Støvler til en med store legger

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Hegisen
Innlegg: 16
Registrert: 13 feb 2020, 09:35
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000 - 2009 mod

Re: Støvler til en med store legger

Legg inn av Hegisen »

cannon skrev: 23 feb 2020, 14:35
Loffizz skrev: 22 feb 2020, 15:57 Takk for gode innspill! Landet på noen Sidi Vertigo 2, så får vi se hvordan det blir når de kommer i posten 😁
Jeg har sånne, forrige modell. Veldig gode støvler:-)
Spent på å høre åssen erfaring du får med dem :scratch
Hvorfor være inne - når alt håp er ute :twothumbs:


Mine MC: Yamaha XJ600, Honda Magna750, Suzuki GSXF600, Honda 600FS, Honda 600RR x 2, Honda VFR800, Suzuki GSXR750, Suzuki GSXR 600, BMW S1000RR, Suzuki GSXR 1000 x 3

Loffizz
Innlegg: 7
Registrert: 20 feb 2020, 21:48
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 - 2019 mod.

Re: Støvler til en med store legger

Legg inn av Loffizz »

Hegisen skrev: 23 feb 2020, 15:30
cannon skrev: 23 feb 2020, 14:35
Loffizz skrev: 22 feb 2020, 15:57 Takk for gode innspill! Landet på noen Sidi Vertigo 2, så får vi se hvordan det blir når de kommer i posten 😁
Jeg har sånne, forrige modell. Veldig gode støvler:-)
Spent på å høre åssen erfaring du får med dem :scratch
Fikk dem i dag og de satt som et skudd! Helt perfekt 😁

KawaKjetil

Re: Støvler til en med store legger

Legg inn av KawaKjetil »

Loffizz skrev: 28 feb 2020, 19:01 Fikk dem i dag og de satt som et skudd! Helt perfekt 😁
Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Har testet TCX ST Fighter GTX som satt perfekt i 46 (litt slakk i hæl, men det ser jeg går igjen i review). Må prøve med skinnbukse oppi i tillegg før kjøp.
Ser SIDI har Cobra Gore Tex som ser grei ut. Ja, skal ha Gore Tex :D

Loffizz
Innlegg: 7
Registrert: 20 feb 2020, 21:48
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 - 2019 mod.

Re: Støvler til en med store legger

Legg inn av Loffizz »

KawaKjetil skrev: 28 feb 2020, 21:00
Loffizz skrev: 28 feb 2020, 19:01 Fikk dem i dag og de satt som et skudd! Helt perfekt 😁
Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Har testet TCX ST Fighter GTX som satt perfekt i 46 (litt slakk i hæl, men det ser jeg går igjen i review). Må prøve med skinnbukse oppi i tillegg før kjøp.
Ser SIDI har Cobra Gore Tex som ser grei ut. Ja, skal ha Gore Tex :D
Jeg gikk en str opp fra det jeg bruker i vanlige sko. Bruker 43 og tok 44 i disse etter mye lesing og det passet meg supert. De er litt smale foran i selve fotbladet så om du har veldig brede føtter kan nok det bli et issue.

Det skal sies at skoen er veldig racing preget fordi den er veldig stiv og tynn såle. Men var det jeg ville ha så da kunne det ikke bli bedre!

KawaKjetil

Re: Støvler til en med store legger

Legg inn av KawaKjetil »

Loffizz skrev: 28 feb 2020, 21:03
KawaKjetil skrev: 28 feb 2020, 21:00
Loffizz skrev: 28 feb 2020, 19:01 Fikk dem i dag og de satt som et skudd! Helt perfekt 😁
Høres bra ut! Hvordan er størrelse på skoene fremme i fotbladet? Samt str iforhold til vanlige sko... bruker 45 stort sett i vanlige men 46 i mc sko.
Har testet TCX ST Fighter GTX som satt perfekt i 46 (litt slakk i hæl, men det ser jeg går igjen i review). Må prøve med skinnbukse oppi i tillegg før kjøp.
Ser SIDI har Cobra Gore Tex som ser grei ut. Ja, skal ha Gore Tex :D
Jeg gikk en str opp fra det jeg bruker i vanlige sko. Bruker 43 og tok 44 i disse etter mye lesing og det passet meg supert. De er litt smale foran i selve fotbladet så om du har veldig brede føtter kan nok det bli et issue.

Det skal sies at skoen er veldig racing preget fordi den er veldig stiv og tynn såle. Men var det jeg ville ha så da kunne det ikke bli bedre!
Takk for kjapt svar :thumleft Smale fremme i fotbladet blir pining for meg. Prøvde noen Dainese i samme butikk i str 45 som ble for kort, men de var breie i fotbladet.
Får ta en runde til i byens butikker og prøve meg frem. De har SIDI her også heldigvis!

Svar