Dagstreff med pølser, lomper, brød og nogo attått i 2018.

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Dagstreff med pølser, lomper, brød og nogo attått i 2018.

Legg inn av AJ »

Når MC-sesongen er i gang igjen skjer det mye i løpet av få uker. Sånn er det bare her i landet juni forholdsvis få hektisk sommermåneder hvor det skjer ting hver dag og hver helg.
Selv om det er slik så går det likevel an å lufte idéen om uformelle arrangementer for å sjekke interessen blant MCsiden.no brukerne.

Derfor kommer jeg med samme forslag i år som i fjor, en invitasjon til et dagstreff seks mil nord for Oslo i svært landlige omgivelser (grusvei siste ca. 600 meter fra asfaltert kommunal vei). Adresse vil oppgis for at interesserte skal finne fram...
Pølser, lompe, brød, rå og stekt løk med tilbehøret ketchup og sennep, vil selvfølgelig være gratis for alle registrerte forumbrukere.
Tror vi fint skal greie å forsyne besøkende med kaffe også...

Dette er i Lunner på Hadeland, ca. 6 mil nord for Oslo. Ikke veldig vanskelig å finne fram, selv om vi bor forholdsvis avsidesliggende og svært landlig.
Her hos oss står bålpanna også klar for de som evt. ønsker å grille medbrakt. Grillkull vil stå klar til avbenyttelse for de som ønsker å grille.
Tips om veier det er verd å sjekke i distriktet gis til alle som er interessert og ligger forholdene til rette for det så kan jeg være med å vise vei i så måte.
Det er mange artige veier man kan kjøre med mye MC-glede her på "flatbygdene" på Hadeland.

Evt. overnatting: spør oss i rimelig god tid om alternativer, som det er flere av i distriktet.

Vi to som bor her – AJ og Bakpå – tenker at helga 9 – 10 juni kan være et passende tidspunkt for et dagstreff som dette i forhold til andre ferieplaner vi har.
Men skulle det ikke passe denne helgen så ser vi ikke bort fra et motorsykkelpølsetreff på et annet tidspunkt i løpet av 2018 sesongen.

Forbehold om foreslått tidspunkt om det skulle dukke opp uforutsette forhold. Evt. om det skjer vil vi gi beskjed om dette i god tid.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Dagstreff med pølser, lomper, brød og nogo attått i 2018.

Legg inn av Bjerknez »

AJ skrev: 12 jan 2018, 00:30 Når MC-sesongen er i gang igjen skjer det mye i løpet av få uker. Sånn er det bare her i landet juni forholdsvis få hektisk sommermåneder hvor det skjer ting hver dag og hver helg.
Selv om det er slik så går det likevel an å lufte idéen om uformelle arrangementer for å sjekke interessen blant MCsiden.no brukerne.

Derfor kommer jeg med samme forslag i år som i fjor, en invitasjon til et dagstreff seks mil nord for Oslo i svært landlige omgivelser (grusvei siste ca. 600 meter fra asfaltert kommunal vei). Adresse vil oppgis for at interesserte skal finne fram...
Pølser, lompe, brød, rå og stekt løk med tilbehøret ketchup og sennep, vil selvfølgelig være gratis for alle registrerte forumbrukere.
Tror vi fint skal greie å forsyne besøkende med kaffe også...

Dette er i Lunner på Hadeland, ca. 6 mil nord for Oslo. Ikke veldig vanskelig å finne fram, selv om vi bor forholdsvis avsidesliggende og svært landlig.
Her hos oss står bålpanna også klar for de som evt. ønsker å grille medbrakt. Grillkull vil står klar til avbenyttelse for de som ønsker å grille.
Tips om veier det er verd å sjekke i distriktet gis til alle som er interessert og ligger forholdene til rette for det så kan jeg være med å vise vei i så måte.
Det er mange artige veier man kan kjøre med mye MC-glede her på "flatbygdene" på Hadeland.

Evt. overnatting: spør oss i rimelig god tid om alternativer, som det er flere av i distriktet.

Vi to som bor her – AJ og Bakpå – tenker at helga 9 – 10 juni kan være et passende tidspunkt for et dagstreff som dette i forhold til andre ferieplaner vi har.
Men skulle det ikke passe denne helgen så ser vi ikke bort fra et motorsykkelpølsetreff på et annet tidspunkt i løpet av 2018 sesongen.

Forbehold om foreslått tidspunkt om det skulle dukke opp uforutsette forhold. Evt. om det skjer vil vi gi beskjed om dette i god tid.
Dette høres jo ut som en god ode :)

Så lenge det er en helg og været er sånn noenlunde, så dukker jeg opp :thumleft

Altså hvis jeg får hentet sykkelen på vestlandet innen den tid. :scratch

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: Dagstreff med pølser, lomper, brød og nogo attått i 2018.

Legg inn av Stian87 »

Knall tiltak, hvis jeg har mulighet dukker jeg gjerne opp :thumleft
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Svar