Det blir jeg med påAJ skrev: 09 feb 2023, 13:19 Vi får vel ta oss noen turer dit igjen straks sesongen er i gang igjen @dypen ?
Men trenger ikke bare å kjøre strake veien dit på kjedelige RV.4. Er et par andre ruter som ganske mye artigere :) .

Det blir jeg med påAJ skrev: 09 feb 2023, 13:19 Vi får vel ta oss noen turer dit igjen straks sesongen er i gang igjen @dypen ?
Men trenger ikke bare å kjøre strake veien dit på kjedelige RV.4. Er et par andre ruter som ganske mye artigere :) .
Blir med jegBjerknez skrev: 09 feb 2023, 13:25 Jøss... bare 22 mil dit for min del. Akkurat en passe ettermiddagstur. Ca. 45 mil totalt :)
Men litt kaldt ennå ja...![]()
Det hadde vært hyggelig
Mener du kiosken på Gjøvik eller Høk Kro?Mompen skrev: 26 feb 2023, 22:56 Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter :)
Bruker oppmøte å være bra?
Jeg vil tippe at tyrigrava på onsdager og Høk på torsdager er de stedene som trekker flest motorsyklister. Tyrigrava er nok størst der da det ligger mer sentralt til.Mompen skrev: 26 feb 2023, 23:04 Tenkte på rundkiosken på Gjøvik. Men går jo alltids ann å ta turen til Høk om det er bra oppmøte der og![]()
De gangene jeg har vært på Gjøvik i finvær har det vært «stinn brakke» … Var der på senhøsten i litt mer guffent vær sammen med @AJ men oppmøte var fortsatt bra :)Mompen skrev: 26 feb 2023, 22:56 Kommenterer på tråden her så jeg forhåpentligvis husker på å ta turen hit så fort sesongen starter :)
Bruker oppmøte å være bra?
Da må du ta en tur
Passer for meg uansett tidspunkt på torsdagdypen skrev: 12 sep 2023, 21:57 Hvis været ser bra ut tar jeg og @AJ en tur til Rundkiosken på Gjøvik førstkommende torsdag. Hvis det er ok for deg @AJ vil jeg være der så tidlig som mulig, det blir tidlig mørkt og kjøligere nå
Er det flere her på mcsiden.no som har tenkt seg til Rundkiosken på Gjøvik …![]()
Shell Roa tenker jeg er et bra sted å møtes :) .
dypen skrev: 13 sep 2023, 22:19 Jeg kommer med Kawasaki’n og er på Shell Roa senest kl 15:30, er vi heldige er vi hjemme før regnet kommer hvis været blir som varslet på yr.no Følger med på været i morgen :)
Vi tar turendypen skrev: 14 sep 2023, 13:40 Nå er det 15 - 16 + grader her med varsel om litt regn utpå kvelden, nordover og på Gjøvik er været varslet nesten likt som her. Satser på det går bra hvis vi ikke reiser fra Gjøvik alt for sent, … jeg dukker opp til avtalt tid @AJ :)