AJ Arena...friskmeldt!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Min neste sykkel? Veldig, veldig sannsynlig!

Legg inn av AJ »

Audi Mannen skrev: 14 sep 2021, 19:23 Var du på mc tur i Sør Odal fredag forrige uke på tur fra Skarnes mot Nord Odal? Jeg møtte en KTM og han som kjørte lignet deg.
Hender jeg kjører der, ja.
Men denne gangen var det nok ikke meg, nei...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Audi Mannen
Innlegg: 759
Registrert: 23 mai 2017, 14:13
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada V4S
Sted: Ytre Nordmøre

Re: AJ Arena... Min neste sykkel? Veldig, veldig sannsynlig!

Legg inn av Audi Mannen »

Det skulle vel være litt for tilfeldig ja.
Ducati Multistrada V4S - 2021

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: AJ Arena... Min neste sykkel? Veldig, veldig sannsynlig!

Legg inn av kjellv »

Bjerknez skrev: 11 sep 2021, 20:27
xavi0n skrev: 11 sep 2021, 20:22 Hva syntes du om tracer 9? Prøvd å fått prøvekjørt en hele sommeren, men yamaha var ikke så velvillige.
Er den sykkelen jeg vurderer om jeg skal bytte ut den jeg har fram til neste sesong
Jeg har kjørt Tracer 900 og jeg syntes dette var en veldig fin sykkel. Frisk motor og en slags fin innstegsmodell "adventure" segmentet, selv om Tracer ikke er annet enn en høyreist MT09 med vindskjerm.

Er du vant til vindskjerm og er klar iver fordelene og bakdelene en slik gir, så synes jeg Tracer 900 er en fin sykkel. Ikke "spennende" av noe slag, men en sykkel som er behagelig å kjøre lg har en frisk motor. Demperne på den jeg kjørte var litt i mykeste laget, men det kan sikkert fikses.
Jeg må som regel kommentere deg når du trekker fram din erfaring med første generasjon MT-09 Tracer. Tracer 9 og Tracer 9GT er tredje generasjon, og her har det skjedd veldig mye siden den første kom. Jeg synes du skal gjøre et forsøk på å få til en prøvetur med Tracer 9GT til sommeren, jeg vil bli overrasket om du fortsatt har samme oppfatning av Tracerkonseptet. Forøvrig har jeg flere ganger også nevnt for deg at Yamaha har plassert Tracer 700, 900, og de siste 7 og 9 i Sport Touring segmentet, og ikke i Adventure. Ikke sammenlign disse med Adventuresykler, for det er de ikke.

Til xavi0n: Synd at du ikke har fått prøvekjørt Tracer9. Men denne sommeren ble veldig spesiell for oss som er Yamahaforhandlere, og spesielt for de mindre forhandlerne utover i landet. Det ble store vanskeligheter med å skaffe sykler i år, og allerede tidlig på sommeren fikk vi beskjed om at vi kunne selge butikkutstillingen også. Ingen poeng i å ha sykler i utstilling når det ikke kunne skaffes flere, og de få som eventuelt kunne komme utover sommeren måtte gå til kunder som hadde kontrakt og ventet på sin nye sykkel. Jeg tror muligheten er bedre neste sesong. Finner du den ikke i Tromsø så prøv hos Zigo i Harstad.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Min neste sykkel? Veldig, veldig sannsynlig!

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev: 14 sep 2021, 20:20
Bjerknez skrev: 11 sep 2021, 20:27
xavi0n skrev: 11 sep 2021, 20:22 Hva syntes du om tracer 9? Prøvd å fått prøvekjørt en hele sommeren, men yamaha var ikke så velvillige.
Er den sykkelen jeg vurderer om jeg skal bytte ut den jeg har fram til neste sesong
Jeg har kjørt Tracer 900 og jeg syntes dette var en veldig fin sykkel. Frisk motor og en slags fin innstegsmodell "adventure" segmentet, selv om Tracer ikke er annet enn en høyreist MT09 med vindskjerm.

Er du vant til vindskjerm og er klar iver fordelene og bakdelene en slik gir, så synes jeg Tracer 900 er en fin sykkel. Ikke "spennende" av noe slag, men en sykkel som er behagelig å kjøre lg har en frisk motor. Demperne på den jeg kjørte var litt i mykeste laget, men det kan sikkert fikses.
Jeg må som regel kommentere deg når du trekker fram din erfaring med første generasjon MT-09 Tracer. Tracer 9 og Tracer 9GT er tredje generasjon, og her har det skjedd veldig mye siden den første kom. Jeg synes du skal gjøre et forsøk på å få til en prøvetur med Tracer 9GT til sommeren, jeg vil bli overrasket om du fortsatt har samme oppfatning av Tracerkonseptet. Forøvrig har jeg flere ganger også nevnt for deg at Yamaha har plassert Tracer 700, 900, og de siste 7 og 9 i Sport Touring segmentet, og ikke i Adventure. Ikke sammenlign disse med Adventuresykler, for det er de ikke.
Ja, jeg skrev tydelig at det var Tracer 900 jeg kommenterte? Jeg har heller ikke skrevet at det er noen adventure sykkel. Snarere tvert i mot, hvis du leser det jeg skriver. :)

At GT9 etc. er en bedre sykkel tviler jeg ikke på. Prøver gjerne en slik ved neste korsvei :twothumbs:

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av AJ »

13 år siden i dag vår neste eldste sønn døde, 24 år ung.

Her er vårt eldste barnebarn med og steller gravstedet hans i dag...:
HB190921.jpg

Blant flere ble denne spilt i kirken i hans begravelse og den som gjorde sterkest inntrykk.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
oivindg
Innlegg: 885
Registrert: 20 nov 2019, 21:45
Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Sted: Kongsberg

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av oivindg »

Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt styrke til å komme meg gjennom det. Kan ikke si at jeg er enig i at tiden leger alle sår heller. Vi blir bare flinkere til å takle dem etter hvert som dagene går. Fint å være sammen med familie og venner på sånne dager. Kjenne på sorgen og plukke fram de gode minnene. I morgen kommer en ny dag.
Øivind

Min 2011 BMW R1200R - 2021 blir første hele sesong med lappen. Gleder meg!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av AJ »

oivindg skrev: 19 sep 2021, 21:35 Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt styrke til å komme meg gjennom det. Kan ikke si at jeg er enig i at tiden leger alle sår heller. Vi blir bare flinkere til å takle dem etter hvert som dagene går. Fint å være sammen med familie og venner på sånne dager. Kjenne på sorgen og plukke fram de gode minnene. I morgen kommer en ny dag.
Takker for reflekterte ord.
Tenker ofte selv at nettopp Håkon kunne væt den jeg i dag dro på MC-turer med. Han hadde dette med samme metalliske musikksmak og MC i seg, som det jeg har.
Men slik ble det ikke...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5105
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av dypen »

hjerte.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av rolf-arne »

oivindg skrev:Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt styrke til å komme meg gjennom det. Kan ikke si at jeg er enig i at tiden leger alle sår heller. Vi blir bare flinkere til å takle dem etter hvert som dagene går. Fint å være sammen med familie og venner på sånne dager. Kjenne på sorgen og plukke fram de gode minnene. I morgen kommer en ny dag.
Nei AJ tiden tror jeg bare kan mildne det savn man sitter igjen med. Som du med fler vet så gikk min mor bort i august og det har også brakt frem minner og følelser fra min far. Jo dem er litt lettere å håndtere, men allikevel så er det godt å finne en flekk for seg selv i katedralen i Pisa og la tanker å følelser få sitt nødvendige utløp.

Jeg synes det er godt at vi sitter igjen med litt tunge følelser, det er liksom en bekreftelse på at de som ikke er her betød noe. Det er sårt, og ikke minst tungt- men jeg går gjennom det tunge- med utsikt om å minnes de gode stunder bedre.
Selv mine besteforeldre som er 40 år tilbake i tid , minnes jeg når jeg tenker høyt om min egen mor og far. Savn er ubønnhørlig sårt.

For din del AJ så er det om mulig verre, da det er naturstridig at barn skal gå før sine foreldre. Og vi som er rundt kan bare ønske at de gode minner kan ta vekk litt av det såre, det som gjør at ikke helt vil fatte, hvor en dessverre står i dag.

Et håp er at tiden gjør minnene mer kjærkomne og litt lettere, det er mitt ønske for dere som for meg selv.

Men erfarer at det nok ikke er så lett allikevel, med tårer på mitt kinn.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av Bjerknez »

Dette tror jeg kanskje ikke jeg har evnen til å forestille meg hvordan oppleves, siden jeg ikke har og aldri kommer til å få barn selv. Som rolf-arne så mistet jeg derimot min far for ikke så lenge siden i kampen mot kreft. Uten sammenligning forøvrig. Å miste et barn i en alder av 24 år kan vel sies å være langt mindre naturlig enn å miste en far i en alder av 72 år.

Ironisk nok så må vel nesten dette være en grunn nok i seg selv til å ikke få barn tenker jeg. Da slipper man alle bekymringer som dette og alt det andre som følger med. Men selvsagt går man også glipp av det gode. For jeg vet neimen ikke hvordan jeg ville reagert selv om det samme skjedde meg.

Dum som jeg var fikk vi oss bikkje for 12 år siden, og selv om det sikkert for mange nærmest kan virke provoserende at jeg drar inn en bikkje i denne sammenhengen så blir man faktisk også utrolig glad i disse firbente. Jeg vet også at den dagen den velger å ende livet så blir det tungt. Det trodde jeg aldri jeg skulle si dagene før vi hentet den lille valpen.

Derfor så kan jeg vel med sikkerhet si at det du AJ har opplevd nærmest må være en ubeskrivelig opplevelse. På en måte kan jeg forstå hvordan du måtte ha det, men på en annen måte ikke....

Det eneste som døyver noe må være å holde seg opptatt med noe man liker og ikke sette seg ned og drukne seg i minner så alt for ofte. men noen ganger kan det kanskje være litt sundt og mimre litt om gamle dager. Jeg gjør det ofte selv, men det har ikke noe med dødsfall og savn og gjøre. mest fordi jeg til tider savner hvordan ting var før, uten mobiltelefoner og et overbeskyttende samfunn. Hvor man syntes radiosendingene var underholdende og kasettspilleren moderne. Hvor man faktisk spilte kort eller Ludo på lørdagskvelden, istedenfor å blotte seg på alskens sosiale medier.

Det var også den gangen man kunne dra på fest som 15 åring og drikke seg full på hjembrent og Juice uten at mor og far merket det (før man var hjemme). Man kunne lyve og si at man var hos en kompis, men egentlig var man på en fest mens man røyket og drakk.

Det var tiden da far røyket i bilen med vinduet litt på gløtt før han stumpet den i askebegeret når vi var på biltur. Det var tiden hvor man kunne sitte bak på hengeren mens far kjørte uten at noen brydde seg eller hevet øynene eller man ble et Facebook offer og hengt ut i media. Det var tiden man kunne ta igjen på skolen uten at man ble utvist og foreldrene buret inne. Det var tiden man kunne klatre i trærne på skolens eiendom helt lovlig, og kengle bak bussen på vinteren uten at dette ble ansett som veldig skummelt.

Det er jaggu ikke rart at jeg er skeptisk når jeg ser dagens ungdom vokse opp i et overbeskyttet samfunn hvor kampen om den flotteste kjolen og feiteste mobilen er langt viktigere enn det å faktisk gjøre ting som i dag er skummelt, men som var dagligdags for noen år siden.

Men når det er sagt, så sier jeg ja takk begge deler. Jeg trives også slik det er i dag, men jeg er veldig glad for at jeg også har opplevd enklere tider. Å slik tipper jeg det vil være for oss alle, uansett alder :)

Beklager AJ.. en liten avsporing der, men jeg hadde litt tid til overs. Jeg håper uansett at på en en eller annen måte klarer og komme deg gjennom livet uten de alt for store arrene etter det du har opplevd. PEACE!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena... Septembersorg...

Legg inn av AJ »

Bjerknez skrev: 20 sep 2021, 06:48 noen ganger kan det kanskje være litt sundt og mimre litt om gamle dager. Jeg gjør det ofte selv, men det har ikke noe med dødsfall og savn og gjøre. mest fordi jeg til tider savner hvordan ting var før, uten mobiltelefoner og et overbeskyttende samfunn. Hvor man syntes radiosendingene var underholdende og kasettspilleren moderne. Hvor man faktisk spilte kort eller Ludo på lørdagskvelden, istedenfor å blotte seg på alskens sosiale medier.

Det var også den gangen man kunne dra på fest som 15 åring og drikke seg full på hjembrent og Juice uten at mor og far merket det (før man var hjemme). Man kunne lyve og si at man var hos en kompis, men egentlig var man på en fest mens man røyket og drakk.

