Cutless sin SuperMoto-blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 21 mai 2019, 20:43

Sånn puseblåser du har kjøpt deg Bjerknez, min er på 2800w :knegg

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 21 mai 2019, 20:45

Fikk på stropper foran og. Synes det ble bra:
53310C06-FF7A-45D7-95D1-DBD05E9BBD25.jpeg
11162826-3B54-4D25-BD4C-775EA0C43CE8.jpeg
12FF4026-17D4-4885-A558-0E83635C45FF.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 14802
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Bjerknez » 21 mai 2019, 21:34

Flink gutt :twothumbs:
Min blogg: www.bjerknez.no

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 19 jun 2019, 12:13

Oppgraderte bagasjemulighetene med hjelp fra Perun moto:
IMG_1180.jpg
IMG_1181.jpg
IMG_1184.jpg
IMG_1185.jpg
IMG_1189.jpg
IMG_1191.jpg
IMG_1193.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 14802
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Bjerknez » 19 jun 2019, 13:44

Jøss... den der skal du så absolutt ikke skamme deg over :thumleft

Jeg er bare glad det ikke ble toppbåks jeg :knegg
Min blogg: www.bjerknez.no

Online
Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3369
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
MC: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Snikendeugle » 19 jun 2019, 13:50

Slettes ikke dumt! På gamle Duke 690en min hadde jeg noe tilsvarende, men litt bredere naturligvis siden det erstattet hele passasjerstetet med en "carrier plate". Veldig praktisk for langtur med bag strappet ned på den med mange festepunkter i tillegg til SW Motech sidevesker.

Det ble ganske bra lastekapasitet til slutt :knegg
Bilde
Bilde
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 14802
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Bjerknez » 19 jun 2019, 13:56

Dem er fine dem sideveskene der altså. :)
Min blogg: www.bjerknez.no

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2900
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
MC: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Kawagutten » 19 jun 2019, 15:11

Snikende: Den var godt tur utrustet ja men det var vel back in dream days med gode dekk og greier haha
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2900
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
MC: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Kawagutten » 19 jun 2019, 15:15

Cutless: Ser bra ut den plata. Er det tilpasset festehull til f.eks. Givi boks?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 19 jun 2019, 16:34

Tror ikke det kawa, jeg ser ihvertfall ikke noe om det her https://www.perunmoto.com/collections/k ... ge-rack-sd

Tok litt tid før jeg fant ut hvordan jeg ville ha kriega stroppene. For mange muligheter...

Også har du disse også som det går an å sette på:
0DA43019-4606-4BE1-A08A-0200CF5E6599.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 14802
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Bjerknez » 20 jun 2019, 07:50

Det er det som er så genialt med Kriega. Dem fungerer over alt og man kan ta dme med fra sykkel til sykkel. Alt man trenger er ett sted og feste dem på sykkelen i form av løkker og de flste sykler har så vidt jeg vet festeannordninger for dette eller vertfall mulighet for ettermontering.

De siste der ser jo veldig bra ut og hadde kledd en SMC synes jeg.
Min blogg: www.bjerknez.no

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 20 jun 2019, 13:33

Da er sykkelen ferdig moddet og klar for sesongen:

En liten pakke fra KTM:
IMG_1195.jpg

Bling:
IMG_1196.png
IMG_1197.png


Ny map switch fra KTM (recall). Gikk greit å montere selv:
IMG_1198.png


Fra 16t til 15t fremdrev :twisted
IMG_1200.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Faraday
Innlegg: 105
Registrert: 16 nov 2017, 20:32
MC: Yamaha MT09 *SOLGT*

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Faraday » 20 jun 2019, 13:39

Oransje bling er aldri galt! Ser nå at instrumentet er tatt et steg mot det primitive fra forrige modell. Hva var grunnen til det tro :-k

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 14802
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
MC: 2017-BMW S1000R
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Bjerknez » 20 jun 2019, 13:49

Cutless skrev:
21 mai 2019, 20:43
Sånn puseblåser du har kjøpt deg Bjerknez, min er på 2800w :knegg
Beklager, denne har jeg ikke fått med meg.

Dette må jeg gjøre noe med skjønner jeg. Da blir det frem med bankkortet :knegg

Bilde

Menneh... hvorfor tok du av lykten?
Min blogg: www.bjerknez.no

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1178
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
MC: KTM 690 SMC R 2019
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin SuperMoto-blogg

Legg inn av Cutless » 20 jun 2019, 18:15

Faraday skrev:
20 jun 2019, 13:39
Oransje bling er aldri galt! Ser nå at instrumentet er tatt et steg mot det primitive fra forrige modell. Hva var grunnen til det tro :-k
For å spare penger! Gjør meg ikke så mye siden det er en så fokusert sykkel 🙂

Svar

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester