Seat Cowl til Thunderace

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Hei! Nå har jeg en liten nøtt til dere.. :thumleft Jeg har nå søkt høyt og lavt etter Seat Cowl til Ace'n min. Og det er jammen ikke lett.. :O Søkt på Ebay Us-Uk ( der var det en luring, men han ville bare sende til Uk. :scratch ) Prøvd Pyramids i Uk, de lager jo alt i plast, men respons har de ikke laget enda.. :evil Prøvd Kina, ingenting der, heller ikke her, eller der, ikke høyt eller lavt. Alle Yamaha butikkene her, nope, ingenting.. :O Så, nå aner jeg ikke hvem som kan sitte på Cowlen i sort jeg er hypp på.. Og helt rådeløs på hvor jeg skal prøve? Har vel brukt ca 20t og klarer ikke og spore opp noe.. Ser etter bakskjerm sort også, ikke like prioritert, men det var en plastsjappe i Polen som fikser det. Om ikke noe nærmere? :sorry Så, noen her som kan være helt for en dag og si, " Joda, jeg vet!" :prf Ellers får jeg bare vente til jeg er på treff, og give him a offer he cant refuse! :sk?
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Sted: Skedsmokorset

Re: Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av supersic »


Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Heisann, har prøve de og.. Men, får ikke noe svar..
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Mulig det løsner nå... Har fått kontakt med Pyramids Uk... De lager alt coustom i plast.. :thumleft Fikk bestilt Baksjermen i sort fra Pyramids, men de sliter med seat cowl.. Men, de skulle høre litt rundt..
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Dårlig nyheter.. Ingen har seat Cowl.. Jeg har nå forhørt meg med alle yamaha forhandlere i Norge, ink alle mc huggere, ink de som kan ha i, Usa, Uk, Polen etc og det det er ingen som har sluppet unna fra meg. Hadde ett håp hos Pyramid, pga det er de som har laget utgaven. Så nå har jeg varsling på Ebay og håper en vakker dag det sier ping.. Så vet du plutselig om en som har? Så betaler jeg gjerne deg for fremskaffelse og for Cowlen.. :vs
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

Re: Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Sykkelen som trenger seat cowl... :eh
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Mc Oslo Suger!

Brukeravatar
Alex-68
Innlegg: 131
Registrert: 30 apr 2016, 14:37
Motorsykkelen din: Gixxer R

1000kr til de som sender meg en Seat Cowl til Thunderace

Legg inn av Alex-68 »

Pluss, betaler for sendingen og det du må ha av utgifter for å skaffe en seat cowl. Får rett og slett ikke tak i en.. :-k Hjelp!!
Mc Oslo Suger!

Svar