Takk
Ja jo, men den var sort
Takk
Takk alle sammen
GRATTIS så meget med et ypperlig valg !
@ErikW gratulerer har jeg allerede gjort men har noen tanker rundt valget som jeg kan komme tilbake til, veldig nysgjerrig på valget ditt av R1250GS foran R1300GS …
Valget var enkelt på det vis at fornuften seirer og at det er gresselig dyrt med en R1300GS slik jeg vil ha den.
Høres bra ut, blir det referat fra Rudskogen eller hvor kjører du :)GSXR-Erling skrev: 15 mar 2024, 23:11 En Yamaha R6 -16, bane.
KTech rundt om, Hel Akra, Brembo pumpe, GYTR ECU og nett, CRC kåpe, Motoholders bakramme, std motor.
Ja, kanskje detdypen skrev: 15 mar 2024, 23:23Høres bra ut, blir det referat fra Rudskogen eller hvor kjører du :)GSXR-Erling skrev: 15 mar 2024, 23:11 En Yamaha R6 -16, bane.
KTech rundt om, Hel Akra, Brembo pumpe, GYTR ECU og nett, CRC kåpe, Motoholders bakramme, std motor.
Gratulerer med spennende kjøppopeye skrev: 06 apr 2024, 14:07 Etter nylig salg av min K1600 Grand America begynte det å haste med å få tak i ny MC før sesongen starter.
Skrev da i dag kontrakt på en ny Triumph Tiger 1200 GT Explorer. Aldri eid en Triumph før så det vil bli spennende når jeg får den levert om ikke så alt for lenge.
Gratulerer popeye, med en flott sykkel :)popeye skrev: 06 apr 2024, 14:07 Etter nylig salg av min K1600 Grand America begynte det å haste med å få tak i ny MC før sesongen starter.
Skrev da i dag kontrakt på en ny Triumph Tiger 1200 GT Explorer. Aldri eid en Triumph før så det vil bli spennende når jeg får den levert om ikke så alt for lenge.
Hadde i utgangspunktet fått tilbud på en 900 GT Pro som jeg seriøst vurderte. Hadde samme tanker som deg om å få lavere vekt. Så kom Triumph med en ‘payback’ på 15k ved kjøp av 1200, som kunne brukes til ekstrautstyr. Ble jeg da valgte å gå for storebroren da jeg syntes det er såpass mye ‘mere sykkel’ at det forsvarte prisdifferansen. Vekta blir uansett vesentlig lavere enn de 340 kg som BMW’n hadde.Tore L skrev: 06 apr 2024, 16:19Gratulerer popeye, med en flott sykkel :)popeye skrev: 06 apr 2024, 14:07 Etter nylig salg av min K1600 Grand America begynte det å haste med å få tak i ny MC før sesongen starter.
Jeg valgte 900 GT pro, mest pga av vekt. BMW'en jeg har og skal beholde, ligger rundt 20 kg høyere en din 1200 GT. Jeg ville ha en sykkel med vesentlig lavere vekt, og valgte da en 900.
Var foresten å tok den i øyesyn i dag hos AGM, den er ferdig registrert og påsatt bøyler og fult koffert sett. :)
Blir også min første Triumph Tiger etter mange år med BMW, men som sakt skal den også beholdes en stund til.
Hentes ut i neste uke, så da kommer det sikkert noen bilder også.