Nye Autozug!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37877
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Nye Autozug!

Legg inn av AJ »

ZZR-Erling skrev:B veier kan man kjøre om man har gooooooooooooooooood tid!
Heeeeeeelt riktig ;) :P .
Av og til bør man koste på seg nettopp å ta seg god tid :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

ZZR-Erling

Re: Nye Autozug!

Legg inn av ZZR-Erling »

Ja.. Vi har vært noen turer ned til Dolomittene. Da har vi valgt toget hjem. Nedover på B veier og overnatting i Villa Løwenherz og Rothenburg ob der tauber.
Autobahn et ganske greit om jeg får ligge i rundt 180.

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: Nye Autozug!

Legg inn av Relax »

FredrikE24 skrev:Jeg har selv kjørt bil utenom Autobahn i tyskland, og ja, det er masse fine steder, men for meg er Tyskland en transportetappe mot målet :)

Har tilknytning til et lite sted i Kroatia som jeg kan reise til og områdene rundt.

En tur som dette feks. kunne vært fint, selv har jeg aldri vært i Italia
Skjermbilde.PNG
Ellers er kysten langs Kroatia helt konge
Veldig enig :prf

Kjørte for noen år siden Østerrike- Slovenia - og litt opp om fjellene i Kroatia før vi kom ned til kyststripen..og videre langs den innmari flotte kysten..veldig flotte veier...og så til Mostar i Bosnia. Den gangen funke GPS bare på de kystveien i Bosnia, men jeg brukte GPS som kompass og kjørte over fjellene og tilbake til Split. Deretter ferge til Acon, Italia..tvers over Italia til Roma og oppover Toscana...over Alpene og hjem!
Nydelig tur!!!
"Do the right thing"

Dykkeren
Innlegg: 94
Registrert: 30 okt 2011, 17:36
Motorsykkelen din: BMW R 1200 GS LC/Husqvarna 701 E

Re: Nye Autozug!

Legg inn av Dykkeren »

Relax skrev:Jeg legger merke til at "alle" sammenligner bare med autobahn... det er vel et par andre veier nedover også... ;)

Men for all del...smaken er forskjellig... Noen liker å kjører tog,,,noen liker å kjøre motorsykkel :P ;)
Har kjørt nesten 20.000 km hvert år de siste 5 årene og regner ikke toget for kjørte km !


Sent from my iPad using Tapatalk

ZZR-Erling

Re: Nye Autozug!

Legg inn av ZZR-Erling »

Er det virkelig noen som regner med de kilometerne biken står på et tog?
:-)

WikingTnT
Innlegg: 826
Registrert: 13 des 2015, 13:22
Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Sted: Bartebyen

Re: Nye Autozug!

Legg inn av WikingTnT »

ZZR-Erling skrev:Er det virkelig noen som regner med de kilometerne biken står på et tog?
:-)
Farsken - da må æ ta med 110 mil på henger te Oslo i fjor + Kiel-ferga og Autozugen t/r, på etterskudd med oljeskift da :O

ZZR-Erling

Re: Nye Autozug!

Legg inn av ZZR-Erling »

WikingTnT skrev:
ZZR-Erling skrev:Er det virkelig noen som regner med de kilometerne biken står på et tog?
:-)
Farsken - da må æ ta med 110 mil på henger te Oslo i fjor + Kiel-ferga og Autozugen t/r, på etterskudd med oljeskift da :O
:knegg

Svar