Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jalmar »

mekkern skrev:Hei på deg Jalmar -sjelden fuggel.. :vs
Hallo mekkern :vs

Har vært noen år i dvale :knegg Men nå er jeg sånn delvis tilbake. Skal bli spennende å se Polltis reaksjon på at jeg blir småkubikker :lol Jeg tror jeg kommer til å bli bedt på kaffe og Braastad så fort sykkelen er i hus :mk
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

mekkern
Innlegg: 7588
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

driver stadig å pådrar meg flere sykler..... :sk?
ellers har jeg foreløpig beholdt 125hysa som jeg handlet til guttungen av Pollti -lett moddet og satt opp med grus/vinterdekk er den kjekk til grusveier og utforskning selv om det ikke er noen "racer". :mc1

Når du har handlet småkubikker sitter nok Braastaden løsere.... :knegg
Sist redigert av mekkern den 09 mai 2015, 22:08, redigert 1 gang totalt.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg har aldri vært kjip på Braastaden :[-( Hyggelig at småkubikk syken sprer seg. :roll I går datt bremsecaliperen av på den ene Hysa. Akkurat det var en ny opplevelse men nå er det fikset. Nye bolter og 1 liter Loctite :lol

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jalmar skrev: Og jeg syns da han viste omtanke da han slakket ned til 170 med passasjer.

Tror de skulle hjem og formere seg for hu dama bakpå var i nettoen :lol Var nok derfor det hastet sånn ? :-k

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jalmar »

Du har aldri vært gjerrig på hverken Braastad eller annet fludium, Pollti. Det har du rett i :vs Faktisk er vel Braastad og Brosme det vi har konsumert minst gjennom våre diskusjoner :lol Antagelig må vi skylde på HG som kjøper inn øl i rikelige mengder tror jeg. :mk

Jeg skjønner godt at dama bakpå ikke brukte hjelm når hun ellers var i netton. Det ville ødelagt helhetsinntrykket det vettu. Førern kunne jo ha sitti baklengst da, så kunne de formert seg og kjørt samtidig. Det gjelder å spare tid. De hadde jo tydligvis dårlig tid i og med at de kjørte så fort :scratch
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

HG kjøper aldri alkohol hun. Du kan jo tenke deg hvor skjev jeg blir i ramma... Det strider sikkert mot hennes overbevisning å belaste kortet sitt :-k Få kortet ditt sier hun :-k Mistenkelig mener jeg ? Tomater,Kruska Kli og annen møkk belastes sikkert :scratch Jeg har fremdeles ikke spist en eneste vitamin i mitt liv og sånn skal det fortsette :prf Ringer deg i morra.

Svar