Monstr: Takk for meg! :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:32, redigert 1 gang totalt.

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:32, redigert 1 gang totalt.

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:33, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Bjerknez »

Slikt bråk er demotiverende ja.

Det er noen få som rett og slett ikke klarer å la en sak ligge. Egoet blir rett og slett for stort og en evt. utkastelse blir til rene borgerkrigen hvor man liksom skal klore seg fast med nebb og klør samtidig som man egentlig ikke liker seg her inne. Det har blitt spurt tidligere hvordan JEG kan være medlem av et så ufyselig moderator team med AJ i spissen. Det er jaggu ikke lite den karen har tatt i mot av dritt og tåpelige personkarakteristikker. Jeg har ved flere annledninger kjørt sammens med AJ og jeg har vert medlem her på forumet siden sommeren 2013 og nå er jeg altså moderator og et meget aktivt medlem. Ikke EN gang har jeg vert i klammeri med noen. Et par diskusjoiner har det vert, men dog saklige. Jeg er en av dem som har postet flest poster her inne og jeg har til gode og ha fått servert en ENESTE advarsel eller rettesnor. Jeg har alltid hatt en god tone med AJ og andre moderatorer samt de aller fleste medlemmene. Det er bare en liten brøkdel av medlemmene som er så i mot oss (spesielt AJ) og noen ganger så lurer jeg på hvordan et slikt "hat" kan oppstå. Joda, vi har sikkert gjort noen feil vi også, men målet vårt er å holde orden her inne og med såpass mange aktive brukere så blir det ofte vanskelig å gjøre alle til lags.

Rett og slett en notorisk trang til å pirke borti hver minste ting man gjør feil og prøver man å komme med en unskyldning så bli denne bare oversett, for målet her er jo og "ta" AJ av en eller annen grunn. Når slikt skjer så må man forstå at man til tider kan bli meget amper som admin/moderator også. Jeg tror de færreste her inne hadde giddet samt vert i stand til og ta i mot så mye dritt og samtidig bruke penger fra egen lommebok til å drifte denne siden. Det finnes absolutt ingen inntekter på denne siden, så det er ingen grunn til å oprettholde den av den grunn. Sannheten er vel at AJ får mer pålegg på brødskiva uten dette forumet. Så hvor tror dere da motivasjonen for å drifte dette forumet videre ligger? Jeg tror hovedmotivasjonen er å lage et forum hvor MC interreserte kan samles. Er det virkelig noen her inne som tror han har en annen agenda?

Uansett... jeg føler meg veldig heldig som slipper all den dritten AJ må ta i mot til tider. Et medlem kan gå i harnisk etter å ha fått en advarsel eller tilsnakk, mens AJ må leve med drittslenging nærmst daglig. Om ikke herfra så fra andre forumer rundt om. Jada.. vi følger med over alt. Prøver vertfall.

Men nå føler jeg at jeg har sagt nok om den saken. Nå over til noe som kanskje er litt mer hyggelig og som vi håper mange setter pris på. Vi driver og jobber med en del ting i kulissene og det vil kanskje skje noen forandringer her inne om ikke så alt for lenge. Altså forandringer i positiv grad. Vi/AJ kommer nok om mer info rundt dette på sikt :knegg

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:33, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Bjerknez »

Monstr skrev:Skjønte ikke helt hva du ville frem til her, men jeg har i alle fall ikke tenkt å ta del i diskusjonen, annet enn å sitte litt på gjerdet å vente på at ting roer seg, sånn at MCsiden blir det den var da jeg registrerte meg her, altså en trivelig plass hvor jeg kunne lese om andres MC-interesse og MC-liv.

Som sagt har jeg ikke tenkt å boikotte eller slenge dritt om noe som helst, men bare ligge litt lavt til det roer seg litt her ute.

Som sagt velger jeg å ikke involvere meg i påstander og diskusjoner rundt driften, for jeg kjenner ikke stridens kjerne i det hele tatt, og ikke er jeg spesielt interessert i å vite så mye om den heller. :-)

Jeg har ikke noe vondt å si om noen her inne, og derfor vil jeg heller ikke engasjere meg i konflikten mellom enkelte medlemmer og ledelsen :-)

Jeg registrerte meg aldri her for å krangle med noen, og det står jeg ved, og tar derfor avstand fra alt når det blir sånn som det har vært den siste tiden. Det ligger så langt i fra hvordan jeg er som person, og MC er en fritidssyssel for meg, og ikke noe jeg har tenkt å ofre et sekund på hvis krangling er innvolvert :P :p
Det er fullt forståelig Monstr.

