Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av jhn »

Oh-den du veit.. skrev:Nå kommer barnetimen,nå kommer barnetimen,hyssj hyssj hyss,vær stille som mus. Noen som husker åpningsmelodien til Barnetimen på radio for mange år siden?

Over et døgn og mere enn 100 treff siden jeg postet,men ingen som som har noe å si? Ingen som bryr seg om måten et brysomt medlem ble eksludert? Synes dere det er ok måte å behandle folk på? Det minner om et par tidligere tilfeller.
302 postinger hadde ole m.,han ble kastet ut fordi Supermorten mente at en vesentlig del av postene var negative mot andre medlemmer.
Er det noen av dere som har følt at dette stemmer,som har følt seg negativt behandlet av ole m.? Etter å ha lest gjennom de 302 postene så ser ikke jeg det,ihvertfall.

Noen som har lyst å si noe nå,eller skal dere fortsette å leke stilleleken sammen med "ledelsen"? Hysjer dere det ned lenge nok,så blir det kanskje glemt,er det sånn dere tenker? Kan kanskje fungere,men gamle lik har en tendens å falle ut av skapet når en minst ønsker det.

Nå har Oh-den du veit.. sagt det som lå på hjertet,og kommer ikke til å si så mye mer her.Vil bare nevne at den teite signaturen min er noe jeg ikke får gjort noe med,"noen" har endret det som var der opprinnelig,og samtidig fratatt meg muligheten å endre tilbake eller til noe annet. Sikkert i forbindelse med korrigerte Forum-regler,ikke vet jeg.

Hyssj hyssj hyssj...........
Joda, jeg har egentlig mye jeg kunne sagt, men har mistet mye av lysten til å si noe som helst her inne.
Jeg har oppført meg, og brukt et språk her inne som ligner veldig mye på det jeg gjør ute i den store verden, og har aldri møtt problemer eller trusler om utvisning noen steder pga det ... og jeg har vært en del rundt omkring i forskjellige land og verdensdeler.

Så leste jeg denne setningen: "Det er jo dere andre som holder liv i saken, og ikke kan gå videre. Og så vidt jeg har forstått er det absolutt ingen som ligger an til å bli kastet ut.." ... skrevet av en av sjefene.
Jeg har litt problemer med å tro helt på dette ... jeg skrev et humoristisk innlegg et eller annet sted på nettet, og ganske kort tid etter mottok jeg en "utfordring" herifra om å skrive det samme her inne.
Denne utfordring kunne ikke tolkes annerledes enn som en trussel om utkastelse ... også skrevet av en av sjefene.
Jeg mener det er noen her inne som absolutt burde stikke fingeren i jorda og tenke over hva de egentlig driver på med.
Jeg blir rett og slett litt småkvalm av hele dritten.

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av ojda »

Jeg kjenner jeg vil ta meg tid til å lese igjennom de 302 innleggene i løpet av helgen :sk?
Så kjapt igjennom etpar hundre av de i går, uten å finne noe jeg reagerte særlig på :-k
Ettersom dette er oppgitt som den eneste årsaken til utestengelsen, er den jo
en indikator på hvor grensen går :-# :x
Vil nok ikke male videre på dette, men for egen del :-)å
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

Ja nå har jo min blogg blitt en slags arena, burde vel og hatt en undertittel... Colloseum Farvel? :lol Et sted hvor keiseren står eneveldig :notworthy: på sin tribune og ser på martyrene som på en aller annen måte har gjort opprør ](*,) mot systemet får sin dom. Tommel opp eller tommel ned. Og massene jubler....inne i seg :-$ eller bryr seg ikke :notlistening

Og jeg lister meg stille ut igjen :thx
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
Zadnez
Innlegg: 600
Registrert: 19 mar 2013, 07:59
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Zadnez »

Vi bryr oss ikke, dere er jo helt psyko :evil
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av jhn »

Zadnez skrev:Vi bryr oss ikke, dere er jo helt psyko :evil
Nuvel ... dere bryr dere jo nok til å kommentere og stille diagnose.

Jeg siterer meg selv:
"jeg skrev et humoristisk innlegg et eller annet sted på nettet, og ganske kort tid etter mottok jeg en "utfordring" herifra om å skrive det samme her inne.
Denne utfordring kunne ikke tolkes annerledes enn som en trussel om utkastelse ... skrevet av en av sjefene."
Av rein nysgjerrighet, mener du at dette er helt i orden?

Brukeravatar
cevillan
Innlegg: 441
Registrert: 03 jun 2014, 23:20
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900
Sted: Ås

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av cevillan »

jhn skrev:
Zadnez skrev:Vi bryr oss ikke, dere er jo helt psyko :evil
Nuvel ... dere bryr dere jo nok til å kommentere og stille diagnose.
Argumentet over alle argument :mk

Det ble i denne tråden etterlyst engasjement og en forklaring på manglende sådan av" han du veit". Zadnez svarte på dette, og jeg stemmer i, vi bryr oss ikke.

Er du misfornøyd med psyko-diagnosen, hva da med drama queen?

Jeg er også misfornøyd med mye med dette forumet, blant annet stenging av 1%-tråden. Og at forumeier sier at montering av ekstralys på sin mc er uinteressant, mens han skriver et nytt innlegg i oppskriftstråden er tidenes selvskudd. Men jeg driver ikke å bitcher over det i ukesvis.

Get over it

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av jhn »

Jeg gidder ikke diskutere dette mere nå, jeg hadde bare lyst til å vise til nok et eksempel på hva jeg mener er en urimelig lyst/trang til å modere moderate utsagn.
Til og med hva man sier på andre nettsteder får man e-mail med krav om å moderere seg ... ellers ..
Hva/hvem i svarte fan er det de tror de er?

Brukeravatar
Zadnez
Innlegg: 600
Registrert: 19 mar 2013, 07:59
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Zadnez »

jhn skrev:
Zadnez skrev:Vi bryr oss ikke, dere er jo helt psyko :evil
Nuvel ... dere bryr dere jo nok til å kommentere og stille diagnose.

Jeg siterer meg selv:
"jeg skrev et humoristisk innlegg et eller annet sted på nettet, og ganske kort tid etter mottok jeg en "utfordring" herifra om å skrive det samme her inne.
Denne utfordring kunne ikke tolkes annerledes enn som en trussel om utkastelse ... skrevet av en av sjefene."
Av rein nysgjerrighet, mener du at dette er helt i orden?
Jeg mener bare at dere er gærne, slipp det og ro dere ned. Dere slutter jo aldri. Bli voksne for faen!
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Flanker »

Faen, vi er tom for popkorn i huset... :lol

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av LordShaft »

jhn skrev:Jeg gidder ikke diskutere dette mere nå, jeg hadde bare lyst til å vise til nok et eksempel på hva jeg mener er en urimelig lyst/trang til å modere moderate utsagn.
Til og med hva man sier på andre nettsteder får man e-mail med krav om å moderere seg ... ellers ..
Hva/hvem i svarte fan er det de tror de er?
Jeg forstår godt at du ikke gidder å diskutere dette videre. Er det tilfelle det du prater om vil jeg påstå å si at dette er LANGT over streken for hva en moderator har som rolle.
Hvordan jeg oppfører meg her, er hva som er relevant.... Hva jeg velger å si på en statoil stasjon eller andre forum/sosiale medier skal folk egentlig drite 200/0 i!

Jeg har blitt kalt mye gjennom mine 32 år, men en ting tørr jeg å påstå at jeg er.... Å det er voksen! Å stille kritiske spm til overformynderi eller annen urimelig oppførsel ser jeg på som langt mer positivt enn å tie!
Skulle jeg være helt idiot, står det langt mer respekt av vedkommende som sier det til meg, enn vedkommende som rister på hodet å snur seg!

Brukeravatar
Zadnez
Innlegg: 600
Registrert: 19 mar 2013, 07:59
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Zadnez »

LordShaft skrev:
jhn skrev:Jeg gidder ikke diskutere dette mere nå, jeg hadde bare lyst til å vise til nok et eksempel på hva jeg mener er en urimelig lyst/trang til å modere moderate utsagn.
Til og med hva man sier på andre nettsteder får man e-mail med krav om å moderere seg ... ellers ..
Hva/hvem i svarte fan er det de tror de er?
Jeg forstår godt at du ikke gidder å diskutere dette videre. Er det tilfelle det du prater om vil jeg påstå å si at dette er LANGT over streken for hva en moderator har som rolle.
Hvordan jeg oppfører meg her, er hva som er relevant.... Hva jeg velger å si på en statoil stasjon eller andre forum/sosiale medier skal folk egentlig drite 200/0 i!

Jeg har blitt kalt mye gjennom mine 32 år, men en ting tørr jeg å påstå at jeg er.... Å det er voksen! Å stille kritiske spm til overformynderi eller annen urimelig oppførsel ser jeg på som langt mer positivt enn å tie!
Skulle jeg være helt idiot, står det langt mer respekt av vedkommende som sier det til meg, enn vedkommende som rister på hodet å snur seg!
Vel, jeg rister på hodet og snur meg vekk.
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

Oh-den du veit..
Innlegg: 34
Registrert: 26 nov 2010, 19:44
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Oh-den du veit.. »

LordShaft skrev:
jhn skrev:Jeg gidder ikke diskutere dette mere nå, jeg hadde bare lyst til å vise til nok et eksempel på hva jeg mener er en urimelig lyst/trang til å modere moderate utsagn.
Til og med hva man sier på andre nettsteder får man e-mail med krav om å moderere seg ... ellers ..
Hva/hvem i svarte fan er det de tror de er?
Jeg forstår godt at du ikke gidder å diskutere dette videre. Er det tilfelle det du prater om vil jeg påstå å si at dette er LANGT over streken for hva en moderator har som rolle.
Hvordan jeg oppfører meg her, er hva som er relevant.... Hva jeg velger å si på en statoil stasjon eller andre forum/sosiale medier skal folk egentlig drite 200/0 i!

Jeg har blitt kalt mye gjennom mine 32 år, men en ting tørr jeg å påstå at jeg er.... Å det er voksen! Å stille kritiske spm til overformynderi eller annen urimelig oppførsel ser jeg på som langt mer positivt enn å tie!
Skulle jeg være helt idiot, står det langt mer respekt av vedkommende som sier det til meg, enn vedkommende som rister på hodet å snur seg!
Kritiske spørsmål til overformynderi,ja. I dette tilfellet er det jo så enkelt å finne svaret,også.Bare ta seg tiden å lese de 302 postene,så kan ethvert gjennomsnittlig intelligent vesen konkludere selv.

Hyssj,hyssj,hyssj...........
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Andreas »

Ekstralys ja.. Sto på mange sider tilbake her at du hadde montert det på sykkelen. Monterte du de-, og har tenkt å bruke de som ekstra langlys eller kjørelys? Har tenkt på dette selv, noen små LED-ekstralys for å fylle svingene litt med mer lys når man kjører tidlig vår eller sein høst. Noen som vet regler? Gjelder det samme som ekstralys på bil?

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

Andreas skrev:Ekstralys ja.. Sto på mange sider tilbake her at du hadde montert det på sykkelen. Monterte du de-, og har tenkt å bruke de som ekstra langlys eller kjørelys? Har tenkt på dette selv, noen små LED-ekstralys for å fylle svingene litt med mer lys når man kjører tidlig vår eller sein høst. Noen som vet regler? Gjelder det samme som ekstralys på bil?
Jøss, motorsykkelrelatert ??? :thumleft Ja, det var på tide. :lol
Joda jeg har montert lysene. Hensikten er å synes bedre, vet ikke om de er så kraftige at jeg ser bedre. De er montert slik at når jeg starter og ikke har på vanlig lys går de på som vanlige kjørelys, dvs ganske sterkt led-lys. Når jeg skrur på park/nær/fullys blendes de ned til å bli markeringslys, men allikevel godt synlige. Slike du ser på de fleste nye biler i dag.
Dette skal være lovlig. Og det er vel samme reglene som på bil.
Nå skal man ikke ha flere parklys, men nå har pæra til parklyset gått så det er vel ikke så nøye.
Det skal og være mulig å skru av kjørelysene står det i loven, den mulighetn har jeg ikke lagt opp til, jeg må evt røske ut noen ledninger.
Har vurdert å sette på noen tusenmetre i tillegg for å få bedre lys på fjernlys. Men jeg kjører veldig lite om natta så det er ikke sikekrt det blir. Men hadde jo vært kult :yeyeye
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Andreas »

Kmann skrev:
Andreas skrev:Ekstralys ja.. Sto på mange sider tilbake her at du hadde montert det på sykkelen. Monterte du de-, og har tenkt å bruke de som ekstra langlys eller kjørelys? Har tenkt på dette selv, noen små LED-ekstralys for å fylle svingene litt med mer lys når man kjører tidlig vår eller sein høst. Noen som vet regler? Gjelder det samme som ekstralys på bil?
Jøss, motorsykkelrelatert ??? :thumleft Ja, det var på tide. :lol
Joda jeg har montert lysene. Hensikten er å synes bedre, vet ikke om de er så kraftige at jeg ser bedre. De er montert slik at når jeg starter og ikke har på vanlig lys går de på som vanlige kjørelys, dvs ganske sterkt led-lys. Når jeg skrur på park/nær/fullys blendes de ned til å bli markeringslys, men allikevel godt synlige. Slike du ser på de fleste nye biler i dag.
Dette skal være lovlig. Og det er vel samme reglene som på bil.
Nå skal man ikke ha flere parklys, men nå har pæra til parklyset gått så det er vel ikke så nøye.
Det skal og være mulig å skru av kjørelysene står det i loven, den mulighetn har jeg ikke lagt opp til, jeg må evt røske ut noen ledninger.
Har vurdert å sette på noen tusenmetre i tillegg for å få bedre lys på fjernlys. Men jeg kjører veldig lite om natta så det er ikke sikekrt det blir. Men hadde jo vært kult :yeyeye
Takk for svar :prop:

Låst