Da er hytte booket i siste liten, og sommerturen er herved satt og har fått en startdato. Mandag 9.juli kjører jeg fra Fredrikstad og jeg har leid hytte på Utladalen Camping i Øvre Årdal. Jeg synes 50 mil er sånn passe dagsetapper så det blir det denne gangen også.
Turen går til Øvre Årdal første dagen via Horten, Rødberg, Geilo, hagafoss Aurlandsvangen. Altså rv.40.
Den andre dagen blir det mer eller mindre strakaste vei i retning Rissa utenfor Trondheim via Tindevegen, Turtagrø, Sognefjellet, Lom, Dombås, Oppdal.
Vel fremme i Rissa forventer jeg som vanlig varm mottagelse fra Cutless som var tidligere aktiv her inne. Han har visst huset for seg selv også, så dette blir en dag eller tre med gutteprat og iskalde pils og masse grilling.
Deretter drar jeg i retning Molde, men ruten dit samt avgangstid er ikke bestemt ennå. Kommer også litt ann på været. En ting av gangen
Tjoho!!! Nå er det ikke mange dagene igjen!
Sikkert unødvendig å nevne at sykkelen er ferdig preppet og vasketst kjedet er smurt etc. Den harr akkurat fått en service på Speed MC og klin nye dekk er også montert hos Pitlane.