Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av Bjerknez »

Beveger du deg mot Sarpsborg og omegn så må du gi fra deg et pip, for da må vi jo slå av en prat og juge litt over enn kaffe... (eller kanskje en pils eller ti?) :redface

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av AJ »

Veldig bra blogginnlegg :thumleft .
Har så langt bare skumlest, men setter av skikkelig MC kvalitetstid senere idag for å lese det grundig og ikke minst studere bildene. La merke til noen som så riktig flotte ut :prf .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av AJ »

Da har jeg kost meg med hyggelig og artig blogglesing, Papi :twothumbs: !
Også så bra at du skriver på nynorsk. Ja, for det er vel nynorsk og ikke dialekt... :redface
Uansett, veldig bra og en virkelig god og morsom historie - som langt fra er slutt :thumleft .

Merket meg dette et stykke ut i innlegget:
Papi skrev:Så, ka har eg gjort? Eg har pusha fire stykker, som var litt interesserte i motorsykkel, over kanten, til å ta det. Og DET er eg stolt over! Dei hadde nok teke lappen på eit eller anna tidspunkt, men eg er overbevist om at påsitjing og pushing har hjulpe...
Tips gjerne venner, familie og kjæreste om MCsiden :thumleft . Veldig hyggelig om flere yngre med interesser for MC og trafikk, også som yrke, slenger seg med her inne :D .

Gleder meg til flere blogginnlegg!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
The Motorcycle Boy
Innlegg: 9
Registrert: 06 jan 2016, 15:22
Motorsykkelen din: BMW F850GS 2019
Sted: Porsgrunn

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av The Motorcycle Boy »

Hei Papi :vs

Takk for sist :)

Fin blogg. Gledelig lesing i disse vinterdager. Keep it up :thumleft

Kom innom hvis du er i mine trakter. Du og Hildegunn er alltid hjertelig velkomne i Porsgrunn ;)

Hilsen Nebojša

Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av Papi »

Bjerknez skrev:Beveger du deg mot Sarpsborg og omegn så må du gi fra deg et pip, for da må vi jo slå av en prat og juge litt over enn kaffe... (eller kanskje en pils eller ti?) :redface
Iallefall ein kakao, kaffi drikk ikkje eg! Og alkohol... Vel, eg er avhalds. :knegg Men kakao burde verkleg gå til ja! Hadde vore kjekt å sett til fleire av dei her på forumet!

AJ skrev:...
Takk så mykje! Har fortalt vennane mine om mc-siden ja, så nokre av dei er vel innom av og til. Og ja, nynorsk er vel noko eg legg ein stor del av sjela mi i, både for arva mi sin del, og fordi det faktum eg likar å skilje meg litt ut i mengda. Det merkjast godt her oppe i Trøndestaden, ikkje alle som heilt heng med alltid når eg pratar. :crazy:

The Motorcycle Boy skrev:Hei Papi :vs

Takk for sist :)

Fin blogg. Gledelig lesing i disse vinterdager. Keep it up :thumleft

Kom innom hvis du er i mine trakter. Du og Hildegunn er alltid hjertelig velkomne i Porsgrunn ;)

Hilsen Nebojša
NATASHA! Det går framleis gjevord om deg her, haha! :D :vs Takk for sist, alt vel i Porsgrunn? Vi kjem definetivt innom i løpet av sommaren eingong! Vi skal begynne rett i jobb i midten av Juni, men må ta oss ein og annan longhelg til austlandet, og nedover til Sarpsborg, så ikkje sjå vekk frå at vi tek ein tur innom deg då! Alltid kjekt å sjå att gamle kjente! :D :thumleft :twothumbs:


UTover dette.. Har blitt litt sykkel-relatert i løpet av januar månad også. I samband med hospitering på skulen, var vi til Førde, ein stad som har merkjeverkstad for KAwasaki, så vi hadde bror min sin Z800E inne på service. Var snø på vegen, men fekk i det minste køyrt den frå tilhengaren og til døra... :knegg

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... 92gm0e.jpg[/img]


