Pluss/minus med tur alene eller sammen med en eller flere andre?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Kristian1995
Innlegg: 92
Registrert: 18 mai 2015, 20:20
Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R

Re: Pluss/minus med tur alene eller sammen med en eller flere andre?

Legg inn av Kristian1995 »

AJ skrev: 06 feb 2018, 23:46
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 23:35 Treffe på Tretten i fjord, var bare 30 min fra meg... Men jeg turte ikke... Ganske sikker på at vi har ca samme kjørestil også.
Vi får se hva som skjer til sommeren.
Det må jeg si var synd :sorry .
Vi som var der hadde det nemlig veldig trivelig på Tretten, på den spesielle Diner'n til Trond Bjerkestuen (artig type :D ), turen vi hadde i området, bl.a. til "Helvete", og ikke minst vi som kjørte sammen opp til Tretten for være med på treffet.

Om det blir et Tretten-treff igjen vet jeg ikke, men om det skulle skje at det blir et nytt MCsiden-treff et annet sted ikke så veldig langt unna, så syns jeg du rett og slett skal ta sjansen på å møte opp. Tror du vil bli positivt overrasket :thumleft .
Alltid lyst til det, men når dagen kommer, trekker jeg meg bare.. Hadde jeg kjørt forbi dere, og jeg viste dere var på treff, hadde jeg ikke turt å kjørt innom engang.. Bare kjørt videre.. Jeg får bare se videre i sommer hva som vil skje, man vet jo aldri. Avstand til treff er mitt siste problem jeg tenker på, da jeg har dagsetapper fra her jeg bor til Narvik så det er det minste jeg tenker på.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Pluss/minus med tur alene eller sammen med en eller flere andre?

Legg inn av Bjerknez »

Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 23:38
kjellv skrev: 06 feb 2018, 22:33
Bjerknez skrev: 06 feb 2018, 20:57
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 18:56 Jeg har kjørt i 1,5 sesong, og den tiden har jeg bare kjørt alene.
Er jo den personen som liker å se meg rundt å kjøre mest på en dag, og er ikke mange av det som regel.
Når jeg stopper så er det bare for å fylle tanken, ferjeleie eller andre ting som er verdt å se.
Hadde sikkert vært hyggelig å kjørt med 1 eller 2 andre, men da må jo alt stemme og gå overens
Selv kjenner jeg ikke noen som kjører MC. Er heller aldri den som går bort for å snakke, det tørr jeg ikke siden jeg er av den sjenerte typen. Det er vel en av grunnene for at jeg ikke tørr å reise på treff osv.. Har jo lyst, men det er å tørre... men blir jeg kjent med noen så kan skravla gå jevnt..
Bli med meg på en hyttetur inn i de svenske skoger til sommeren og ett par pils, så slipper du å si en dritt. Jeg tar meg av praten :lol

Det å kjøre sammens med andre over lenger strekninger og flere dager krever en viss kjemi og noe lik kjørestil ja, men for daglige treff kan jeg snakke med hvem som helst.
Slå til på dette tilbudet Kristian :thumleft Du og Ove kan kjøre like langt før dere stopper, og han klarer godt å stå for skravlinga alene :lol
Hehe, vi får nå se. Lenge til sommeren enda...
Synes du virker veldig pessimistisk.

Er da ikke lenge til sommeren. Den er jo like rundt hjørnet skal du vite :knegg

Kristian1995
Innlegg: 92
Registrert: 18 mai 2015, 20:20
Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R

Re: Pluss/minus med tur alene eller sammen med en eller flere andre?