Det var tiden da far røyket i bilen med vinduet litt på gløtt før han stumpet den i askebegeret når vi var på biltur. Det var tiden hvor man kunne sitte bak på hengeren mens far kjørte uten at noen brydde seg eller hevet øynene eller man ble et Facebook offer og hengt ut i media. Det var tiden man kunne ta igjen på skolen uten at man ble utvist og foreldrene buret inne. Det var tiden man kunne klatre i trærne på skolens eiendom helt lovlig, og kengle bak bussen på vinteren uten at dette ble ansett som veldig skummelt.

Det er jaggu ikke rart at jeg er skeptisk når jeg ser dagens ungdom vokse opp i et overbeskyttet samfunn hvor kampen om den flotteste kjolen og feiteste mobilen er langt viktigere enn det å faktisk gjøre ting som i dag er skummelt, men som var dagligdags for noen år siden.

Men når det er sagt, så sier jeg ja takk begge deler. Jeg trives også slik det er i dag, men jeg er veldig glad for at jeg også har opplevd enklere tider. Å slik tipper jeg det vil være for oss alle, uansett alder :)

Beklager AJ.. en liten avsporing der, men jeg hadde litt tid til overs. Jeg håper uansett at på en en eller annen måte klarer og komme deg gjennom livet uten de alt for store arrene etter det du har opplevd. PEACE!
En helt grei avsporing der, Bjerknez :drg .
Og jeg er helt på linje med deg; verden var både mer vågal og enklere før i tiden. På godt og vondt, men mest av det gode, tør jeg påstå.
Er veldig glad for at jeg fikk med meg den tiden.
Mange kontraster i forhold til hva dagens ungdommer står overfor av valg, forventede og innbilte krav og ikke minst reklameplakatpåvirkere, hvor vel omtrent alle slett ikke er av det gode, slik jeg ser det fra sidelinjen.
At det meste av livet synes å leves med stivt blikk på mobiltelefonen klistret til hånda tror jeg heller ikke er spesielt sundt...

Men hva vet vel jeg, en hvit middelaldret mann på god vei til å bli en gretten gammel gubbe og dermed i totalt utakt med tiden vi lever i...
:mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

Etter flere dager med regn ble det endelig opphold og dermed god anledning til å gi seg selv en grunn til å ta en MC-tur.
Med 1290'en, som jeg bare blir mer og mer fornøyd med. En fantastisk motorsykkel, intet mindre :crazy:
Har gått noen runder med meg selv med tanke på å bytte den ut med noe annet, men så langt kommet til at jeg beholder den og tar sikte på en ny 1290 sesong i '22 .
Samtidig har MCsparekontoen fått solid påfyll så langt i år med tanke på en mulig Moto Guzzi V100 Mandello sent i '22 eller tidlig '23.
Eller kanskje jeg går for en av de utdøende variantene? Kunne helt klart vært artig å ha en slik klassiker, som et høyst konkret minne om en MC-tidsalder som snart er forbi. Dessverre, vil jeg si, selv om jeg samtidig ønsker nyutviklingen velkommen.

Ellers oppdaget jeg at baugporten på Premier Delta "Rigel" hjelmen jeg har var rimelig løs da jeg var ute på MC-turen i dag.
Det viste seg at senterskruen på den ene siden hadde løsnet/skrudd seg ut (som følge av mye åpning og lukking av porten?).
Skruen falt heldigvis ikke ut pga. visirinnfestingen.
Så da var det bare å fjerne visiret da jeg kom hjem, skru på plass skruen, sjekke at den ikke beveget på seg ved åpnong og lukking av baugporten, og bytte til nytt visier når først det gamle var tatt av.

Litt skuffende å oppleve dette på en Premier hjelm, som jeg har hatt flere av uten problemer. Men enkel fiks, heldigvis.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5105
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: AJ Arena...

Legg inn av dypen »

Ja her snakker vi :thumleft
4FB5BB4B-B48C-413D-B7B8-D02C24FCB522.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: AJ Arena...

Legg inn av AJ »

dypen skrev: 04 okt 2021, 21:43 Ja her snakker vi :thumleft
Bilde
Store sjanser for at jeg ryker på en sånn... :crazy:
Etter hvert ;) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5105
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: AJ Arena...

Legg inn av dypen »

Ingen grunn til å endre noe på den der, bare lekker :D Men, får du kjøpt kofferter til den …
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Svar