Eg går på skule i Stjørdal. I samband med dette, var eg blant anna med som observatør under førarprøver og slikt, saman med sensor, hos den lokale trafikkstasjonen. Mykje spennande og moro å følgje med på, og lærte mykje nytt. Dog, det mest spennande, var vel kaffimaskina som også hadde kakao... :redface

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... rljbk5.jpg[/img]


Ellers har vi skifta kjede og drev på kjærasten sin sykkel, då vi fekk beskjed om at fram- og bakdrev, samt kjede var slitt. Bakdrev og kjede, ja, men framdrev? Ser de nokon særleg slitasje her? Gjer det forøvrig noko at "tjukkelsen" på framdrevet er forskjellig? Gamle har den gummipakninga, men den nye hadde ikkje.. Var forøvrig merkje- og modellspesifisert frå XL-moto, tilsvarande originale specs. :scratch

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... gh6n47.jpg[/img]

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... c9fnht.jpg[/img]


Ellers har eg drive mykje med skyting i romjula og tida rundt, som eg brukar faktisk meir tid på, enn motorsykkel, om ein ser gjennom heile året. Køyrer også til og frå stevner på motorsykkel om eg har moglegheit. :roll Er det andre som driv med skyting her av noko slag?

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... udfydj.jpg[/img]


Til sjuande og sist, har ein då kome attende på skulen. Eg studerar trafikklærarutdanninga i Stjørdal, og når eg er ferdig her til våren, kan eg lære vekk til klasse B. Dog, på sikt, vil eg også ha utdanning for å lære vekk til klasse A. DET håpar eg blir moro! :twothumbs: Ein liten del av kvardagen på skulen; kake og læreplan. Ostekaka vart laga av ei god veninne, som er ein ihuga motorsyklist. Tøff i stilen er'a og!

[img]http://i196.photobucket.com/albums/aa58 ... aabtkl.jpg[/img]
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som biker

Legg inn av E-strom »

Papi skrev:...Gjer det forøvrig noko at "tjukkelsen" på framdrevet er forskjellig? Gamle har den gummipakninga, men den nye hadde ikkje.. Var forøvrig merkje- og modellspesifisert frå XL-moto, tilsvarande originale specs. :scratch
JA - det kan ha betydning hvis det nye/smale drevet kommer så langt inn mot girkassen at kjedet kommer borti motoren - pass på :[-X
Er det ikke mulig å flytte over pakningen / avstandstykket? :scratch
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av JK95 »

Må spørre, er du medlem av Bikes & Burgers Trondheim på facebook? Mye bra folk der, og mye samling gjennom hele året blandt motorsykkelister i Trøndelag, kjempeopplegg! Og, basert på sykkelen din, du vet ikke av en Benjamin med samme type?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av Bjerknez »

Åssen våpen er det du har på bildene der?
Snakker vi "ekte" våpen eller er det soft fun etc. ?

Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av Papi »

E-strom skrev:
Papi skrev:...Gjer det forøvrig noko at "tjukkelsen" på framdrevet er forskjellig? Gamle har den gummipakninga, men den nye hadde ikkje.. Var forøvrig merkje- og modellspesifisert frå XL-moto, tilsvarande originale specs. :scratch
JA - det kan ha betydning hvis det nye/smale drevet kommer så langt inn mot girkassen at kjedet kommer borti motoren - pass på :[-X
Er det ikke mulig å flytte over pakningen / avstandstykket? :scratch
Det er omtrent like longt frå alt rundt, så kjedet kjem ikkje bort i noko når det står i ro. Pakninga går ikkje å flytte over, då øydelegg eg den. :-k
JK95 skrev:Må spørre, er du medlem av Bikes & Burgers Trondheim på facebook? Mye bra folk der, og mye samling gjennom hele året blandt motorsykkelister i Trøndelag, kjempeopplegg! Og, basert på sykkelen din, du vet ikke av en Benjamin med samme type?
Er medlem i facebook-gruppa ja, men har ikkje kome meg på nokon treff og slikt endå. Har rett og slett ikkje passa til no endå. Har vore på ein cars and coffe, og møtte dog nokon derfrå då. Er du her i området? Veit at det går iallefall ein Z800 til her i området, som eg har køyrt forbi i bil, har lurt på kven det var! :knegg :twothumbs:
Bjerknez skrev:Åssen våpen er det du har på bildene der?
Snakker vi "ekte" våpen eller er det soft fun etc. ?
Er nok ekte våpen ja. Har drive med skyting sidan 2003, men har vore nokre perioder der eg har skote mindre enn elles, grunna utdanning, jobb og liknande. Veldig fin måte å slappe av på! Ein Hammerli i og ein GSG 1911 i .22, ein CZ i 9mm, ein Remington 1911 i .45, og ein klassisk Colt Trooper i .357 magnum. :prf
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av JK95 »

