Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Honda600
Innlegg: 17
Registrert: 16 mar 2013, 19:43
Motorsykkelen din: Ducati Scrambler

Re: Orions belte - Ducati Scrambler til salgs

Legg inn av Honda600 »

Hehe, på høy tid at jeg får endret sykkelen i infofeltet ja.

Kan absolutt se referansen til en "forvokst moped" Med den lave vekten synes jeg den er veldig sprek i de hastighetene vi tross alt beveger oss oftest i også. For meg som aldri hadde kjørt V-twin tidligere, så er det fryktelig gøy med dreiemomentet og vibrasjonene i denne motoren.
Nå gleder jeg meg til første servicen er unnagjort, så man virkelig kan se hva motoren er god for

Du får kose deg med sykkelen frem til salget!

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

Da har Scrambleren fått ny eier.

Fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, ettersom den ble solgt tidligere enn planlagt.

Minner om Kriega R3 rumpetaska som ligger til salg.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse? ... e=58886676" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av RuneMC »

Kjapt salg :thumleft

Jeg gjetter på at ditt neste MC-kjøp vil si noe om dine erfaringer fra en naken sykkel.

Og klær, sats på skikkelig kjøreutstyr, så har du det mye mer komfortabelt i regn og kaldt :-)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Elruts84
Innlegg: 1348
Registrert: 02 jun 2013, 12:22
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900 GT
Sted: Stavanger
Kontakt:

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Elruts84 »

Det var litt sjokkerende og lese at du allerede har solgt. Vil jo si det høres sykt ut. Venta så lenge uten å få kjørt den inn skikkelig en gang.

Jaja..Det var trist det da. Håper du finner deg et leketøy og kommer tilbake igjen snart.

Det var kjekt med bilder og oppdateringer fra deg her på forumet.

Elruts
____________________
LocaToWeb
2022: 6000km enn så lenge (Nye Road 5 dekk på 11.500 km) (12.000km tot. på Traceren)2021: 100km enn så lenge 2020: Ny sykkel! Yamaha Tacer 900 GT 5000km 2019: 100 km MC solgt 2018: 2500 km
2017: 400 km 2016: Kost litt med MCen.Men 0 km på telleren 2015: 9275 km (Sesongstart på 40264km.) (Nye Michelin Pilot Road 4 på 42514km) 2014: 5174 km 2013: 3015 km
YAMAHA Tracer 900 GT 2020 Bilde

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

Takk for det Elruts! :-)

Kommer sterkere tilbake når garasje er i boks. Har tatt sikte på friluftsliv foreløpig. Var en tur til Levanger på fisketur i helga, hvor vi spiste god mat og kosa oss. ;-)

Fikk en liten ørret på 400g, og var ekstremt heldige med været så alt i alt en vellykka tur.

Ha en fin sesong og kjør forsiktig!

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Flanker »

Hvordan funker hengekøya for deg? Har kun får testet min en natt, og synes den var bra. Men den kunne vært ett hakk lengre, og jeg et bare 180 høy...

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

Flanker skrev:Hvordan funker hengekøya for deg? Har kun får testet min en natt, og synes den var bra. Men den kunne vært ett hakk lengre, og jeg et bare 180 høy...
Har liggeunderlag av typen Exped Synmat UL 7 på 183x52cm. Så ble liggende litt utenfor jeg også, selv om jeg kun er 175cm. Følte også at myggnettingen hang hakket lavt. Tenkte oppgradere til Exped Synmat UL 9 på 197x65 og se om det gjør den bedre.

Uansett en fryd å ha med seg på tur med tanke på vekta. Var også overraskende lett å henge opp. :-) Litt teknikk å justere stropper osv med vekt oppi, men når det er på plass tror jeg den blir bra. Blir trolig å bruke telt på flesteparten av turene, med hammocken som avveksling iblant. Evn. som "gjesterom" dersom flere vil være med.

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

Merker det begynner å klø i fingrene etter ny sykkel. Så spørs om det ikke blir kjøpt en eldre modell snart jeg kan parkere på gata. Hovedsakelig for bruk i byen, og for å lufte vettet litt iblant.
Har sett på scootere av alle ting etter at en etterspurte scootertreff her på forumet. Haha. Trolig mest fordi jeg ser for meg at de ALDRI blir stjelt. :lol

Ellers var jeg og søster en tur til Galdhøpiggen i begynnelsen på uka.

Liten videosnutt fra turen her:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=rGyuQ3wDyiI[/video]

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av freddy123 »

skikkelig fin film :D fikk lyst til å hive meg på sykkelen og ta turen opp til juvashytta jeg nå :D

synd med salget av mcn, men du kommer vel sterkere tilbake siden :D

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

freddy123 skrev:skikkelig fin film :D fikk lyst til å hive meg på sykkelen og ta turen opp til juvashytta jeg nå :D

synd med salget av mcn, men du kommer vel sterkere tilbake siden :D
Takk for det freddy123 :-)

Kjørte E6 hele veien, så kom ikke over noen nevneverdige gode MC-veier. Dog kun 10-12 mil til Trollstigen derifra. :thumleft

Ellers vil jeg anbefale rafting i Sjoa mens du er der, og evn. en tur innom ridderspranget. Fra E6en og inn dit var det svingete veier når jeg tenker meg om. Begynnelsen på Valdresflya til Fagernes.

Brukeravatar
Jona88
Innlegg: 256
Registrert: 25 jan 2015, 16:54
Motorsykkelen din: Yamaha MT07
Sted: Horten

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Jona88 »

Du får kjøpe deg en ny kallert, sånn at du får brukt mc-lappen litt :lol btw.... Kjæresten og jeg har snakket om å dra på rafting i Sjoa. Er det bra der? :D

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Orion »

Haha ja du har rett i det.

Var veldig bra. Fant ut te vår store overraskelse da vi kom dit at det er sju forskjellige firma som driver med rafting. Hadde kun hørt om Sjoa Rafting, så gikk for de. :-) Veldig profesjonelt og godt tilrettelagt. Parkerer ved campen, og blir kjørt med buss lenger opp i elva. Så kommer du tilbake til campen med båten. Billigere å bestille via nett enn å betale kontant. 700,- per pers. for 3 timer. Oppstart kl 10.00 og 15.00 hver dag.

Vi betalte også 300,- i etterkant for bildepakke på USB av profesjonell fotograf. Han surfa nedover elva i kajakk innimellom strykene. :-D Kan se noen av bildene på facebook. Søstera mi tagga meg, så ligger link til et album på profilen min. Vel verdt turen, og morsomt å kunne krysse det av på bucket list. Samme som med Galdhøpiggen ;-) Var innom Sjoa Raftingsenter også. Mener å huske de tok 550,- men uvisst hvordan opplegget er der.


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
Jona88
Innlegg: 256
Registrert: 25 jan 2015, 16:54
Motorsykkelen din: Yamaha MT07
Sted: Horten

Re: Orions belte - Ducati Scrambler solgt

Legg inn av Jona88 »

Høres bra ut :D Vi vurderer å både rafte og å juvel vist vi skal dit....

Svar