Brukte deler i nødens stund for MChavarister og andre interesserte

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37827
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Brukte deler i nødens stund for MChavarister og andre interesserte

Legg inn av AJ »

Da jeg nylig byttet dekk og drivlinje på KTM'en kom jeg på den idéen å lage en tråd hvor forumbrukerne kan legge ut hva de har i garasjen av brukte deler, som motorsyklister i nød på tur og feriereiser kan ha plutselig behov for der og da for å komme videre.

Men en slik tråd kan også være av interesse for andre med et behov for en spesifikk bruktdel. Så får vi se om det er interesse og behov for en slik tråd...

Jeg legger ikke opp til noen delelagerregistering i denne tråden, men de som har noe å bidra med må gjerne lage en egen overskrift i innlegget de skriver om hva slags del de har å tilby.
Og for de som lurer så kan altså trådtittelen endres når dus skriver innlegget ditt. Bare å fjerne trådtittleen der det står "Emne" og skrive din egen beskrivende overskrift.

I innlegget vil det være greit med en detaljert beskrivelse, hvor godt brukt delen er og hvordan den kan leveres, evt. hentes/sendes og kostnader i den forbindelse.
Bilder er alltid en fordel... ;) .

Ok, da har alle som er interessert skjønt konseptet?
Håper det. Hvis ikke er det bare å spørre og ikke minst foreslå forbedringer og endringer her i tråden. Så ser vi hva vi får til.

Da starter jeg med disse to tingene:

Mitas Terra Force-R bakdekk, dimensjon 170/60ZR17, kjørt ca. 13000 km. Fortsatt en god del mønster igjen, i hvert nok til en tur hjem fra ferieturen om ditt nåværende dekk er på korden... ;) .
Dekket gis bort til den som har behov for det:
Mitas Terra Force-R brukt1.JPG
Mitas Terra Force-R brukt2.JPG
Tidligere i sommer byttet jeg framdrevet på KTM'en.
Dette er nå erstattet med et nytt da jeg nylig byttet hele drivlinja.
Dermed har jeg et lite brukt JT 17 tanns framdrev, som gis bort til den som vil ha det.
Må hentes, kan leveres innen en radisu på 3-4 mil fra her jeg bor 6 mil nord for Oslo, evt. sendes og mottaker betaler porto:
JT17 framdrev.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Brukte deler i nødens stund for MChavarister og andre interesserte

Legg inn av rolf-arne »

Jeg kan ,som alikevel bygger opp lager på ST1100 , tilby hjelp med både deler og tips om deler , mer etter hvert som tiden går... har nå noen deler som ikke lar seg skaffe.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Svar