Skreddersydd MC dress

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
rayongracer
Innlegg: 74
Registrert: 11 aug 2009, 19:57
Motorsykkelen din: Triumph Tiger 800 XC - 2011
Sted: Dirdal

Skreddersydd MC dress

Legg inn av rayongracer »

Muligens noe sossete, men da jeg har testet ut en masse av forskjellige dresser, jakker og bukser fant jeg ut de passer greit nok men var ubehagelige etter en stund.

Dermed sparte jeg opp til en skreddersydd dress og bestemte meg for Z Custom i USA, da servicen fra dem var fremragende. Jeg ville ha en dress som kunne deles, skikkelig skinn, all beskyttelse med for racing.
Forklarte at jeg bodde i Thailand med normalt 30 - 33 celsius varme mye luftfuktighet og trengte rimelig bra ventilasjon for og overleve skindressen.

Selvsagt hadde de erfaring med dette utrolig nok hadde de 2 kunder i Thailand allerede, de hadde og folk fra andre varme plasser. Jeg fylte ut skjema med mine mal og sendte det til dem. Tok en stund til den var ferdig og etter en stund kom den til meg, kjempeforventning kan en tenke seg med frykt for a fiasko stor.

Med en gang var jeg forbauset hvor lett den var, sjekket skinnet og det var i racing spec. Testet den og satt som ett skudd, wow. Ut og tok den i bruk, dette overasker sikkert mange men tro det eller ei, i den varmen vi har er faktisk skinn mere behagelig enn "mesh" den holder ute solen 100% og ventilasjonen lager en lomme av luft rundt deg som fjerner varmen effektivt. En trenger en under dress for at det skal virke men skinn med under dress er kaldere enn "mesh" tro det eller ei. Har mange turister som ser med gigantblikk mens de svetter rundt i kortbukse og ser meg i full skinndress... Menmen kle varmen ute stemmer bra...

Uansett det koster omtrent det samme som en dyr skinndress fra Alpinestars eller Joe Rocket og passer perfekt, og jeg har ikke angret ett sekund. Anbefales 100% for alle og da spesiellt dem som ikke passer dressene laget for stankelbein, de lager og maskinvaskbare skinnjakker, dresser og bukser, men desverre bare i sort som ikke er noe bra hvor jeg bor, dermed ble det ikke maskinvaskbart for meg.

Her er en link om noen skulle ha interesse http://www.zcustom.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7576
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Skreddersydd MC dress

Legg inn av mekkern »

flotte greier... er jo netopp varmen som kan være et problem med tette klær... :)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar