Jørgen`s alt-mulig-prat.! 04 R1. Skifte av gaffeltetning på gang.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Jørgen`s alt-mulig-prat.! 04 R1. Skifte av gaffeltetning på gang.

Legg inn av Jørgen L »

Hallois mine damer og herrer!

Usikker på om jeg er helt på jordet nå, eller om dette er "innafor", men her kommer i alle fall en liten presentasjon om meg og min start på MC-livet.

Velger og begynne med litt kjedelig tekst, for å gjøre det hele i skikkelig blogg-stil.

Jeg heter Jørgen, har passert 27 vintre og født og oppvokst ute i havgapet på Nordmøre, nærmere bestemt Smøla (Møre og Romsdal). I min familie på min far`s side, så har bil, MC, og generelt motoriserte ting vært et aktivt tema. Med en bestefar og far som verksmestere og bil/lastebil/MC-mekanikere, så har det vel ikke kommet som noen bombe på noen at jeg har tråkket nøyaktig i samme fotspor. Jeg er utdannet maskinist og jobber som 1.maskinist om bor i en tråler.

I min barndom, så ble det mange timer på verkstedet hos de to nevnte, og mine små never fikk alltid små oppdrag og utføre.

Min bestefar kjøpte en MZ 175 rundt midten på 60-tallet. Det var det eneste fremkostmidlet de hadde frem til han kjøpte bil. Når min far og onkel ble eldre, så fant de sitt snitt i å plukke MZ`n i molekyler, og slenge mesteparten av deler rundt om på låven. Rundt starten på 1990, så begynte min far og samle sammen alle delene, og restaurerte MZ`n. Mye var i OK tilstand, mens en del måtte lages på nytt, bla den karakteristiske forskjermen. Den nye skjermen ble tinnet, sveiset og sammenføyd til en omtrent lik orginalskjerm, med utgangspunkt fra skjermen av en gammel Java. (Bilder kommer, men må skalere ned en hel del først ser jeg)

Resultatet ble bra, og fattern brukte MZ`n til og fra jobb i flere år før han kjøpte seg en gammel Yamaha FZ 750.

MZ`n står på låven hjemme hos meg, sammen med en Honda CB50 (fattern`s knallert på 70-tallet) som skal restaureres etterhvert når husprosjektet mitt er ferdig!

Men, "historien" ble lagt litt på hylla etter at fattern solgte FZ 750`n for å kjøpe båt (tidlig 2000, enda ikke kjøpt båt :lol ), frem til undertegnede i fjor tok MC-lappen. Hvorfor vente så lenge tenker kanskje noen? Jo, ganske enkelt fordi at da først følte jeg selv at jeg hadde nok respekt til å kunne føre et slikt kjøretøy.

Etter litt leting dukket det opp en 2003 Yamaha R6 i nabokommunen. Via felles bekjente fant jeg fort ut at sykkelen var blitt tatt godt vare på, og tok turen til Aure for å se på den og ta en liten prøvetur.

1.mai tok jeg med meg fattern for å hente R6`n, siden jeg ikke hadde lappen enda :sorry

Den så slik ut da jeg hentet den:
R6`n.jpg
Hadde gått rett over 20.000km da jeg hentet den, utstyrt med veltekobber, gir-indikator, egotrip og bar preg av godt vedlikehold.

Her sammen med den nye sykkelen til han jeg kjøpte R6`n av. Det endte opp at vi ble kompiser, og dette bildet ble tatt under et besøk ute hos meg.
600rr R6.jpg
Når 2012-sesongen var over, så gikk R6`n på låven for vinterlagring. Det skulle vise seg og bli litt mere enn bare en lagring. Jeg kom på at jeg ville ha en hvit sykkel. Som mange kanskje kjenner til så har Plasti-Dip blitt et populært produkt. For de som ikke vet hva det er: Vinylplast på sprayboks, som kan fjernes ved at man drar det av som en tape.

I alle fall, da den kom ut av låven i vår, så så den slik ut:
R6`n depo.jpg
Sammen med min nest største kjærlighet; E30`n min
E30 vs R6.jpg
r6 1.jpg
r6 3.jpg

Tilbrakte til sammen litt over 7000km på denne kammeraten, før den ble solgt for noen uker siden.


Natt til søndag så kom vi hjem fra syden, og letingen etter ny MC hadde stått på vent i over en uke. Mens min bedre halvdel pakket ut av koffertene, så ble det for min del en tur rett på FINN..! Tenk alt jeg hadde gått glipp av!!!! Men neida, hadde ikke gått glipp av alt. Det dukket opp, til min store overaskelse, en sykkel som sto i samme kommune som jeg bor i. Vi er i overkant av 2000 innbyggere, alle kjenner alle, men det viste seg at jeg ikke var klar over at vedkommende hadde denne sykkelen. Slang meg på puta i 6-tiden på søndagsmorgen, og sov til 10-tiden. Inn på FINN, sjekka om den var solgt, og drøyde det et par timer før jeg ringte. Sykkelen var ikke solgt, så jeg avtalte visning når jeg kom hjem fra Kristiasund i dag. Kjørte av ferge hjemme 16.10, hjemom og tømte bilen for syden-remedier, hentet en kompis, og dro for å se på MC`n.

Førsteinntrykket var bra, fin i pussen, virket teknisk fin, og så gjennom litt service-papirer osv før jeg tok en prøvetur.

Diskuterte litt pris med selger, og vi ble til slutt enige. Glad og fornøyd plasserte jeg nysykkelen mellom beina og kjørte hjem med regnbyger i ryggen.

Dette var det som ble med hjem :)
r1 for.jpg
r1 for 2.jpg
2002 Yamaha YZF R1.

Passert 60.000km, men synes ikke at den bærer preg av det på noen måte. Akrapovic effektanlegg, og drevet om. Hvilken vei den er drevet viste ikke selger, da han ikke husket om det var opp eller ned.
To sett med plastikk. Som vist på bildet, samt det orginale sorte og sølvfagede settet. Div carbondeler, velteknobber og sotet kåpeglass er vel det som er verd og nevne.

Har ikke fått kjørt sykkelen mer enn et par mil pga regnvær, men etter prøveturen og turen hjem virker den veldig tight og presis.
Hadde full sjekk på 59.000km, der det ikke ble funnet noe feil/mangler. Eier nr.2 har, i følge serviceheftet, kjørte sykkelen fra 16.000km til over 56.000km. Det eneste jeg la merke til, var en liten rasslelyd som kom vekk da jeg holdt inn clutchen. Tenkte med en gang utløserlager, men etter å ha lest mere nøye gjennom servicepapirer, så har sykkelen vært sjekker for dette på rundt 59.000km, og konstatert med at det er "bruksslitasje" som fører til lyden. Hva det innebærer er jeg usikker på, men håper det ikke fører til problemer.

Har ikke så store planer for sykkelen, men gir-indikator, og evt en styredemper står svakt på ønskelisten. Fremdekket var også litt slitt, men det holder nok de stakkars dagene som er igjen av denne sesogen, så det blir nytt neste år.


Da takker jeg for meg, og håper mitt første innlegg falt i smak hos dere som har orket og lest hele! :)

Mvh

Jørgen Lie


EDIT: Hvorfor vises ikke bildene?? :scratch
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Jørgen L den 07 mai 2016, 14:21, redigert 9 ganger totalt.

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av mortenolb »

Bildene vises her. Mulig du har fikset det i mellomtiden da :P :p

Den R6'en ble grisefin. Jævlig fin R1 også! Gratulerer med ny sykkel! Det eneste jeg kunne tenkt meg å se på den er en kortere potte, men det er vel smak og behag.

Velkommen hit!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Bjerknez »

Velkommen skal du være! :)

Er ganske fersk her på forumet selv og faktisk har jeg ikke engang MC lappen (ennå) men den er i boks når sneen smelter i 2014 :)
Jeg er fra Fredrikstad, men har vert på vestlandet og Smøla noen ganger i jobbsammenheng. Hadde noen kunder på Nordsia butikksenter (eller hva det hette). Ser for meg at Smøla er et fantastisk sted å kjøre sykkel. Er vel ikke noe politi heller der ute vel? :)

Har planer om en tur til Molde neste sommer (i juli måned) med sykkelen og da kunne vi jo kanskje tatt en liten tur sammen?

Dog har jeg en sykkel i den andre enden av skalaen og de ter en 2012 Yamaha XVS 1300A cruiser. Men den ruller nå fremover den også, hehe.

Brukeravatar
jongsanim
Innlegg: 1007
Registrert: 20 mai 2013, 18:51
Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av jongsanim »

Hvordan gikk du frem med plasti-dip? Demonterte du delene, eller maskerte og sprayet rett på? Og hvor mange strøk? :)

Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Jørgen L »

mortenolb skrev:Bildene vises her. Mulig du har fikset det i mellomtiden da :P :p

Den R6'en ble grisefin. Jævlig fin R1 også! Gratulerer med ny sykkel! Det eneste jeg kunne tenkt meg å se på den er en kortere potte, men det er vel smak og behag.

