadde for et par års tid siden + turrapportene fra det siste året, på en oppdatert teknisk platform der ledelsen utviste noe mer åpenhet og evne til å ta i mot tilbakemeldinger på ting som ikke funker bra. Modereringsprofilen skal være streng, ja. Men samtidig er dette ikke et "fjortisforum" som krever helt nazi tilstander, så noe slingrinsmonn bør der være. Og det bør gis til alle. Ikke at det er min business, men noe har gått galt her uten at jeg har noen 100% løsning for å rette det opp igjen.

Hilsen Flanker, som nå vil kjøre like mye eller mer og skrive mindre...

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Flankers rare turer og fjas! - Høsttur 2015 (video s.34)

Legg inn av RuneMC »

Nei, og nei... ikke bra at den ene etter den andre av vektige bidragsytere går ned på sparebluss...

Uansett - bloggen din her inne er verdsatt av mange den - det er jeg helt sikker på :thumleft

Ikke for det... PMS-perioden (om den har begynt allerede nå) så har jeg lært meg til å ikke besøke forumet fullt så mye - da har det en tendens til å bli endel diskusjoner som går i sirkel for å si det sånn - og det enkleste er å ikke lese de trådene :knegg
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Flankers rare turer og fjas! - Høsttur 2015 (video s.34)

Legg inn av Flanker »

Til de som fortsatt ønsker å følge med på rare turer og fjas: Bloggen på http://www.ingepettersen.no" onclick="window.open(this.href);return false; har nå fått en aldri så liten makeover. Dette er fortsatt work-in-progress, men jeg har valgt å gå over på Wordpress som plattform og gjøre livet litt enklere for meg selv.

Alt tidligere innhold er der fortsatt, og den har nå fått inn de siste turrapportene mine herfra også. At jeg ikke bruker tiden min på å bidra mye her gjør nok at bloggen også vil bli hyppigere oppdatert enn hva som har vært tilfelle til nå. Det er ihvertfall planen :thumleft

Snakkes i baren :cheers

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Flankers rare turer og fjas! - Stenger sjappa :-/

Legg inn av LordShaft »

Lagt inn som bokmerke!! :thumleft

Moffa
Innlegg: 169
Registrert: 05 okt 2013, 14:18
Motorsykkelen din: BMW R1200RT

Re: Flankers rare turer og fjas! - Stenger sjappa :-/

Legg inn av Moffa »

+1 ;-)
_______________________________________________________________
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!!

Svar