Da er jeg innlosjert på G-kroen, på Svenskegrensen ved Magnor, noen hundre meter øst for Scandinavisk MC senter. Og i mellom finnes Montebello, camping og turistsenter.
SMC er flott senter med mye historie og ikke minst sykler. Og drives av klubben, på dugnad.. se forøvrig bildene...
Bodde på Utne, i natt som var, og synes at dette ikke passer for oss. Skal om nødvendig komme tilbake om det.
Så var det et forslag om tur til Bastnes- vrakkirkegården... og mener bestemt at det ikke inngår som lørdags tur. Med unntak for de som liker seg på grus. For meg var det , for å si det mildt, problematisk.
Det var alt fra god grusvei, til ny-revet grus, svinger hvor du trilla fra ene diden til andre på noen cm med løsgrus...
Å se en skog, overvokst med skog, forsøpling, rasete- knuste ruter, tomgods...det var kanskje en gang noe å se på, men jeg er heller tvilsom til at jeg vil anbefale noen et besøk, selv uten grusveien..

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..