Velkommen hit!
Virket som om det var kluss med nettet mitt i natt som gjorde at de ikke vistes :)

Ja, synes R6`n ble mye mere aggresiv i hvit :) Sølv og sort er litt for kjedelig, i mine øyne, samtidig så ble den da passende til dressen jeg har, som er sort og hvit med røde detaljer ;)

Takk for det! ja, potta er vel så som så, men tipper den blir stående. Har sett de med kortere lydemper samt annen vinkel på røret, og de ser utrolig kule ut :)

Hjertelig takk :)

Bjerknez skrev:Velkommen skal du være! :)

Er ganske fersk her på forumet selv og faktisk har jeg ikke engang MC lappen (ennå) men den er i boks når sneen smelter i 2014 :)
Jeg er fra Fredrikstad, men har vert på vestlandet og Smøla noen ganger i jobbsammenheng. Hadde noen kunder på Nordsia butikksenter (eller hva det hette). Ser for meg at Smøla er et fantastisk sted å kjøre sykkel. Er vel ikke noe politi heller der ute vel? :)

Har planer om en tur til Molde neste sommer (i juli måned) med sykkelen og da kunne vi jo kanskje tatt en liten tur sammen?

Dog har jeg en sykkel i den andre enden av skalaen og de ter en 2012 Yamaha XVS 1300A cruiser. Men den ruller nå fremover den også, hehe.
Høres bra ut! Lurer på om jeg har sett deg på DCN?? :)

Jasså du, ikke værst :) Ja, det er morsomt å kjøre her ute, men som du kanskje merket på dine turer her ute, så er ikke akkurat veistandarden noe å skrive hjem om. Er en del svinger og fine strekk, men de er jo rammet av hull, tælehiv og ujevnheter stort sett over hele øya, da veien er lagd på myr stort sett :)

Det hadde vært en mulighet ja! :) Dama bor enda i Kristiansund, så er jo ofte der også, å da mest med sykkel på sommerstid, slik at når hun er på jobb om dagene, så har jeg slått ihjel tiden med MC-kjøring :) Flotte dagsturmuligheter i Molde-området er f.eks Trollstigen og Atlanterhavsveien, så her er det bare og si fra! Er jeg hjemme fra sjøen så er jeg med om jeg har tid :)

Spiller ingen trille for min del hva folk kjører.:) Jeg har kun hatt en "tur" sammen med andre i min karriere, og det var faktisk på Smøla. NAF Møre og Romsdal hadde dagstur her i slutten av juli, der rundt 10stk tok turen utover. Det var vel i grunn bare folk som kunne vært både mide foreldre og besteforeldre som var her, men det var meget trivelig å kjøre sammen med de, samt å få være en liten guide for dem her på øya :) Ikke hadde noen av de en hissig riskoker heller :lol Men vi koste oss uansett åldersforskjell og MC-kontraster :)

jongsanim skrev:Hvordan gikk du frem med plasti-dip? Demonterte du delene, eller maskerte og sprayet rett på? Og hvor mange strøk? :)
Ribbet sykkelen helt ja :) Tok av alle kåpedeler, tank osv og lakkerte del for del. Nå ble den jo helhvit uten dekaler som syntes etter dip`ing, så ingen maskering utenom på tanklokket :) Jeg la vel 4-5 strøk på hver. Noen plasser måtte det litt mere til, spesielt over dekalene. Tror nok 6-7 strøk hadde vært optimalt!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Bjerknez »


Høres bra ut! Lurer på om jeg har sett deg på DCN?? :)

Jasså du, ikke værst :) Ja, det er morsomt å kjøre her ute, men som du kanskje merket på dine turer her ute, så er ikke akkurat veistandarden noe å skrive hjem om. Er en del svinger og fine strekk, men de er jo rammet av hull, tælehiv og ujevnheter stort sett over hele øya, da veien er lagd på myr stort sett :)

Det hadde vært en mulighet ja! :) Dama bor enda i Kristiansund, så er jo ofte der også, å da mest med sykkel på sommerstid, slik at når hun er på jobb om dagene, så har jeg slått ihjel tiden med MC-kjøring :) Flotte dagsturmuligheter i Molde-området er f.eks Trollstigen og Atlanterhavsveien, så her er det bare og si fra! Er jeg hjemme fra sjøen så er jeg med om jeg har tid :)

