Interesse for nytt Forumtreff...?

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37878
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av AJ »

Dustin Home ser ut til å ha hele Scala'en... :-
:mk
Og det til en grei pris også... :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

mekkern
Innlegg: 7589
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av mekkern »

hm...cdon.com betalte jeg ca 1050kr med frakt på våren i år...dyrere nå-men det skulle komme en oppgradert utgave med lengre rekkevidde 500++visst.. :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Intruder »

Hmmmm........så var det forumtreff..... =; :redface :dontknow :[-(
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Ragnhild »

Forumtreff blir det. Men det må planlegges. Nøye :mk

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Intruder »

Nøye,nitidig,nødsituasjoner........ :-k :doh Planlegging,eliminerering,oppsummering :[-X :mk
Da er det snart påan igjen,takk Herre.... :notlistening :orefk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Ragnhild »

Oppsumeringa av årets forumtreff er jo fort gjort :)
Vellykket :thumleft

Men skal de neste bli bra, må vi planlegge dem nitidig og elliminere de småtingene som ikke funka i år. F.eks var det ikke noen Intruder med på årets treff. Det må vi gjort noe med til neste år. Heller ikke var det noen sykler med desmodromiske ventilstyringer. Noe som vi må få til på neste treff. Heldigvis bor det aktive forummedlemmer med både Intruder og Ducati i Mjøstraktene, så det skulle la seg gjøre å få med også de syklene på neste treff i AJ-land :banansplit
Alternativt kan vi legge et forumtreff til de nevnte Mjøstraktene. For eksempel er det på Melkefabrikken på Kapp, bevertning, revy og anløp av dampskip. I direktørboligen bor det en GoldWing. Og det er utmerket MC-vei helt fram :banansplit :banansplit

Pollti

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Pollti »

Er ikke grei pris det der AJ. NOK 1949 er bare for en det. Og på Hardware.no finner ikke jeg priser ihvertfall. Kanskje noe av sementen jeg griset med i går la seg i hodet ?

Pollti

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Pollti »

Kjøpte hos Dustin Home jeg AJ. En liten telefonsamtale oppklarte det hele. Annonsen er jo nesten gresk jo...

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37878
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Kjøpte hos Dustin Home jeg AJ. En liten telefonsamtale oppklarte det hele. Annonsen er jo nesten gresk jo...
Javel? Fikk du to deler (komplett sett) for snaue 2000,- kr. da, eller... :eh
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Pollti »

Ja, sikkert pluss porto men prisen ble straks veldig levelig sammenlignet med Monsterbike f.eks. Men det går ikke klart frem av annonsene om det er 1 eller 2 sett og det forvirret meg mye. Til uka kan Haus Gestapo kjefte når vi kjører også :punch Forresten så har denne dagen kostet meg 42 000 kroner i ilagt straff fra HG. Stol aldri på en kvinnes ord sier jeg. Fikk knabbe et vitrineskap for å sage det opp til lister i båten mot at hun fikk nytt skap. Båten blir griselekker men Kawa Bæiben lurte på om ambulanse måtte tilkalles da jeg fikk regninga på HG sitt drømme vitrine skap. Jeg visste skapet hun ønsket seg var dyrt men hadde ikke helt regnet med å selge begge nyrene for et par lister. :ills

Pollti

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Pollti »

¤ Stønner av lettelse ¤ Det inbefattet visst spisestuebord og stoler også. Fytte katta hvor dyrt alt er....

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Intruder »

Å planlegge et forumtreff er ikke en enkel sak,men ut ifra reportasjene fra i år tyder det
ikke på at det var noe "MC-treff?--Det er fali det." :dontknow :-
Uansett om det er i litt mindre skala.Kanskje jeg skal be med Outlaws,som nå er under etablering her i Hamarområdet.Med Hells Angels på høgda ved E6 i Furnes,kan en regne med
jevnt med pakkeposttransport på 4-feltsveien som engang kommer her,ikke merket "sprengstoff" riktignok,men------ :notlistening
Jeg gamle kallen,ble mye omtalt og lite aktet da jeg gikk med ei T-skjorte merket "Support 81".Som sønn min hadde fått for fyrverkerioppskytning på festen deres. =;
Men det er utrolige muligheter rundt Mjøsa,men det får vi kåmå tellbarsj att ått.. :redface :vs
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Ragnhild »

Hvis du med MC-treff mener at to eller flere motorsykler befinner seg på nøyaktig samme sted i tid og rom, da er jeg tilbøyelig til å være enig med deg i at dèt er "Fali' det". Men hvis MC-treff er at folk med interesse for MC-er møtes og har sosial omgang i form av en prat over en kaffekopp, mat eller en dram, gjerne akompagnert med musikk alle liker/kan høre på/danse til, da er det ikke "Fali'", men koselig.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Intruder »

Forumtreff må vi selvsagt planlegge,men vi må passe på at AJ får med seg hvilket fylke vi skal til til enhver tid (....)
Fra dårlig spøk til :bandana , dette blir en lang vinter,må gå en del på ski samt bedrive endel vedhogging på treffplassen :bananas ,grave i tele for å ordne trefflatrine,bestille Diplomis som fint kan oppbevares i latrina til treffet..............
:lol 8) ;) Vi sjåast og høyrast.....
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ragnhild

Re: Interesse for nytt Forumtreff...?

Legg inn av Ragnhild »

Hvis du med latrine mener det jeg tror, da kan du få ha den isen for deg selv, selv om den har diplom :[-(

Svar