Ugelvik - Ut på tur!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Ugelvik
Innlegg: 69
Registrert: 05 mar 2015, 11:19
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900
Sted: Bergen

Re: Ugelvik - Ut på tur!

Legg inn av Ugelvik »

Gikk over koblinger på sykkelen. Ser ikke noe som slår meg som problematisk. Løftet tanken og så på ECU etc, alt var godt innpakket og så tørt ut. Mye veistøv, men ikke tegn til fukt.

Brukeravatar
Ugelvik
Innlegg: 69
Registrert: 05 mar 2015, 11:19
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900
Sted: Bergen

Re: Ugelvik - Ut på tur!

Legg inn av Ugelvik »

Sykkelen har vært tilbake en stund nå uten at de egentlig fant noe, men de har gjort litt arbeid på den. Har hatt et par turer bare, men har enda ikke klart å fremprovosere det. Tenker å ta en tur om en time eller to. Opp til Mo, gjennom Eksingedalen, Bolstadøyri og så hjem igjen.

Kjørte tur på tirsdag, tror jeg det var, i forrige uke. Da regnet det som fy og de "vanntette" klærne fra Bering viste seg å lekke både her og der. Ble kjapt innkjøp av Held Monsun. Large passet fint på meg, dog noen centimeter kort i beina. Kommer nok til god nytte her på vestlandet.
Sist redigert av Ugelvik den 09 aug 2015, 15:23, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Ugelvik
Innlegg: 69
Registrert: 05 mar 2015, 11:19
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 900
Sted: Bergen

Re: Ugelvik - Ut på tur!

Legg inn av Ugelvik »

Da var man tilbake i Bergen etter å ha vært på jobb i Trondheim. Fantastisk vær der oppe, ble noen hakk gråere når man kom tilbake hit. Prøve å benytte seg av regnfritt vær og tar derfor turen nordover mot Stordalen og eksingedalen eller noe sånt. Finner på ruten litt etterhvert. Skulle noen ville hive seg med kjører jeg om en times tid fra denne posten ble skrevet. :-)

Som en sidenote har jeg enda ikke klart å fremprovosere feilen på sykkelen, så enten fikk Yamaha bukt på problemet ellers er det bare uflaks mtp. når det eventuelt oppstår, siden jeg ikke klarer å reprodusere. Har dog ikke fått kjørt nok i regnvær.

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Ugelvik - Ut på tur!

Legg inn av E-strom »

Ugelvik skrev:[klipp]...Har dog ikke fått kjørt nok i regnvær.
Det behovet blir vel dekket bare du venter litt... :redface
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

Svar