Trivelig med disse kartreisene nå som det er blitt full vinter her hjemme. Med god vedfyringsvarme her jeg sitter

.
Og med disse tankene og idéene til Sør-Sverigeturen vi holder på med i denne tråden.
Hadde jeg og kona skulle tatt denne turen ville jeg ha booka oss inn
her siden
Booking.com har et rimelig godt Black Friday tilbud på dobbeltrom med bad på dette som ser ut som et flott sted å overnatte.
Står for øvrig ikke hvor mange rom dette tilbudet gjelder. Så kanskje de har fire til denne prisen?
Ellers har jeg kikket på flere overnattingssteder som mulige alternativer. Og fant
dette, som kan være et greit sted som overnattingssted og mål for turen fra Kåseberga og utgangspunkt for resten av Öland Rundt turen før vi slår oss til ro på Station Linnè for deretter å fortsette ferden over til fastlandet igjen dagen etter.
hornsjon.png
Her en oversikt over beliggenheten til de to nevnte overnattingsstedene - Hornsjön og Station Linnè:
otterby.png
Når det gjelder evt. bestilling av rom på Hornsjön så fant jeg ingen bookinglink på sidene deres. Så her må vi i tilfelle sende en s-post forespørsel.
Men det er det jo en smal sak å få gjort hvis det er interesse for dette overnattingsstedet.
Og får får vi ikke svar så maser vi selvfølgelig ikke...
Så da har dere enda et alternativ å tygge litt på i tillegg til de andre:
- To netter på Gammalsbygdgården
- To netter på Station Linnè
- En natt på hver av disse
- En natt på Hornsjön og en på Station Linnè.
Kanskje også Eksgården kunne være et alternativ hvis de har fire rom til kr. 1161,-, som altså er "Black Friday" tilbudet på Booking.com?
Hvis dere nå synes det blir litt vel mye planlegging og sånt no' fra meg så må dere endelig bare si fra om det :)
Jeg synes nemlig det er litt artig å gjøre seg litt kjent på forhånd og planlegge turene litt i forkant.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.