Leie av motorsykkel

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Chenx
Innlegg: 26
Registrert: 21 jun 2016, 12:30
Motorsykkelen din: Yamaha XSR900

Re: Leie av motorsykkel

Legg inn av Chenx »

Oij, her har tråden gått sin gang uten jeg har fulgt med, beklager dette!

Bare for å avklare noe, jeg kommer aldri til å leie en sykkel til 7k når jeg har kjøpt meg en ny Yamaha :) Jeg formulerte meg litt feil i innlegg #2, var bare veldig nyskjerrig va noe slikt kommer til å koste, også mtp. leie av en litt større touring for en langtur i fremtiden:)
Jeg kommer heller til å prøve å finne passende vesker selv om det ikke er mange mulighetene til denne sykkelen.
Takk for tips om Kriega vesker, skal se om jeg finner noen ;)

God tur!
---------------------
Chenx
XSR900

EasyRider
Innlegg: 773
Registrert: 06 mar 2012, 16:57
Motorsykkelen din: Kawa
Sted: Indre Østfold

Re: Leie av motorsykkel

Legg inn av EasyRider »

Du finner garantert noe som kan brukes til din sykkel.

Må få gratulere med en flott sykkel også! :thumleft
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Leie av motorsykkel

Legg inn av Bjerknez »

Chenx skrev:Oij, her har tråden gått sin gang uten jeg har fulgt med, beklager dette!

Bare for å avklare noe, jeg kommer aldri til å leie en sykkel til 7k når jeg har kjøpt meg en ny Yamaha :) Jeg formulerte meg litt feil i innlegg #2, var bare veldig nyskjerrig va noe slikt kommer til å koste, også mtp. leie av en litt større touring for en langtur i fremtiden:)
Jeg kommer heller til å prøve å finne passende vesker selv om det ikke er mange mulighetene til denne sykkelen.
Takk for tips om Kriega vesker, skal se om jeg finner noen ;)

God tur!
Det tror jeg nok du gjør lurt i :thumleft
For den summen det koster å leie en mc en uke så får du mye stash til sykkelen din. Kriegaveskene kan du også ta med deg videre på andre sykler, eller evt. Selge dem uten nevneverdig tap.

Svar