Aha :) Du må bli med på treff når enn det passer, C&C eller B&B, bedre miljø skal du uansett lete lenge etter! (Y) Er i området ja, bosatt like ved Lerkendal Stadion, og jobber innen jernbanen, like nedenfor St. Olav ;)
Har kjørt to små turer med en Benjamin som kjører maken sykkel, så det kan ha vært han ;)

Brukeravatar
The Motorcycle Boy
Innlegg: 9
Registrert: 06 jan 2016, 15:22
Motorsykkelen din: BMW F850GS 2019
Sted: Porsgrunn

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av The Motorcycle Boy »

Godt å høre at minnet om 2. klasse lever i beste velgående Papi :) Visse ting skal dere alltids få lov til å hviske ut fra minnet for evig og alltid ;)

Jeg har det bare bra her i P-town. Stortrives i jobben som trafikklærer. Gled deg til å komme ut i jobb. En lærer så mye mer når det ukentlige timeantallet tilsvarer praksiskravet på Tåkeheimen. Er kjempemoro.

Ja da må dere ta turen innom meg i sommer. Ferdig snakka. Så kan jeg vise dere de fantastiske mc-veiene vi har i Telemark.

Har forøvrig fått et nytt tilskudd til familien:
SAM_0372.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av AJ »

[quote="The Motorcycle Boy"]

Bilde
MT-09?

Eller er det en MT-07 :-k ...?

En fin sykkel er det uansett :D !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
The Motorcycle Boy
Innlegg: 9
Registrert: 06 jan 2016, 15:22
Motorsykkelen din: BMW F850GS 2019
Sted: Porsgrunn

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av The Motorcycle Boy »

Takk. Sykkelen er en MT-09 SPORT TRACKER.

Henta den i Sarpsborg hos Alf Graarud i begynnelsen av året. Overligger fra i fjor til en svært hyggelig pris :twothumbs:

Gleder meg til den kommende sesongen kan du si ;)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av AJ »

The Motorcycle Boy skrev:Takk. Sykkelen er en MT-09 SPORT TRACKER.

Henta den i Sarpsborg hos Alf Graarud i begynnelsen av året. Overligger fra i fjor til en svært hyggelig pris :twothumbs:

Gleder meg til den kommende sesongen kan du si ;)
Blir en god del M-09 å se på veien kommende sesong. Denne er solgt i bøtter og spann :D . Slett ikke ufortjent skal man tro tilbakemeldingene...
Her har Yamaha tydeligvis gjort noe veldig bra :thumleft .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Re: Ærleg frå Papi: Mitt liv som motorsyklist

Legg inn av Papi »

Neb, etter dei to hospiteringsvekene no har vore utruleg lærerike, og utruleg morosame, så ser meir enn nokontid framover mot å begynne å arbeide! Vi tel månadane, og det gjer nok samtlige i kullet mitt! :crazy:

Eivind, raudtoppen frå Olden, tok lappen i haust. Han tok lappen på ein tysdag, og onsdagen etter var eg på eit fly til Gardis for å hente oppover ein MT07 A2 til han. Skal ærleg innrøme at den var blant topp tre syklane eg har prøvd på longtur. Utruleg godt sete, og godt drag i den, til å ver berre ein A2-sykkel! Han sjølv har vore utruleg glad i å køyre sykkelen, og eg skal innrøme at eg har sikla litt over MT09 sjølv når vi har vore innom Ride i Trondheim! Blir spennande å sjå din up-close! Litt moro at du har kjøpt den hos Grårud, det er ikkje longe stykket frå der Hildegunn er frå. Ho har vore der sjølv med far sin og kika på syklar nemligen! :knegg :twothumbs:
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

Svar