Handle mc klær på nett?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Tauright
Innlegg: 16
Registrert: 12 jul 2019, 22:03
Motorsykkelen din: Ingen for øyeblikket

Handle mc klær på nett?

Legg inn av Tauright »

Hei

Nå har det seg slik at jeg ikke har hatt mc klær på sikkert 7-8år og husker jo selvfølgelig ikke hvilken størrelse jeg brukte den gangen. Regner jo med at jeg har nok gått opp en størrelse eller to, men når jeg ikke har noe utgangspunkt lenger så er det vanskelig.

Det beste hadde jo vært å prøve klærne i en butikk, men nærmeste butikk å kjøpe mc klær på for meg blir 3t vekke. Så det blir lite aktuelt med full jobb og unge å hente i barnehage.

Planen er å handle mc klær på nett i Vinter når det mulig er flere tilbud ute å går.

Så mitt spørsmål er som følger. Hvor «god» er de størrelsesguidene på nettbutikkene? Varierer det fra butikk til butikk? Fra merke til merke? Osv.

Vil helst slippe å måtte returnere noe særlig.

Alle innspill og erfaringer tas imot med en stor takknemlighet :)
Sist redigert av Tauright den 13 jun 2020, 08:03, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
MortenL
Innlegg: 139
Registrert: 17 apr 2020, 07:34
Motorsykkelen din: '85 Honda CB700SC Nighthawk S
Sted: Jæren!

Re: Handle mc klær på nett?

Legg inn av MortenL »

Handlet nettopp selv en jakke på xlmoto og bukse og hansker på revzilla. Størrelsene på disse tre plaggene traff akkurat, ut fra størrelsesguidene de hadde. :)

Tauright
Innlegg: 16
Registrert: 12 jul 2019, 22:03
Motorsykkelen din: Ingen for øyeblikket

Re: Handle mc klær på nett?

Legg inn av Tauright »

Helt supert! Da har eg ihvertfall en pekepinn på hvilken størrelse som trengs😁

Takker for svar!

Brukeravatar
Sakkle
Innlegg: 1080
Registrert: 28 aug 2017, 23:57
Motorsykkelen din: KTM 790 Adventure

Re: Handle mc klær på nett?

Legg inn av Sakkle »

Jeg har handla på nett på xlmoto og bommet fullstendig... så tipper det kommer an på plagget.
2019 KTM 790 Adventure
2008 KTM Duke 690

Svar