Spiller ingen trille for min del hva folk kjører.:) Jeg har kun hatt en "tur" sammen med andre i min karriere, og det var faktisk på Smøla. NAF Møre og Romsdal hadde dagstur her i slutten av juli, der rundt 10stk tok turen utover. Det var vel i grunn bare folk som kunne vært både mide foreldre og besteforeldre som var her, men det var meget trivelig å kjøre sammen med de, samt å få være en liten guide for dem her på øya :) Ikke hadde noen av de en hissig riskoker heller :lol Men vi koste oss uansett åldersforskjell og MC-kontraster :)
Kan nok hende du har meg fra DCN ja :)

Er jo fortsatt en stund til neste sommer, men skal ha denne tråden i minnet slik at jeg kan lete den opp igjen når tiden nermer seg :)

Brukeravatar
Moby
Innlegg: 330
Registrert: 27 jul 2012, 00:18
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R 1000 L3
Sted: Akershus

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Moby »

Velkommen til forumet. Det er bra vi får flere unge medlemmer med plastraketter :knegg

R6'n ble drit stilig i hvit. Selv syns jeg R6 er penere R1, men det er jo mer futt i en R1 så skjønner at du hadde lyst til å oppgradere...
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3439
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av JohnnyTh »

Jeg liker vanligvis ikke hvite sykler men den R6'en ble lekker!
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Jørgen L »

Bjerknez skrev: Kan nok hende du har meg fra DCN ja :)

Er jo fortsatt en stund til neste sommer, men skal ha denne tråden i minnet slik at jeg kan lete den opp igjen når tiden nermer seg :)
Det må du gjøre :)
Moby skrev:Velkommen til forumet. Det er bra vi får flere unge medlemmer med plastraketter :knegg

R6'n ble drit stilig i hvit. Selv syns jeg R6 er penere R1, men det er jo mer futt i en R1 så skjønner at du hadde lyst til å oppgradere...
Takk for det, og takk for at du kaller meg ung :knegg Ja, mange vil nok kalle det plastrakett, og kanskje lite funksjonell, men med mitt bruk, som stort sett består av kortere turer og "smøkjøring" så har jeg ikke behov for hverken mye oppakking, plass til to eller noe form for kjørecomfort for å kjøre i det uendelige :) Trives meget godt med R-sykkel så langt!

Ja, synes selv at R6`n ble utrolig mye kulere i hvit faktisk, og kanskje litt enig i at helhetsinntrykket på den typen R6 jeg hadde ser minst like bra ut som den typen R1 jeg kjøpte.. Men angrer ikke på oppgradering!!!

JohnnyTh skrev:Jeg liker vanligvis ikke hvite sykler men den R6'en ble lekker!
Takk takk! Jeg er svak for hvite sykler, biler også for den sakt skyld.. Sammen med sorte detaljer synes jeg det er en perfekt kombo:) Men nei, alle kan ikke like det samme heldigvis, det hadde blitt ufattelig kjedelig.:)

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Epylypzon »

Flott sykkel! Og velkommen hit..
Men det navnet ditt,,,,,, det er jeg sikker på å ha sett på bmwccn?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Jørgen L »

Epylypzon skrev:Flott sykkel! Og velkommen hit..
Men det navnet ditt,,,,,, det er jeg sikker på å ha sett på bmwccn?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Takk takk :)

Hehe, ja, Jørgen Lie er navnet på ccn sitt forum :) Er BMW og ikke minst E30-entusiast, samt sitter i styret hos CCN avd Møre og Romsdal :) BMW er min aller største hobby og lidenskap, og jeg er vel forholdsvis kjent i BMW-miljøet i Norge, i alle fall hos den yngre garde. Drømmen er en gang å kunne ha råd til å skaffe en forholdsvis ny BMW MC, men pr dags dato passer det ikke lommeboka helt siden jeg er ganske nyetablert og skal renovere hus fremover. Men, har i alle fall to BMW`er på 4 hjul om ikke annet :)

Kan jo slenge inn noen bilder av entusiastbilen også, om noen har interesse av og se den :)
E30 2juli.jpg
E30 hopen mørkt.jpg
E30`n D3s.jpg
1989 E30 325i, importert fra Sverige i 2007.
Dokumenterte 123.000km
Påkostet maaaaasse :prf

Til bruksbil har jeg en 05 E61 525dat M-sport :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Epylypzon
Innlegg: 1227
Registrert: 22 mar 2012, 06:46
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy -12, Yamaha WR426F -02
Sted: Stange
Kontakt:

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Epylypzon »

