Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
BC45
Innlegg: 490
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: BMW R1250RS

Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av BC45 »

Noen som vet om det finnes forhandlere i Norge som selger Daytona M-Star Gore-Tex støvler med ekstra tykk såle? Ser at det de er mulig å få kjøpt på FCMoto som vel er en utenlandsk nettbutikk. Noen som har erfaringer med å sende i retur dit, hvis man har kjøpt noe som ikke passer?

popeye
Innlegg: 47
Registrert: 03 mar 2017, 10:16
Motorsykkelen din: Triumph Tiger 1200 GT Explorer - 2024

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av popeye »

Jeg har sett at MC-tuning i Trondheim tar inn disse. Usikker på utvalget i størrelser, men verdt å sjekke opp.

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 490
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: BMW R1250RS

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av BC45 »

popeye skrev: 07 jun 2021, 08:38 Jeg har sett at MC-tuning i Trondheim tar inn disse. Usikker på utvalget i størrelser, men verdt å sjekke opp.
Takk for tipset! Jeg ringte dem og de sa at SPS.no er norsk importør av Daytona. Da bør hvilken som helst mc-forhandler kunne ta de inn på bestilling :)

OttoL
Innlegg: 36
Registrert: 24 jul 2020, 17:20
Motorsykkelen din: Harley Davidson Forty Eight. BMW R1250RS

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av OttoL »

Litt info før kjøp, kjøpte samme selv for ett par år siden og det er den utagbare innersålen som er tykkere ikke hovedsålen. Føles litt rart og gå med dem pga foten er høyere bak ved hel om du skjønner hva jeg mener.

Leoparden
Innlegg: 47
Registrert: 21 jul 2020, 00:11
Motorsykkelen din: Triumph Tiger 900 GT Pro (21)

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av Leoparden »

Jeg har bestilt Daytona sko rett fra FC Moto (tysk), da de skoene jeg ville ha ikke var å oppdrive i Norge), det funket brillefint. Og gikk i alle fall ikke noe tregere, mener jeg hadde dem på beina innen en uke. Man må jo betale moms utenom den oppgitte prisen så jeg vet ikke om man sparer enormt, men man får de kjapt og greit og tviler på at det blir dyrere!

Brukeravatar
BC45
Innlegg: 490
Registrert: 24 mai 2017, 18:37
Motorsykkelen din: BMW R1250RS

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av BC45 »

OttoL skrev: 07 jun 2021, 16:32 Litt info før kjøp, kjøpte samme selv for ett par år siden og det er den utagbare innersålen som er tykkere ikke hovedsålen. Føles litt rart og gå med dem pga foten er høyere bak ved hel om du skjønner hva jeg mener.
Hvordan er det å gire med dem? Er de mye tjukkere foran en vanlige mc-støvler?

OttoL
Innlegg: 36
Registrert: 24 jul 2020, 17:20
Motorsykkelen din: Harley Davidson Forty Eight. BMW R1250RS

Re: Kjøpe Daytona M-Star GTX Gore-Tex i Norge?

Legg inn av OttoL »

samme som annen type støvel, ingen forskjell. Litt rar følelse når du går med dem pga høy innerhæl så vinkel på fotbladet blir rar. når du kjører merker du ingen ting. legg ei pocketbok på gulvet og sett hælen på den så får du følelsen. :lol

Svar