Du er velkommen anytime :thumleft
Skulle du finne på og bevege deg mot Østfold traktene, så send meg en PM eller en SMS så tar vi en prat, garantert fri for forumdrama :knegg

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:33, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Bjerknez »

Monstr skrev:Hehe, det går ann Ove! :-) Synes bare det er hyggelig å møte folk herifra in real life! :-)
Akkurat der er vi 100% enige Monstr. Å møte medlemmer face to face blir liksom litt mer trivelig og "ekte" :thumleft

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:34, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Bjerknez »

Det hjalp betraktelig med nye blinkerser ja :thumleft

De fleste av oss (vertfall de jeg har møtt) er svært hyggelige på treff. De diskusjonene som ofte dukker opp blir ofte litt sånn hjemme seg bak tastatur-språk.
Jeg har truffet både rappkjeftede og ufine forummennesker i virkeligheten og ironisk nok så får man et helt annet inntrykk i virkeligheten :thumleft

Men... har du noen flere planer med sykkelen forresten?

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:34, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Busa Trond »

Den TLen er en herlig sykkel :thumleft
Får nesten tårer i øynene av bilder av den. Bare et lite føre var info som du kan ha i bakhode når du skal ta den i bruk.
Jeg utførte en usving med min TL i lav fart, og var så kjerring at jeg fikk stopp på motoren. Da står bakhjulet låst tvert :[-X

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av Bjerknez »

Monstr skrev:Litt planer er det selvfølgelig :)

Skal få banerigget den litt i løpet av vinteren, altså å stille inn dempere og alt etter min vekt, få på velteklosser både foran, bak og i midten, samt justere ventiler.

Sistnevnte pleier jeg å gjøre selv, og gjorde det selv på Fazeren, men denne sykkelen er så bra, at jeg vurderer å sette det bort på vårparten til MC-Oslo sånn at jeg får det i serviceheftet.

Ellers skal den få Yamaha R1 bakdemper i løpet av neste sesong, og muligens ny eksos. Er ikke DB-killers i de jeg har nå, og det er et krav på Rudskogen. Enten må jeg lage meg noen DB-killers, eller bytte eksos etter hvert. :-)

Oljekjøleren skal også få seg en runde med lakk, da den flasser litt på ene siden.

Ellers skal den få noen pyntedetaljer her og der :-)
Jøss... var ikke rent lite planer du hadde heller :knegg

Selv så var jeg ute i garasjen i sted og startet opp sykkelen og lot den gå seg varm. (Pleier å gjøre det en gang i uka ca.. Har for meg at den har godt av det...?) Dog ble det ingen kjøretur da det er mørkt og jeg har nok mistet litt piffen med tanke på temperaturen også. Men i morgen tror jeg at jeg skal lufte den litt og planen er å ta en tur til Høk, hvis da ikke AJ bestemmer seg for at han vil møte meg på halveien i morgen rundt Drøbak traktene for en kaffekopp, men der går nok smertegrensen min.. :-)å

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Monstrs Suzuki TL1000S

Legg inn av AJ »

Om det blir det tur i morra i retning Drøbak tenker jeg at jeg kanskje kjører Oslotunnelen.
Noen som vet om den er stengt for tiden?
Bjerknez skrev:
Monstr skrev:Litt planer er det selvfølgelig :)

Skal få banerigget den litt i løpet av vinteren, altså å stille inn dempere og alt etter min vekt, få på velteklosser både foran, bak og i midten, samt justere ventiler.

Sistnevnte pleier jeg å gjøre selv, og gjorde det selv på Fazeren, men denne sykkelen er så bra, at jeg vurderer å sette det bort på vårparten til MC-Oslo sånn at jeg får det i serviceheftet.

Ellers skal den få Yamaha R1 bakdemper i løpet av neste sesong, og muligens ny eksos. Er ikke DB-killers i de jeg har nå, og det er et krav på Rudskogen. Enten må jeg lage meg noen DB-killers, eller bytte eksos etter hvert. :-)

Oljekjøleren skal også få seg en runde med lakk, da den flasser litt på ene siden.

Ellers skal den få noen pyntedetaljer her og der :-)
Jøss... var ikke rent lite planer du hadde heller :knegg

Selv så var jeg ute i garasjen i sted og startet opp sykkelen og lot den gå seg varm. (Pleier å gjøre det en gang i uka ca.. Har for meg at den har godt av det...?) Dog ble det ingen kjøretur da det er mørkt og jeg har nok mistet litt piffen med tanke på temperaturen også. Men i morgen tror jeg at jeg skal lufte den litt og planen er å ta en tur til Høk, hvis da ikke AJ bestemmer seg for at han vil møte meg på halveien i morgen rundt Drøbak traktene for en kaffekopp, men der går nok smertegrensen min.. :-)å
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Monstr
Innlegg: 342
Registrert: 25 feb 2015, 12:46
Motorsykkelen din: Samme som alltid

Legg inn av Monstr »

.
Sist redigert av Monstr den 14 apr 2017, 00:34, redigert 1 gang totalt.

Låst