Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6954
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Jompa »

Jo da, Morten. Jeg vet godt hvem som har vært innom for å ta AJ.
Og hvor stor resøons fikk de egentlig fra oss andre ? Liten, for vi gjennomskua fort hva agendaen var.

Skal svare på ditt innlegg også, Aj :

Ok, jeg tar hintet.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av AJ »

Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går... :-k
Neivel...
Men da er det strengt tatt bare å bruke alternativene. Er det ikke så enkelt som det, da?
Som bike.no forumet, MC-forumet.no, IkkeBike, MC-plassen og til og med mcsidene.no, faktisk!
Tror også diskusjon.no har egen avdeling for MC-interesserte. I tillegg til alle de merkespesifikke forumene.
For ikke å glemme http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Fantastisk flott forum som favner det meste :thumleft

Følger ikke så godt med på Facebook, men vet såpass at det er flere sider der som også egner seg for MC-interesserte.
Med andre ord, mye å velge blant om man ikke liker utviklingen her på MCsiden.no.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av ojda »

Jompa skrev:Nei, for min del er alle forventninger om "demokrati" forlengst lagt nederst i søppelbøtta.
Det rare er at alle "avvikende" meninger blir slått ned på, evt førskt tiet ihjel fra ledelsen, akkurat som
i et ordentlig demokrati.
Jeg har valgt å klatre et trinn ned i diskusjonen Jompa det er nesten så jeg føler
noens higend etter å få bruke "Exkluder-knappen" :[-(
Alle har forstått hva både du og jeg mener om dette, så det er ikke nødvendig å markere det videre =;
Hold kjeft, og fortsett å være halvvegs fornøyd medlem. Med et minne om hva forumet engang var :prf
Det har ryki nok hyggelige medlemmer ut herfra nå. Frivillig eller ufrivillig. La ikke min lille meningsyttring ta deg med i dragsuget.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6954
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Jompa »

Vi tenker nok ganske likt, ojda.
Som jeg skrev litt lenger opp, jeg tar hintet.
Skal sove på det til i morra, og så vurdere min fremtid på forumet.
Nå skal jeg la være å si noe mer i kveld i denne tråden, Kmanns blogg som iflg han selv heretter utelukkende skal handle om mc, trenger ikke å bli besudlet av det vi kaller diskusjon, og andre kaller kverulering.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Banditmannen »

AJ skrev:
Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går... :-k
Neivel...
Men da er det strengt tatt bare å bruke alternativene. Er det ikke så enkelt som det, da?
Som bike.no forumet, MC-forumet.no, IkkeBike, MC-plassen og til og med mcsidene.no, faktisk!
Tror også diskusjon.no har egen avdeling for MC-interesserte. I tillegg til alle de merkespesifikke forumene.
For ikke å glemme http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Fantastisk flott forum som favner det meste :thumleft

Følger ikke så godt med på Facebook, men vet såpass at det er flere sider der som også egner seg for MC-interesserte.
Med andre ord, mye å velge blant om man ikke liker utviklingen her på MCsiden.no.
Takk for informasjonen. :mk
Kommer nok til å velge å være her en stund til, og jeg kommer heller ikke til å "lage noe bråk", følte bare for å uttrykke meg litt i all beskjedenhet... :-|

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av jhn »

Banditmannen skrev:
AJ skrev:
Banditmannen skrev: Jeg er ikke av de som roper høyeste på noen områder, men må si at jeg heller ikke liker den veien dette forumet går... :-k
Neivel...
Men da er det strengt tatt bare å bruke alternativene. Er det ikke så enkelt som det, da?
Som bike.no forumet, MC-forumet.no, IkkeBike, MC-plassen og til og med mcsidene.no, faktisk!
Tror også diskusjon.no har egen avdeling for MC-interesserte. I tillegg til alle de merkespesifikke forumene.
For ikke å glemme http://www.advrider.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Fantastisk flott forum som favner det meste :thumleft

Følger ikke så godt med på Facebook, men vet såpass at det er flere sider der som også egner seg for MC-interesserte.
Med andre ord, mye å velge blant om man ikke liker utviklingen her på MCsiden.no.
Takk for informasjonen. :mk
Kommer nok til å velge å være her en stund til, og jeg kommer heller ikke til å "lage noe bråk", følte bare for å uttrykke meg litt i all beskjedenhet... :-|
" .… i all beskjedenhet" ... ja, sånn skal det være. :prf
Ellers så ryktes det at kmann er utestengt. Høyst fortjent, sikkert ... han var nok ikke beskjeden nok

Låst