Bra tilbud ??

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
KevinmsR6
Innlegg: 830
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Bra tilbud ??

Legg inn av KevinmsR6 »

Hei.

Var innom dekk 1 i dag og ser de har kampanje på
Diablo rossi lll 190/55/17 bak og 120/70/17 fremme med dainese Ryggskinne for 3990,- noen som har snøring om det er ett bra kampanje tilbud?
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av JK95 »

Er det inkludert omlegging vil jeg si det er bra. Om du må betale for omlegging, eller levere dekk og felg separat er det noe dårligere. Hvilken ryggskinne er det snakk om?

KevinmsR6
Innlegg: 830
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av KevinmsR6 »

JK95 skrev:Er det inkludert omlegging vil jeg si det er bra. Om du må betale for omlegging, eller levere dekk og felg separat er det noe dårligere. Hvilken ryggskinne er det snakk om?
Omlegging kommer nok utenom, sykkelen kunne leveres så tok de av felgene og la om.
Ryggskinnen har eg ikke sett på noe nettbutikk før.
Var 6 ledd og signal gul i farge med dainese merket i rødt....

Ser at dekk online ikke har diablo rosso lll dekk så ikke lett og få sammenlignet priser.. Er de billigere en annen plass kanskje?
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av JK95 »

Fant Diablo Rosso 3 fram og bak på Motorsykkeldekk.com, samme som Dekkonline.
http://www.motorsykkeldekk.com/cgi-bin/ ... zeugart=MO
http://www.motorsykkeldekk.com/cgi-bin/ ... zeugart=MO
Blir 3100 der inkl. frakt og moms, så om du gjør jobben med å ta av dekk og felg fra sykkelen din og leverer til en dekkmontør fra deres nettside blir det billig. Alternativt send en PM til Mr. Pitlane her inne, har hjelper visstnok også.
Hva ryggskinna angår sjekket jeg bilde fra Google, og den du beskriver stemmer på en prikk med min Wave Air, koster vel omtrent 1500-1600 nå. Så at du sparer penger stemmer nok, spørsmålet er om både dekk og ryggskinne passer deg. Har selv Metzeler M7RR på min, og de er en drøm, riktignok på 185/55/17 bak og ikke 190 som du nevner her. Har forøvrig ikke sett det mye på 600RR, er det det på din?
Les deg opp på dekkene og finn ut hva som stemmer mest med din kjørestil. Og prøv ryggskinna innenfor dressen før du kjøper, finn ut om den er så komfortabel at du kommer til å bruke den til og fra jobb, eller om den ikke engang blir brukt på langtur.

KevinmsR6
Innlegg: 830
Registrert: 06 jun 2016, 10:23
Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av KevinmsR6 »

JK95 skrev:Fant Diablo Rosso 3 fram og bak på Motorsykkeldekk.com, samme som Dekkonline.
http://www.motorsykkeldekk.com/cgi-bin/ ... zeugart=MO
http://www.motorsykkeldekk.com/cgi-bin/ ... zeugart=MO
Blir 3100 der inkl. frakt og moms, så om du gjør jobben med å ta av dekk og felg fra sykkelen din og leverer til en dekkmontør fra deres nettside blir det billig. Alternativt send en PM til Mr. Pitlane her inne, har hjelper visstnok også.
Hva ryggskinna angår sjekket jeg bilde fra Google, og den du beskriver stemmer på en prikk med min Wave Air, koster vel omtrent 1500-1600 nå. Så at du sparer penger stemmer nok, spørsmålet er om både dekk og ryggskinne passer deg. Har selv Metzeler M7RR på min, og de er en drøm, riktignok på 185/55/17 bak og ikke 190 som du nevner her. Har forøvrig ikke sett det mye på 600RR, er det det på din?
Les deg opp på dekkene og finn ut hva som stemmer mest med din kjørestil. Og prøv ryggskinna innenfor dressen før du kjøper, finn ut om den er så komfortabel at du kommer til å bruke den til og fra jobb, eller om den ikke engang blir brukt på langtur.
Takk for ett supert svar:) har lest meg opp litt når det kommer til dekk og metzler har gode tilbake meldinger.. Hvordan er de i pris kontra diablo rossi?
Ja rygg skinnen må jo prøves selvsagt:) ville bytte dekk fremme og bak da det som står på min er utav ulike fabrikater og bakdekket ser ut som det er blitt brukt på fly stripe altså rett frem... Vil selvfølgelig kjøpe meg noen gode dekk når eg først tenker på og bytte...
190/55/17 var det som var i kampanjen har 185/55/17 på nå...
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. :lol

Toven

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av Toven »

Nevner bare Pirelli Angel GT, trenger ikke andre dekk :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av Bjerknez »

Toven skrev:Nevner bare Pirelli Angel GT, trenger ikke andre dekk :)
Word 8)

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Bra tilbud ??

Legg inn av JK95 »

Hører Angel GT får mye skryt, og er antagelig de du får flest km ut av. Selv synes jeg Metzeler sine M7RR er uovertruffne, de sitter som fy uansett vær. Jeg fikk 8500km ut av mine, men kunne nok klart minst 500km, kanskje 1000km til før slitemerket.
Hva pris angår er de nok rimelig gjevne, står om hundrelapper. Mellom M7RR og Angel GT gjør du nok ikke feil.

Svar