Samlingstråd for MC-utstyr?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Speedo
Innlegg: 110
Registrert: 05 jul 2017, 21:13
Motorsykkelen din: Intruder 1400 1996
Sted: Oslo

Samlingstråd for MC-utstyr?

Legg inn av Speedo »

Hei,

Ser det er mange fine tråder om forskjellige produkter og utstyr til MC her. Jeg tenkte å begynne på en samlingstråd som fokuserer på å få kategorisert anbefalte produkter i et oversiktlig skjema. Ofte kan produktanbefalinger drukne i diskusjoner der man må lese flere sider i tråden for å finne tilbake til et innlegg.

Kunne dette være en idé? Poste både i førsteposten og evt. i et webdokument andre kan redigere i? Skjønner at mye er sykkelspesifikt/personlige preferanser, men man kan ihvertfall starte med generelle tips om dekk, olje, universale mc-deler, depotstøtter, tankvesker etc. Tanken er vel egentlig ikke å ha en diskjusonstråd, men bare et samlingssted der man anbefaler videre et produkt man selv er fornøyd med så man raskt kan finne frem til et produkt hvis man skal ha noe.

Eksempel:

Dekk

Navn | Pris | Hvor | Kommentar

Michelin Pilot Road 4 | 2800Kr(sett) | Dekkonline.no | Gode allrounddekk. Kjørt 6k på min sykkel. Fine i regn.


Annet jeg tenker kan være spesielt interessant å samle er:
- Vaske- /poleringsmidler
- Verktøy/depotstøtte
- Sidevesker, bagger, tankvesker
- Smøremidler
- Hjelmer, gen. kjøreutstyr
- GPS, intercom, annet elektrisk
- Vindskjerm, speil, blinklys, gen. MC-utstyr.

Gi lyd om dette er interessant!
Suzuki Intruder 1400 1996 (2021 -)
Triumph Street Triple 675 2012 (2020 - 2021 )
Suzuki SV 1000 2003 (2017-2019)
Honda Shadow 125 1999 (2009-2017)

Svar