Display på styret

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
aug11x
Innlegg: 13
Registrert: 06 jun 2016, 12:00
Motorsykkelen din: Honda Dominator

Display på styret

Legg inn av aug11x »

Er det noen som har vært borti dette?
Det jeg vil ha er: en enkel bluetooth-skjerm som viser tlf-nr som ringer, samt innkomne sms'er. Jeg har en garmin enhet på tråkkerten, som piper og viser hvem som ringer, når tlf ligger i lomma. Nå er jeg bare ute etter et rent display.
Har leita litt rundt på alibaba, men finner ikke noe :-(

Noen tips?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Display på styret

Legg inn av Bjerknez »

Kan du ikke bare kjøpe en mobilholder?

aug11x
Innlegg: 13
Registrert: 06 jun 2016, 12:00
Motorsykkelen din: Honda Dominator

Re: Display på styret

Legg inn av aug11x »

Jo, det kunne jo vært en mulighet... Tenkte det hadde vært hendig å bare slenge seg på sykkelen, uten å måtte da frem mobilen.
Noen tips til bra, vanntette holdere?

Brukeravatar
243
Innlegg: 22
Registrert: 29 jun 2017, 10:45
Motorsykkelen din: Honda CBF1000A

Re: Display på styret

Legg inn av 243 »

Rokform. De har hurtigfeste til Samsung Galaxy S8, S7, S6, S5. De telefonene fra Samsung er vanntette, S7 og S8 ned til en meters dyp. Rokform har også holdere til en rekke iPhone. Det følger med en overtrekkspose, "Rocksack" til motorsykkelfestet om det behøves for sprutsikker/vanntett ytelse, har benyttet denne noen ganger ved regn. Selve festet har også en magnet og det er magnet i holderen/rammen til mobiltelefonen som sikrer at telefonen ikke vris av holderen. Rammen til mobiltelefonen har reddet mine siste S6 og S7 fra fallskade flere ganger. Det følger også med en håndleddstropp til å tre rundt festet som 2. sikkerhetsfaktor. Har aldri sett behovet for å bruke den. Bruker dette hele tiden og kan også bruke tlf. til navigasjonssystem. Ser lett hvem som ringer med dette på styret. Foreløpig har jeg bestilt fra rokform.com og rokform.co.uk. Har kjørt +3000km med dette på MC. Bruker samme feste på tråsykkelen også. Lykke til!

https://www.rokform.com/collections/motorcycle-mounts
I have a feeling we’re not in Kansas anymore

Svar