Bjerknez | Snart sesongstart!!!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Da må jeg få takke NMCU for en veldig flott refferanse. Måtte samarbeidet bli like vellykket fremover :)

Norsk Motorcykkel Union (NMCU) har i løpet av de siste to årene endret sin profil og derav sine hjemmesider til et mer fremtidsrettet oppsett. Til dette prosjektet har vi tatt hjelp av Markere.no ved Ove Bjerknes.

Som leverandør av vårt nye «web-oppsett» har Ove Bjerknes gjort en utmerket jobb og vist stort engasjement i å møte våre utfordringer. Han har gode verbale kommunikasjons evner, er pliktoppfyllende og holder hva han lover, pluss litt til. Ove er løsnings orientert og har gode samarbeidsevner.

NMCU har etter ferdigstillelse av prosjektet valgt å fortsette samarbeidet med Markere.no slik at vi fortsatt kan opprettholde god kvalitet på våre web-løsninger.

I tillegg benytter vi Ove Bjerknes i opplæringsøyemed for ansatte ved NMCUs sekretariat.
NMCU kan trygt anbefale Markere.no til andre organisasjoner/ selskaper.

- Bjørn M Magnussen Administrasjonssjef

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Stian87 »

:thumleft
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2633
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Olav K »

Om jeg ikke alltid er enig med deg Ove:
Men....
Her har du gjort en flott jobb :thumleft
Tusen takk!
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev: 15 nov 2018, 09:23 Om jeg ikke alltid er enig med deg Ove:
Men....
Her har du gjort en flott jobb :thumleft
Tusen takk!
Hehe, takk for det onkel :thumleft

Vi er nå vertfall enige om at det er trivelig å være på tur på to hjul :knegg

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Rune75 »

Detta var voldsomt til skryt. Nesten så du burde rødme litt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Rune75 skrev: 15 nov 2018, 10:43 Detta var voldsomt til skryt. Nesten så du burde rødme litt.
Alltid flott med gode tilbakemeldinger. Men det ligger mye jobb bak dette og samarbeidet har vert eksemplarisk hele veien. Å slikt blir det jo resultater av.

Så, ja det er veldig hyggelig med formelle referanse. Slike referanser kan man høste av ved senere anledninger. Men å "rødme" gjør jeg nok ikke. Jeg er ganske sikker på at det jeg leverer av tjenester holder mål. Spesielt når samarbeidet og tonen har vert god hele veien. :thumleft

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Her ser jeg tiden har stått stille en stund. Årsakene er mange, men jeg har en del ting å henge fingrene i for tiden. Jeg har nemlig et ganske stort luksusproblem. Det dukker stadig opp potensielle kunder i virksomheten jeg driver selv og sannheten er at jeg kun vil drive dette som en bigeskjeft, da jeg har en fast jobb ved siden av dette som jeg lever av og det har jeg planer om å fortsette med.

I et markedsføings perspektiv befinner jeg meg rett og slett i en litt unik situasjon. Mulighetene for å leve av denne virksomheten er store, men jeg er redd for å tråkke for fort ut i det. Jeg liker at ting er stabilt og forutsigbart.

Nå har jeg laget ferdig en ny nettside for denne virksomheten, men jeg tror rett og slett ikke jeg kan publisere den ennå. Jeg må faktisk holde igjen litt føler jeg.

Jeg vil ikke bli en som jobber døgnet rundt for å tjene mye penger. Fritiden min er mye verdt.

Faktisk har jeg hatt såpass greit med oppgaver at jeg ikke har hatt noe tid til vask av motorsykkel før jeg satt den bort i år.

Derimot merker jeg at grunnet den ganske labre kilometerstanden som ble påført Bimmern i år så kjenner jeg kjøregleden sagte men sikkert bygger seg opp. Så det blir nok litt kjøring i år også. Spesielt sommerturen ser jeg frem til. Men om det blir så mye mer utover dette er jeg usikker på. Jeg føler jeg er lei de lokale småturene.

Men tiden får vise hva sommeren bringer :)

Anse dette innlegget som et lite blogginnlegg for å lufte noen tanker samt holde den litt i live :)

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Sted: Oslo

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av niko »

Vanskelig det der. Hva med å søke et år permisjon hvis det lar seg gjøre? Jeg jobba selvstendig i 25 år før jeg gikk over i fast jobb. Tjente godt, men måtte hoppe når jeg ble bedt om å hoppe og kunne aldri planlegge mer enn tre dager fram i tid. Men det var moro. Veldig tilfredsstillende at den innsatsen du legger i jobben er så målbar i form av nye kunder og mer penger. Og så er det din jobb, ditt prosjekt, ditt ansvar. Men min konklusjon til slutt er at så lenge man har til salt i maten, er tid det mest verdifulle man har.
Lykke til uansett og godt nytt år!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

I utgangspunktet en god ide, men kundene man opparbeider seg samt jobben rundt dette forsvinner jo ikke etter ett år, så da er jeg like langt :)

3-4 kunder til så kan jeg leve av dette, men det det fører også med seg en del jobb. Ikke en åtte til fire jobb, men nok til at det blir alt for mye som en nummer to jobb.

Men dette er kanskje verdens største luksusproblem :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Da skal Bjerknez'en snart på Nyttårsfest og i den annledning ønsker jeg alle her inne et riktig Godt Nytt År! Også de jeg har "kranglet" litt med :)

La oss starte med blanke ark på nyåret. Nå skal vi se fremover folkens! :)

Brukeravatar
Fsva
Innlegg: 779
Registrert: 09 okt 2014, 17:29
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Sted: Eidsvoll/Fredrikstad

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Fsva »

Godt nytt år! :prf

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Dansekris »

Skal nok få kranglet litt i 2019 også! :thumleft

Grått nytt hår!
:mc5

xyvind
Innlegg: 1408
Registrert: 26 sep 2013, 09:50
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av xyvind »

Godt nyttår, B
Noen lokale småturer må til!
Jeg vet om en god kebabpizza i Koppom

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6954
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Jompa »

De lokale småturene må du ikke undervurdere.
Du vet hvor llasern står, og hvor du kan åpne spjeldene.
Og du vet hvor den lokale benken er, hvor skrythalsene møtes.
Eller verdensproblemer løses......
Godt nyttår, og har du mmuligheten, start for deg selv.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern støver ned...

Legg inn av Bjerknez »

Da begynner så vidt solen og titte frem og selv om det er ett par måneder til før man kan begynne å tenke på å dra frem sykkelen så merker jeg kjørelysten stiger gradvis. Men noen abstinenser har jeg ikke....ennå..

Derimot har jeg opplevd en formidabel økning i trafikken på bloggen min. I 2018 kunne jeg skilte med nesten 17.000 stk. unike beøkende på siden og de fleste kommer fra organisk søk via Google. I tillegg er gjenomsnittstiden en besøkende er på siden 1 minutt og 14 sekunder. og den besøkende besøker som oftest også flere siden nå han/hun er der.

Det betyr at veldig mange finner bloggen min interessant og Google sine statistikker tar sjelden mye feil.

Så dette må jeg si var hyggelig lesning og det motiverer til videre blogging :)

Svar