Legg inn av Kristian1995 »

Bjerknez skrev: 07 feb 2018, 06:40
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 23:38
kjellv skrev: 06 feb 2018, 22:33
Bjerknez skrev: 06 feb 2018, 20:57
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 18:56 Jeg har kjørt i 1,5 sesong, og den tiden har jeg bare kjørt alene.
Er jo den personen som liker å se meg rundt å kjøre mest på en dag, og er ikke mange av det som regel.
Når jeg stopper så er det bare for å fylle tanken, ferjeleie eller andre ting som er verdt å se.
Hadde sikkert vært hyggelig å kjørt med 1 eller 2 andre, men da må jo alt stemme og gå overens
Selv kjenner jeg ikke noen som kjører MC. Er heller aldri den som går bort for å snakke, det tørr jeg ikke siden jeg er av den sjenerte typen. Det er vel en av grunnene for at jeg ikke tørr å reise på treff osv.. Har jo lyst, men det er å tørre... men blir jeg kjent med noen så kan skravla gå jevnt..
Bli med meg på en hyttetur inn i de svenske skoger til sommeren og ett par pils, så slipper du å si en dritt. Jeg tar meg av praten :lol

Det å kjøre sammens med andre over lenger strekninger og flere dager krever en viss kjemi og noe lik kjørestil ja, men for daglige treff kan jeg snakke med hvem som helst.
Slå til på dette tilbudet Kristian :thumleft Du og Ove kan kjøre like langt før dere stopper, og han klarer godt å stå for skravlinga alene :lol
Hehe, vi får nå se. Lenge til sommeren enda...
Synes du virker veldig pessimistisk.

Er da ikke lenge til sommeren. Den er jo like rundt hjørnet skal du vite :knegg
Nå er det vår 2-3 måneder, før hos deg, enn oppe hos meg da :lol
Ligger jo 1 meter med snø her jeg bor...
Blir nok knapt sesongstart før ute i Juni på meg :(

Brukeravatar
Canutus
Innlegg: 460
Registrert: 10 mai 2016, 11:24
Motorsykkelen din: BMW K1300R
Sted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
Kontakt:

Re: Pluss/minus med tur alene eller sammen med en eller flere andre?

Legg inn av Canutus »

Kristian1995 skrev: 07 feb 2018, 18:52
Bjerknez skrev: 07 feb 2018, 06:40
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 23:38
kjellv skrev: 06 feb 2018, 22:33
Bjerknez skrev: 06 feb 2018, 20:57
Kristian1995 skrev: 06 feb 2018, 18:56 Jeg har kjørt i 1,5 sesong, og den tiden har jeg bare kjørt alene.
Er jo den personen som liker å se meg rundt å kjøre mest på en dag, og er ikke mange av det som regel.
Når jeg stopper så er det bare for å fylle tanken, ferjeleie eller andre ting som er verdt å se.
Hadde sikkert vært hyggelig å kjørt med 1 eller 2 andre, men da må jo alt stemme og gå overens
Selv kjenner jeg ikke noen som kjører MC. Er heller aldri den som går bort for å snakke, det tørr jeg ikke siden jeg er av den sjenerte typen. Det er vel en av grunnene for at jeg ikke tørr å reise på treff osv.. Har jo lyst, men det er å tørre... men blir jeg kjent med noen så kan skravla gå jevnt..
Bli med meg på en hyttetur inn i de svenske skoger til sommeren og ett par pils, så slipper du å si en dritt. Jeg tar meg av praten :lol

Det å kjøre sammens med andre over lenger strekninger og flere dager krever en viss kjemi og noe lik kjørestil ja, men for daglige treff kan jeg snakke med hvem som helst.
Slå til på dette tilbudet Kristian :thumleft Du og Ove kan kjøre like langt før dere stopper, og han klarer godt å stå for skravlinga alene :lol
Hehe, vi får nå se. Lenge til sommeren enda...
Synes du virker veldig pessimistisk.

Er da ikke lenge til sommeren. Den er jo like rundt hjørnet skal du vite :knegg
Nå er det vår 2-3 måneder, før hos deg, enn oppe hos meg da :lol
Ligger jo 1 meter med snø her jeg bor...
Blir nok knapt sesongstart før ute i Juni på meg :(
Har vel en liten meter på flat mark og vaskebrett på veiene her midt mellom Oslo og Bergen også.
Var en tur Gardemoen på fredag og så at politiets eskortetjeneste har fått ut GS'ene sine på E6 :yeyeye

Svar