MC klær i Berlin?

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
Svar
Brukeravatar
hallgeirbakken
Innlegg: 24
Registrert: 29 jan 2010, 20:46
Motorsykkelen din: ikkeno for øyeblikket :(
Sted: Lillehammer
Kontakt:

MC klær i Berlin?

Legg inn av hallgeirbakken »

Jeg skal på en weekend tur til Berlin i begynnelsen av 1. mai og må kjøpe meg bukse, jakke og muligens kjørestøvler. Er det noen som vet om en ålreit butikk i Berlin? Har en Ducati 620 CC så det gjør ikke noe om de også fører disse klærne, men langt i fra noe must siden det er masse andre merker som ser like bra ut. Jada, jeg er forfengelig ;)

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av cheron »

Louis i Berlin. Vanvittig bra service! Bra utvalg og gode priser nå som euroen stuper :)

Handler det meste mitt der.
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gammelgutt

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av Gammelgutt »

Det er godt jeg ikke er forfengelig, jeg må ta det som passer kroppen og da blir utvalget dårlig. :gk

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av Globe »

hallgeirbakken skrev:Jeg skal på en weekend tur til Berlin i begynnelsen av 1. mai og må kjøpe meg bukse, jakke og muligens kjørestøvler. Er det noen som vet om en ålreit butikk i Berlin? Har en Ducati 620 CC så det gjør ikke noe om de også fører disse klærne, men langt i fra noe must siden det er masse andre merker som ser like bra ut. Jada, jeg er forfengelig ;)

Hei :vs

Her kan du kose deg med katalogen deres på nett :)

..og du...Ducati 620...vi ser gjerne et bilde av den her inne.. ......*hint * hint ;e

Brukeravatar
hallgeirbakken
Innlegg: 24
Registrert: 29 jan 2010, 20:46
Motorsykkelen din: ikkeno for øyeblikket :(
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av hallgeirbakken »

@ cheron og Globe Her var det mye å velge blant, tusen takk for tips! Ser ut til at pengene mine ender opp her, falt spesielt for italiensk/tyske Venucci. Veldig bra online-katalog også med bra klikk-muligheter for å skaffe mer info, man blir kjøpelysten av sånt.

Ja, det får komme bilder av det lille røde monsteret etterhvert. Akkurat nå har jeg bare noen stusselige bilder av den parkert i vinterdvale.

Brukeravatar
hallgeirbakken
Innlegg: 24
Registrert: 29 jan 2010, 20:46
Motorsykkelen din: ikkeno for øyeblikket :(
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av hallgeirbakken »

Må nevne for nysgjerrige at jeg endte opp med å kjøpe klæra hos Motorspeed på Lillehammer. Forfengelig som jeg er, så hadde de klær som så noen hakk bedre ut og som ikke ble veldig mye dyrere enn det jeg så i Berlin. Var bla innom en KTM butikk for moro, og det var ikke direkte billig. Nei, det var mye mer moro å drikke pils i Berlin, enn å løpe rundt for å spare noen skarve hundrelapper på klær. Og det siste argumentet er at oppstår det noe problemer med klærne er ved vesentlig kortere til Motorspeed enn til Berlin :)

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av Globe »

..skjønner "taktikken" hva gjelder innkjøp av klær. Kom vel til samme konklusjon jeg også, når jeg stod midt i butikken til Louis i Kiel for noen uker siden.

Men, det er klart, hadde du kjøpt i Berlin, og måtte dra dit pga. av en reklamasjon, så hadde det jo blitt mulighet for enda mere tysk øl ;e

Grattis med kleskjøp!...


..og btw..du har vel tatt ut "det røde monsteret" fra vinterdvalen nå *hint, *hint :D

Brukeravatar
hallgeirbakken
Innlegg: 24
Registrert: 29 jan 2010, 20:46
Motorsykkelen din: ikkeno for øyeblikket :(
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Re: MC klær i Berlin?

Legg inn av hallgeirbakken »

Neida, den røde rakker´n står trygt i en garasje utenfor Dublin sammen med et tjutalls custombygde Streetfighter´e og føler seg neglisjert. Får den først over til Norge i midten av juli, hvis alt går etter planen. Men jada, skal få tatt noen bilder av moroa når den tid kommer.

Svar