Jørgen L skrev:
Epylypzon skrev:Flott sykkel! Og velkommen hit..
Men det navnet ditt,,,,,, det er jeg sikker på å ha sett på bmwccn?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Takk takk :)

Hehe, ja, Jørgen Lie er navnet på ccn sitt forum :) Er BMW og ikke minst E30-entusiast, samt sitter i styret hos CCN avd Møre og Romsdal :) BMW er min aller største hobby og lidenskap, og jeg er vel forholdsvis kjent i BMW-miljøet i Norge, i alle fall hos den yngre garde. Drømmen er en gang å kunne ha råd til å skaffe en forholdsvis ny BMW MC, men pr dags dato passer det ikke lommeboka helt siden jeg er ganske nyetablert og skal renovere hus fremover. Men, har i alle fall to BMW`er på 4 hjul om ikke annet :)

Kan jo slenge inn noen bilder av entusiastbilen også, om noen har interesse av og se den :)
E30 2juli.jpg
E30 hopen mørkt.jpg
E30`n D3s.jpg
1989 E30 325i, importert fra Sverige i 2007.
Dokumenterte 123.000km
Påkostet maaaaasse :prf

Til bruksbil har jeg en 05 E61 525dat M-sport :)

Aha :)
Flott bil!! Er selv i den yngre garde(28), men kjører "gubbesykkel".. BMW GS800.
Er CCN medlem selv (vært siden 03/04 tror jeg). Hatt en 86 E30 325, 86 E30 316(m3 motor og drivlinje) og en 89 E30 M3 :)
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125

Kjørt 2014: 19000km
Kjørt 2013: GS`n 17300km , WR`n 700km
Kjørt 2012: 16 500km
Kjørt 09,10,11: 20 066km

http://www.ock-racing.com/pa-2-hjul-til ... -med-hjelp

Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Jørgen L »

Vil vel heller styre litt mot offroad enn gubbesykkel? :) Det der er jo smak og behag, interesse og bruksområde uansett.

Se der ja, kun hatt riktig karosseri;) Morsomt!




Håper været letter litt til kvelden, og at formen min blir bedre, for har planer om å ta en liten photoshoot med R1 :) Kanskje skal man følge med på nordlysvarselet også.. R1 i nordlys hadde vært mosomt! :)

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av DrGreve »

Jørgen L skrev:
Epylypzon skrev:Flott sykkel! Og velkommen hit..
Men det navnet ditt,,,,,, det er jeg sikker på å ha sett på bmwccn?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Takk takk :)

Hehe, ja, Jørgen Lie er navnet på ccn sitt forum :) Er BMW og ikke minst E30-entusiast, samt sitter i styret hos CCN avd Møre og Romsdal :) BMW er min aller største hobby og lidenskap, og jeg er vel forholdsvis kjent i BMW-miljøet i Norge, i alle fall hos den yngre garde. Drømmen er en gang å kunne ha råd til å skaffe en forholdsvis ny BMW MC, men pr dags dato passer det ikke lommeboka helt siden jeg er ganske nyetablert og skal renovere hus fremover. Men, har i alle fall to BMW`er på 4 hjul om ikke annet :)

Kan jo slenge inn noen bilder av entusiastbilen også, om noen har interesse av og se den :)
E30 2juli.jpg
E30 hopen mørkt.jpg
E30`n D3s.jpg
1989 E30 325i, importert fra Sverige i 2007.
Dokumenterte 123.000km
Påkostet maaaaasse :prf

Til bruksbil har jeg en 05 E61 525dat M-sport :)
Jeg har 2 kompiser her i Rana som jeg har kjørt drosje sammen med, og begge er fanatiske når det gjelder BMW. Vegard kjører fremdeles drosje mens Robert har startet sjåførskole (med bare BMW-er). Mulig du kjenner dem?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Jørgen L
Innlegg: 134
Registrert: 02 sep 2013, 00:26
Motorsykkelen din: 04 Yamaha R1
Sted: Smøla, Møre og Romsdal

Re: Nybegynner prøver "blogging"

Legg inn av Jørgen L »

DrGreve skrev: Jeg har 2 kompiser her i Rana som jeg har kjørt drosje sammen med, og begge er fanatiske når det gjelder BMW. Vegard kjører fremdeles drosje mens Robert har startet sjåførskole (med bare BMW-er). Mulig du kjenner dem?

Mener jeg har hørt om sistnevnte, og vet kanskje hvem begge er om de er brukere på bimmers.no. Da i så fall om jeg kjenner igjen nick eller biler, men på stående fot kan jeg ikke si jeg vet hvem det er nei :)

Svar