Jøss.. solgt MTn?kgjersda skrev:Kjøpte meg en BMW S1000RR 2022-modell. :)
Derfor du ikke dukka opp i Olsvika på søndag?
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Jøss.. solgt MTn?kgjersda skrev:Kjøpte meg en BMW S1000RR 2022-modell. :)
Forsikringsselskapet kjøpte MT10-en.
Det har vi hatt bruk for på treff, en gang på grunn av for lave dører for godt voksne folk.Gammelsmurfen skrev:Lite kompakt førstehjelpssett om man skulle få noen små sår eller kutt på tur, eller hjelpe andre.
Det er også med bandasjer, tape, saks, pinsett, renseutstyr m.m.
Kan være greit å ha med seg litt sånt på lengre turer.
Ser bra ut dette Ikke norsk MVA + behandlingsgebyr som kommer i etterkant når du bestiller varer fra Sharkspeed …AJ skrev: ↑25 okt 2023, 13:57 Da landet bestillingen fra Sharkspeed på trappa her hjemme i dag :) :
20231025_133156.jpg
Fra spanske Seventy Degrees.
Passer perfekt disse også, som også Agriushjelmen fra Sharkspeed gjør. Så da ser det så langt ut til at jeg har gjort to gode og rimelige kjøp derfra.
Det kjennes ut som at disse støvlene har skikkelig solide sikkerhetsdetaljer der det trengs mest, i skotuppen, hælen og mot ankelen, på nivå med vernesko, kjennes det ut som.
For øvrig forseggjort i alle detaljer og en kraftig såle, som neppe blir nedslitt med første :) .
Selv om støvlene er ganske stive er de likevel gode å gå med. Tok meg en liten spasertur og ingen tegn til gnagsårsoner i støvlene. Romslige støvleskaft gjør nok at de er såpass gode å gå med tross stivheten og de solide polstringene.
Støvlene skal være vanntette lover den spanske produsenten. Alltid litt skeptisk til disse innomhusutviklede membranene, som i Seventy Degrees' tilfelle har fått navnet "Wintertex".
Så det får vi komme tilbake til om noen måneder...
Men altså så langt veldig godt fornøyd med dette kjøpet til kr. 1199, - + kr. 115 i leveringskostnader helt hjem på døra .
Kun porto i tillegg til annonsert pris.
Takker
Men bestilte varer sendes fra Sverige.
Veldig viktig å ha med på tur dette, mye annet kan heller med fordel legges igjen hjemme.