Gamle "custom" deler finnes hvor?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
Raymond
Innlegg: 19
Registrert: 13 des 2009, 17:34
Motorsykkelen din: IZH 49
Sted: Halden

Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av Raymond »

Heisann, første post her. Endt opp med veisykkel igjen, etter noen år uten, hadde FJ1100 e del år inntil for ca 10 år siden. Har nå kjøpt meg en gammel, litt customisert sykkel som jeg skulle hatt noe småtteri til. Blant annet speil, prøvd å titte litt på finn, men der er det stort sett bare forhandlere med nye deler jeg finner. Skulle gjerne hatt et enkelt, litt patinert chromespeil. Slenger med et bilde av vidunderet også, noen som klarer å identifisere den? Beklager rotete bilde, men det eneste jeg hadde i farta... Er også ute etter kjøreklær i gammel stil, som bombejakke i skinn med stor krave, hansker ol.

Bilde
Sist redigert av Raymond den 14 des 2009, 21:28, redigert 1 gang totalt.
2001 KTM 250 SX
2002 KTM 250 EXC
1956 IZH 400 Custom

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av cheron »

Dæven...... Steike tøff!!! Velkommen hit med steike fin sykkel!

Jeg vet i farta om ett par medlemmer her inne som kommer til å boble over med linker og sider til deler og utstyr du trenger ;e

hint hint hansraymond! :notworthy:
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av Globe »

Heeeeeellloooooo...velkommen til forumet...og som tidligere uttalt her...steike tøff sykkel...se gjerne flere bilder av denne :notworthy:

Lykke til i jakten på deler som står i stil! Keep us posted! :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37850
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av AJ »

Raymond skrev:
Bilde
Hey, hey!
Velkomen til Forumet, Raymond!
Utrolig fin sykkel, ja! :prf

Bra at jeg nettopp forandra litt på overskriften til det nest øverste forumet fra "Småkubikk" mellomklasse & to-taktere... til "Småkubikk", mellomklasse & veteransykler... :knegg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Raymond
Innlegg: 19
Registrert: 13 des 2009, 17:34
Motorsykkelen din: IZH 49
Sted: Halden

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av Raymond »

Takk for varm velkomst ja ;) Sykkelen er kul den ja, kjøpte den usett og fritt levert på døra (heldigvis). Selger bodde i Stavanger, men skulle hente bil i Halden. Er vel ikke all verden å spise mil med på landeveien denne, men turer ned til byen for å kjøpe is skal vel gå ann. Må ha meg hjelm nå da, kan jo ikke kjøre med helhjelm på denne (ja jeg HAR lest diskusjonen hel vs halv :redface ) Noe sånt som denne kansje:

Bilde

Ellers så er jo disse tøffe, og billige, men sikkert like ulovlige (og farlige) som å kjøre uten:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19697014" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19984999" onclick="window.open(this.href);return false;

Har vært inne på tanken om matt svart eller knallrød hjelm med hammer og sigd på, da det er en sovjetbygd(!!!) sykkel. Faktisk produsert på/av Kalashnikov/AK47 fabrikken :bananas Flere bilder kommer etterhvert, må få tatt noen bare, bildet over er ærlig og redelig stjært fra anonnsen.
2001 KTM 250 SX
2002 KTM 250 EXC
1956 IZH 400 Custom

mekkern
Innlegg: 7582
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av mekkern »

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av Gammelgutt »

Her har de noen hansker, leggings og bukserav edre modeller.

http://www.forsvarsbrukt.no/shopdisplay ... =MC+UTSTYR" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
hansraymond
Innlegg: 628
Registrert: 04 nov 2008, 09:29
Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s
Sted: Skedsmokorset
Kontakt:

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av hansraymond »

Raymond skrev:Heisann, første post her. Endt opp med veisykkel igjen, etter noen år uten, hadde FJ1100 e del år inntil for ca 10 år siden. Har nå kjøpt meg en gammel, litt customisert sykkel som jeg skulle hatt noe småtteri til. Blant annet speil, prøvd å titte litt på finn, men der er det stort sett bare forhandlere med nye deler jeg finner. Skulle gjerne hatt et enkelt, litt patinert chromespeil. Slenger med et bilde av vidunderet også, noen som klarer å identifisere den? Beklager rotete bilde, men det eneste jeg hadde i farta... Er også ute etter kjøreklær i gammel stil, som bombejakke i skinn med stor krave, hansker ol.

Bilde
velkommen på forumet Raymond, tøff gammel IZH du har!! :thumleft min jawa 350 er omtrent i samme stilen, men er enda i deler..
deler til custom? joda har da noen på lur.. ;e
http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Dir ... 201963.htm" onclick="window.open(this.href);return false; klikk oppe på fanen "spares"
Ellers finnes det en del på Ebay, og på nettet, Anbefaler deg også å stikke innom Ekebergmarkedet til våren!! Det er et Mekka for gamle deler!! :prf :janikk neste Ekebergemarked blir vel 8 Mai, http://www.norskveteranvognklubb.no/ind ... rgmarkedet" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av rogg »

Velkommen til forumet Raymond, håper du finner svar og at du finner deg tilrette her inne.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Raymond
Innlegg: 19
Registrert: 13 des 2009, 17:34
Motorsykkelen din: IZH 49
Sted: Halden

Re: Gamle "custom" deler finnes hvor?

Legg inn av Raymond »

Takker for tips så langt, Ekebergmarkedet er nok ikke så dumt kansje, der burde man jo finne noe... Tittet masse på finn, men ikke så lett å vite helt hva en skal søke etter. Er vel ikke akkurat nå det er mest bevegelse på MC-dele markedet heller..
2001 KTM 250 SX
2002 KTM 250 EXC
1956 IZH 400 Custom

Svar